سانتا باربارا کتابخانه های عمومی ارائه می دهد دو زبانه کمک برای مشق شب آنلاین

آیا شما نیاز به کمک دارید کمک های خود را به کودکان و نوجوانان (K-12) با تکالیف مدرسه? سانتا باربارا عمومی کتاب

توسط NEWSWORLDS در 7 خرداد 1399

آیا شما نیاز به کمک دارید کمک های خود را به کودکان و نوجوانان (K-12) با تکالیف مدرسه? سانتا باربارا عمومی کتابخانه دو زبانه کارکنان می تواند ارائه پشتیبانی برای کودک شما و یا شما را به درک تکالیف مدرسه به شکل نرم افزار جدید و فناوری آموزش و پاسخ به سوالات مربوط به تحصیل از خانه. شما می توانید متن (805) 764-4542 و یا تماس بگیرید (805) 564-5674 بین 2 و 4 بعد از ظهر در روزهای دوشنبه یا چهارشنبه ها و شما ارسال خواهد شد دعوت به زوم نشست به طوری که شما و یا فرزند شما می توانید از چت تصویری. لطفا تماس بگیرید اگر شما گوشی را ترجیح می دهند. این سرویس رایگان برای دانش آموزان و والدین.

بازدید tinyurl.com/AyudaVirtual برای اطلاعات بیشتر.

¿Necesita con los niveles deberes escolares de sus hijos (K-12) con las tareas escolares? ال شخصی bilingüe de la Biblioteca Pública de S. B. puede ofrecer apoyo para entender لس deberes escolares, manejar nuevas tecnologías de aprendizaje, y ayudarte باهم cualquier pregunta relacionada con los estudios de sus hijos. Envía سازمان ملل متحد texto al número (805) 764-4542 o لاما al (805) 564-5674 durante las horas de 2 4 de la tarde لس lunes o miércoles, y se te enviará اونا invitación a una sesión de زوم para que usted y/o su hijo puedan participar en un videochat con nosotros. Por favor llame سی prefiere el teléfono directamente. استه servicio es gratuito para los estudiantes y los padres.

Visite tinyurl.com/AyudaVirtual para más información.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب