'سانتا باربارا اخبار-مطبوعات' سردبیر و صاحب بخش راه بیش از COVID-19

سانتا باربارا اخبار-مطبوعات صاحب وندی P. McCaw و روزنامه آخرین editor-in-chief, نیک مسودا را جدا از راه به عل

توسط NEWSWORLDS در 14 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا اخبار-مطبوعات صاحب وندی P. McCaw و روزنامه آخرین editor-in-chief, نیک مسودا را جدا از راه به علت سرمقاله که McCaw نوشت: رد COVID-19 اپیدمی به عنوان یک اغراق آمیز gambit ساخته شده توسط نخبگان لیبرال برای پایین آوردن جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما آزادی هستند که محروم برای چه یک ویروس??" McCaw نوشت. "فکر می کنم در این مورد. اگر این کشور قرار داده می شود به این وضعیت توسط یک ویروس چه خواهد آن را به طور کامل به نوبه خود ما را به اتحاد جماهیر شوروی یا آلمان نازی? ما که از دور در حال حاضر با داشتن تا به حال ایستاده در خط برای رسیدن به سوپر مارکت."

طوبا که در زمان بیش راس از آستین آور News-Press یک سال و نیم پیش خودش در ترمینال آب داغ با McCaw برای ارسال سلب در پایان از او می داند. آن را اظهار داشت که دیدگاه های مطرح شده بودند و کسانی که از McCaw تنها "و لزوما کسانی که از SBNP کارکنان."

عبارت بودند بنا به گزارش ها رد و بدل شده بین این دو است. در یک نسخه از وقایع مسودا — سابق ورزش نویسنده انجام داده است که يومان کار تلاش برای reinject پوشش اخبار محلی به صفحات اول چه بود یک بار افتخار و پر جنب و جوش روزنامه — ترک. در یکی دیگر از کار اخراج شد.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


McCaw سرمقاله به نظر می رسد همان روز یک کاروان از معترضین — دارای حق اعمال و تکان دادن خود را قرمز و سفید و بلوز به عنوان لفظی cudgels — دور De la Guerra پلازا در وسایل نقلیه خود را بوق می زدند در اعتراض به یک میزبان اجتماعی فاصله گرفتن محدودیت های اعمال شده توسط فرماندار گاوین Newsom و سانتا باربارا کانتی بهداشت عمومی افسر دکتر هنینگ Ansorg.

مسودا اذعان کرد خروج خود را از اخبار مطبوعات در Facebook اولین بار ابراز قدردانی خود را برای این فرصت را به عمل به عنوان روزنامه editor-in-chief و چگونه است که تا به حال مدت طولانی است که رویای خود را. سپس در کنار مناسب برای یک روز کنار کشیدن او افزود: "اما همه ما باید کارفرمایان و گاهی اوقات شما به سادگی نمی بینم جهان در راه همان است. گاهی اوقات شما در معرض چیزهایی که هیچ فرد باید در معرض. گاهی اوقات شما به سادگی نمی تواند همکاری وجود داشته باشد به خصوص زمانی که نمایش ها در برابر تمام است که شما به عنوان یک انسان."

مسودا مشخص نیست که دقیقا آنچه که او می خواهم در معرض شده اند اما این اولین بار است که McCaw و استخدام کمک را دیده اند و نه چشم به چشم. مسودا خروج می تواند واجد شرایط به عنوان نهایی ناقوس مرگ برای یک روزنامه که از خارج به دنبال در به نظر می رسد که در حال حاضر مرده یک هزار خود تحمیل مرگ و میر در دست McCaw که ثروت شخصی, احتمالا, شده است, تنها چیزی که نگه داشتن آن را از سقوط.

به طور معمول درجه مسودا تا به حال به دنبال بازگرداندن برخی از صورت ظاهر از روزنامه نگاری محتوا و اعتبار به یک روزنامه که برای سال ها رفت از راه خود را به بیگانه و بسیار خشمگین جامعه است. McCaw تایید مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 یکی از تنها سه مقاله در این کشور به انجام به طوری که در آن زمان در یک شهرستان که رای دادند برای برنی ساندرز که در سال های اولیه و هیلاری کلینتون در انتخابات عمومی ،

اما سم بین McCaw و جامعه اجرا می شود بسیار عمیق تر از صرف ایدئولوژی. McCaw هرگز یکی به پنهان کردن خود را تحقیر و جامعه در نوع پاسخ داد. در این زمینه مسودا معراج به بالا سرمقاله نوشته بود و هر دو گیج کننده و خوش آمدید. برای اولین بار در سال, اخبار محلی, داستان شروع به نشان می دهد تا بر روی صفحه. به حد اخبار-مطبوعات تا به حال مصرف شده توسط یک پل متحرک ذهنیت مسودا به وضوح به شنا در آن خندق. آن همه بیرون تظاهرات طاقت فرسا انجام است. گزارش های موردی پیشنهاد کرد که مسودا شد در حال اجرا خود را به طور جدی در پاره پاره. کسانی که می تواند به استطاعت از دست دادن کمی تغییر جیب آغاز شده بود یک شرط بندی استخر: چه مدت می تواند مسودا گذشته است ؟

روزنامه نگاری در همه جا در مشکل عمیق برای یک میزبان از دلایل ساختاری. حتی در این زمینه اخبار-مطبوعات بوده است outlier هل دادن پاکت در نظر مشترکین و کارکنان از دست داد و موقعیت از سمت چپ پر نشده. این مقاله مشکلات به صورت جدی آغاز شد و در سال 2006 زمانی که سیل از کارکنان ترک با توجه به McCaw دخالت در اتاق خبر. مسودا خروج است و هیچ دلیلی برای جشن — آن است که یک غمگین پیروزی تلخ این پارانویا را kooky و حواس پرت.

اصلاح: نیک مسودا شروع کارگردانی اخبار در NP یک سال و نیم نه سه سال پیش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب