سانتا باربارا پلیس احیای مرد OD'd در پارک آلاما

پلیس شهرستان اداره نارکان به مردی که از مصرف بیش از حد بالقوه کشنده از مواد مخدر در پارک آلامدا در مرکز شهر س

توسط NEWSWORLDS در 6 شهریور 1399

پلیس شهرستان اداره نارکان به مردی که از مصرف بیش از حد بالقوه کشنده از مواد مخدر در پارک آلامدا در مرکز شهر سانتا باربارا بعد از ظهر سه شنبه رنج می برند، در نتیجه آوردن کل افراد بخش نجات یافته از مرگ بیش از حد در سال جاری به شش.

در این مورد پلیس نارکان را به یک مرد بزرگ بین دهه سی و پنجاه خود اداره می کرد که روی نیمکت پارک نشسته بود با نبض کم رنگ که تنفس را متوقف کرده بود. یکی از دوستان نشان داد که او مواد مخدر مصرف کرده است.

ماموران قربانی را روی زمین قرار دادند و یک شلیک آئروسل شده از نارکان را تا هر دو بینی اش پاشید. علاوه بر این، آنها او را به یک ماشین نجات نفس گیر قلاب کردند. پس از آن، به گفته آنتونی واگنر سخنگوی پلیس، او را به بیمارستان کلبه بردند.

واگنر اعلام کرد: ما در کسب و کار حفاظت از حریم زندگی انسان ها هستیم. او بعدها اعلام کرد: «شش صرفه جویی در یک سال! این شش نفر هستند که در حال حاضر در خیابان راه می روند که اگر ما آن مولکول را از بینی شان بالا نمی گذاشتیم، کاملاً مرده سرد سنگی می شدند.»


دریافت داستان های بالا در صندوق پستی خود را با ثبت نام برای خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز.


به همه دوز نارکان داده نمی شود از این تجربه خوشحال است. بعضی ها سپاسگزارند؛ دیگران بی پروا بالا خود را قطع شده بود و نفوذ بر. واگنر افزود: «من نمی توانم بعد از آن برای موضع گیری آنها صحبت کنم.» اما ما یک فرصت دیگر برای آنها فراهم می کنیم تا زندگی شان را برگردونند.

واگنر گفت قربانی مصرف بیش از حد دستگیر نشده است و توضیح داد که ترس از دستگیری ممکن است کسانی را که قربانیان مصرف بیش از حد بالقوه را همراهی می کنند، از درخواست کمک باز دارد. بسته به مقدار مواد مخدر یک قربانی طول می کشد -- و قدرت خود را -- واگنر گفت : نارکان می تواند افرادی که تنفس را متوقف کرده اند تا زمانی که چهار تا پنج دقیقه را احیا کند.

اولین آژانس ایمنی عمومی که نارکان را در سانتا باربارا اداره کرد، دفتر کلانتر شهرستان بود که حدود ۱۸ ماه است که آن را مستقر می کند. واگنر گفت کلانتر، آتش نشانی ها و AMR نارکان را به مراتب بیشتر از اداره پلیس شهر مستقر کرده اند.

روز بعد، ۲۶ اوت، معاونان گشت پای کلانتر نارکان را بر روی یک مرد بی خانمان ۵۶ ساله در Isla Vista در مقابل مرکز جامعه که مرده به نظر می رسید اداره می کردند. اعزام کنندگان یک تماس "کد آبی" دریافت کرده بودند که نشان دهنده هیچ نشانه ای از زندگی نیست. دو غیرنظامی هنگام ورود معاونان در حال انجام CPR بودند. به گفته براد مک وی سخنگوی کلانتری، صورتش بنفش بود و چشمانش «به سرش برگشته بود.» معاونان مشخص کردند که نبض بسیار کم رنگ وجود دارد، به مرد اسپری نارکان را تا بینی ها دادند، و او را روی گورنی بارگیری کردند. امدادگران از اونجا اونجا رو به دست گرفتن

از زمانی که کلانتری در سال ۲۰۱۷ شروع به تجهیز معاونان خود به نارکان کرد، معاونان ۳۲ بار نارکان را مستقر کرده اند که ۲۹ نفر از آن ها منجر به نجات جان ها شد. تا کنون در سال جاری ، کلانتری تا به اداره مواد مخدر شش بار ، همه با موفقیت.

در سطح ملی، بحران COVID تجدید حیات در مصرف مواد مخدر و مرگ بیش از حد در حداقل ۴۰ ایالت را برانگیخته است که برخی به اندازه ۴۰ درصد است. برنامه های بازپروری مواد مخدر با الزامات دوری اجتماعی نیز به چالش کشیده شده اند. کشنده تر کردن مسائل شیوع رو به رشد فنتانیل است که به مراتب قوی تر از هروئین است که ضربان قلب، تنفس و میزان جذب اکسیژن به جریان خون را کند می کند.

در سانتا باربارا شهرستان ، با این حال ، اعداد اولیه نشان می دهد افت قابل توجهی وجود دارد -- توسط 60 درصد -- در مرگ و میر بیش از حد در طول بحران COVID نسبت به همان زمان در سال قبل. اما آن اعداد کامل نیستند.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا ایندیپندنت سخت کار می کند به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کل جامعه سانتا باربارا مطلع. حالا راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. پشتیبانی از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

اضافه 88801100011088

نارکان بعد از ظهر سه شنبه به مردی که از مصرف بیش از حد بالقوه کشنده مواد مخدر رنج می برد، اداره شد.

سانتا باربارا پلیس احیای OD'd مرد در پارک آلامدا برای اولین بار در سانتا باربارا مستقل ظاهر شد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن