سانتا باربارا مسکن دیانا بول دریافت بالاترین افتخار ملی

دیانا Bull, CRS, GRI مسکن بازنشسته سالن از شهرت انجمن ملی از REALTORS® است به نام سانتا باربارا مسکن دیانا بول

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399
دیانا Bull, CRS, GRI مسکن بازنشسته سالن از شهرت

انجمن ملی از REALTORS® است به نام سانتا باربارا مسکن دیانا بول یک سال 2020 خدمات برجسته دریافت کننده جایزه. این جایزه ملی که بالاترین افتخار اعطا شده توسط انجمن اهدا به تنها دو نفر سالانه از بیش از 1.4 میلیون عضو در سراسر کشور است. این جایزه به رسمیت می شناسد ملکی را ساخته اند که سهم برجسته به صنعت املاک و مستغلات و باید خود را از هم جدا به عنوان رهبران. گاو اولین کالیفرنیا زن برجسته سرویس دریافت کننده جایزه در انجمن 112 سال سابقه.

"من بسیار فروتن افتخار و سپاسگزار برای دریافت این جایزه" اظهار داشت: بول. "من همیشه می گفت که "مردم ملاقات شما در طول سفر آن را به همه ارزشمند" و من شده اند با برکت ارزشمند بسیاری از دوستی ها و تجربه های که من صمیمانه سپاسگزار."

گاو نر شروع به حرفه ای املاک و مستغلات در سال 1971 در سن 22 و تبدیل به یک کارگزار فقط دو سال بعد. او مالکیت و مدیریت خود را املاک و مستغلات و شرکت های وام مسکن برای بیش از 40 سال است. او به عنوان رئيس جمهور از سانتا باربارا Association of REALTORS® در سال 1982 و درگیر شده است در سطح محلی و ایالتی و ملی سطح در زمان.

گاو دختر Staci Caplan است که رئیس جمهور فعلی از سانتا باربارا Association of REALTORS®. کاپلان ارائه جزئیات بیشتر از گاو حرفه ای: "دیانا شروع زندگی حرفه ای خود را کمک به جانبازان ویتنام از بازگشت از جنگ به مالکیت خانه از طریق دستگاه گوارش ، او نویسنده "سهام های کتاب" و کمک به قرار دادن با هم تقریبا 700 سهام های معاملات برای کمک به کسانی که بدون استفاده از خود را به شریک زندگی با دیگران به تحقق بخشیدن به رویای مالکیت خانه. دیانا یک قهرمان از حقوق مالکیت خصوصی کار خستگی ناپذیر برای حفظ و ارتقاء رویای آمریکایی از مالکیت خانه."

"از طریق رهبری دیانا درهای باز برای بسیاری از دیگران از جمله خودم" ادامه داد: کاپلان ، "عزم خود را برای آوردن زنان به نقش های رهبری و به منظور تشویق تنوع فرهنگی در کالیفرنیا انجمن از Realtors یک میراث است که نهفته است صنعت ما و همچنان گشوده است. هنگامی که نرخ بهره در 18% دیانا شهادت قبل از کنگره در مورد بهره وام تنها و او تنها زن عضو پانل. او به طور خستگی ناپذیر پیشگامی برای زنان از طریق هر مرحله از زندگی حرفه ای خود را."

دیانا بول در خدمت به عنوان یک جذب مدیر برای 31 سال. در سال 2016 او رئيس جمهور در ارتباط به قانون و سیاست و در سال 2006 او در منطقه 13 معاون رئیس جمهور. او خدمت کرده است را در نار را در کمیته مالی و بودجه بررسی کمیته از سال 2001. در سال 2011 گاو اعطا شد REALTOR® وضعیت بازنشسته. او همچنین یک عضو از REALTORS® عمل سیاسی کمیته برشمرد. در سال 1996 و 1997 او به عنوان اولین زن خزانه California Association of REALTORS® و در سال 1999 او ماشین رئیس جمهور.

در سال 2012 گاو نر بود که رئيس جمهور از انجمن ملی صاحبان کسب و کار زنان سانتا باربارا فصل. در سال 2008 او به نام یکی از "بالا 50 زنان در کسب و کار" توسط ساحل اقیانوس آرام بار کسب و کار. او یک زندگی عضو کالیفرنیا بورس تحصیلی بنیاد ملی نویسنده منتشر شده و تایید شده استاد در املاک و مستغلات سرمایه گذاری.

گاو در حال حاضر CFO و کارگزار-مرتبط با اقیانوس آرام تاج Realty یک شرکت متعلق به دخترش است.

REALTORS®: به اشتراک گذاری صنعت اطلاعات "املاک و مستغلات حرکت شبیه چمچه زنی." ایمیل sarah@independent.com برای جزئیات بیشتر.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب