سانتا باربارا حرکت به سمت بیشتر 'انسانی' پلیس بودجه

در میان این تجدید حیات ملی Black Lives Matter جنبش ― و بیشتر در نتیجه ناگهانی از پشتیبانی محلی در پشت آن ― سا

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

در میان این تجدید حیات ملی Black Lives Matter جنبش ― و بیشتر در نتیجه ناگهانی از پشتیبانی محلی در پشت آن ― سانتا باربارا رهبران دو کشور برای خدمت بهتر به سیاه ساکنان شهر است. به طور خاص آنها وعده داده شده به آدرس دیرینه نارضایتی بیش از خشونت پلیس و پاسخگویی عمومی و رسما به رسمیت شناختن منطقه ای و سیاه و سفید تاریخ و فرهنگ.

دوشنبه شب طی شش ساعت جلسه در این شهر $145 میلیون بودجه $47 میلیون آن اختصاص داده شده برای پلیس Black Lives Matter سازمان و متحدان پر از شورای شهر زوم صف برای برگزاری مقامات منتخب خود را به کلمه. "ما در اینجا به نقد که چک گفت:" سیمون Akila Ruskamp. "این است که در آن لاستیک با جاده گفت:" ولید Afifi.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


شورا نمی پال خواستار قطع بودجه دولت یا از بین بردن سانتا باربارا اداره پلیس به عنوان برخی از سخنرانان خواستار و دیگر حوزه های قضایی باید متعهد به انجام. اما آن هفت نفر را به گام های کوچک به سمت reimagining نقش ها و مسئولیت اجرای قانون و اتخاذ عنوان Councilmember اریک فریدمن قرار داده و آن را یک "انسانی تر" بودجه که اولویت عدالت اجتماعی و مردم تندرستی بیش بلیط و دستگیری.

"این تغییرات است که شروع به تبدیل بودجه ما به یک است که نشان دهنده جامعه ما آرمان" توافق Councilmember Meagan هارمون. رئیس پلیس لری Luhnow به نظر می رسید متمایل به ایده ها. "حرکت بعدی در اجرای قانون است که بیشتر دموکراتیک سبک policing," او گفت:. "و رک و پوست کنده که واقعا آنچه در آن همه مورد است."

فریدمن مشخص شده منو از اصلاحات پیشنهاد شده که بقیه از این شورا به اتفاق آرا تصویب شده در حالی که همچنین اذعان بسیاری از بحرانی جزئیات هنوز هم نیاز به کار کرد. اول فریدمن پیشنهاد دادن پارکینگ اجرای وظایف به این شهر آثار عمومی بخش. او پیش بینی کرد که از بین بردن یک منبع چندساله تنش میان پلیس و کارکنان ، به طور مشابه, او گفت:, شهر پیچیده و طولانی رویداد خاص اجازه فرایند باید منتقل مختلف بیشتر مناسب گروه.

دوم فریدمن گفت: این شهرستان باید ایجاد هیچ کمتر از چهار موقعیت های جدید با ترکیبی از متخصصان سلامت روانی اجتماعی, خدمات حرفه ای و اجرای کد کارکنان. "آنها را در جامعه اولویت شده اند که محول به پلیس اما نه پلیس توابع" او توضیح داد. که شامل درخواست از افراد بی خانمان به خواب نیست و یا با تنبلی حرکت کردن در مقابل فروشگاه ها. "یک مددکار اجتماعی می تواند حرکت آنها در امتداد اما همچنین توسعه روابط برای دریافت خدمات به آنها نیاز دارید" فریدمن گفت.

در همین راستا او پیشنهاد کرد این شهر به طور رسمی قبول "co-واکنش" تیم (یعنی یک افسر زوج با یک سلامت روانی بحران حرفه ای) که در حال ارائه شده توسط این شهرستان است. کد اجرای افسر رسیدگی خواهد چیزهایی مانند شکایت بیش از گاز برگ جمع کن که غیر قانونی در این شهرستان است.

سوم و شاید مهمتر از همه فریدمن خواسته که یک تجزیه و تحلیل دقیق انجام شده از اداره پلیس به تعیین دقیقا چگونه افسران صرف وقت خود را. "این داده ها به ما کمک خواهد بود مقرون به صرفه تر است," او گفت:. Councilmember Michael Jordan صمیمانه تایید این ایده. "من فکر می کنم که رفتن به افشاگری در مورد چقدر ما از ماموران به انجام," او گفت:. "ما دیدن چیزهایی که فقط داده شده به آنها نیست چرا که کس دیگری آن را انجام دهد."

این شورا همچنین رای به تخصیص $35,000 از شهرستان پول برای جشن سالانه Juneteenth و برای شروع روند ایجاد یک مرکز جامعه. Councilmember Alejandra Guitierrez فشرده Luhnow برای بازگرداندن ضرب و شتم هماهنگ کننده ― این بخش را به فقط یکی ― که اغلب پر نقش دوستانه و آشنا رابط بین محله ها و بخش. تعاملات شخصی Guitierrez گفت: ایجاد اعتماد در هر دو جهت. "من می خواهم آنها را" او گفت:.

چند councilmembers خواست Luhnow و کارکنان شهرستان به نگه داشتن در حال حرکت رو به جلو با تلاش برای ایجاد یک غیر نظامی بررسی هیئت مدیره. "ما ترس از هر شهروند فرایند بررسی" او پاسخ داد.

سوالات به ناچار به وجود آمد چگونه بیش از این تلاش خواهد بود که بودجه به خصوص در حال حاضر که این شهرستان قطع شده است 5 درصد در سراسر هیئت مدیره در پاسخ به COVID-19. شهرستان مدیر پل کیسی پیشنهاد احتمالا فرو بردن به ذخایر. بسیاری از دوشنبه شب سخنرانان عمومی اصرار داشت که 80 میلیون دلار ایستگاه پلیس در حال برنامه ریزی برای کوتا خیابان جامعه, زیادی بود کوچک شده و یا حذف شده در دسترس نباشد. کیسی با اشاره به COVID-19 کاهش در حال حاضر با در نظر گرفتن 2 میلیون دلار دور از این پروژه اما این شورا ممکن است دوباره این طرح در تمامیت خود را اگر آن را بخواهد.

Councilmember اسکار گوتیرز به نظر می رسید بیشتر مشتاق اند که گفتگو و به آن را به زودی. "من نمی فهمم که اداره پلیس نیاز به یک ایستگاه جدید," او گفت:. "وجود دارد قابل توجیه دلایل که چرا آنها به آن نیاز دارید. اما در حال حاضر با این بیماری همه گیر و آنچه در اجتماعی, من فقط احساس می کنیم نیاز به بررسی مجدد یا نه ساختمان پیشنهاد شده است که دقیقا آنچه ما نیاز داریم."

روشن شد از این نشست که شورای متزلزل شده است حوادث سه هفته گذشته. در آن مجبور برخی از اعضا به حساب خود را به امتیاز.

اردن گفت: او را نشانه گرفتن از دختران خود را یکی در اواخر 20s دیگر در 30s که بسیار دارای دیدگاه های مختلف "با وجود که از دو رنگ سفید پدر و مادر است." او انجام مطالعه او گفت: "برای اولین بار" بر روی میراث پلیس و زمینه های تاریخی که "تقویت نابرابری در عدالت اجتماعی سیستم که هنوز هم با ما امروز." اردن را تکان داد سر خود را در ناامیدی یک دیدگاه که به چالش کشیده ایده نژادپرستی سیستماتیک. "من هرگز مطرح می شود یک نژادپرست" آنها اصرار داشت. که نقطه اردن گفت. "ما هرگز در کفش از یک فرد از رنگ که چشم انداز."

Sneddon اذعان سخنرانان که در دفاع از اداره پلیس و انتقاد و پیشنهادات خود را از اصلاحات به عنوان یک تهدید برای امنیت عمومی و توهین به افسران اختصاص داده شده به حفاظت از ساکنان. "ما بسیاری از فوق العاده افسران" اسندون گفت. "این در مورد مردم است. و این نیست در مورد از بین بردن و یا به طور کامل انجام دور با پلیس. آن را در مورد یک سیستم, یک سیستم است که باعث ایجاد بی عدالتی."

اواخر شب به پایان رسید با شهردار کتی Murillo تکرار نیاز به یک تجزیه و تحلیل کامل از اداره پلیس و همچنین شفافیت بیشتر در اطراف آن بازداشت داده است. "هنگامی که نیروی مورد استفاده قرار گیرد و چه جمعیتی؟" "آنچه که جنسیت فرد چه بود مسابقه از فرد سنی است ؟ ما نیاز به شروع به اذیت کردن که از هم جدا. وجود دارد, ضد, سیاهی, ضد browness در جامعه؟"


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

آخرین مطالب