سانتا باربارا Reopenings شامل سینما و macy's

سینما پرداخت پارکینگ و macy's همه آینده را به عنوان محدودیت های محلی در COVID-19 استراحت. معروف در داستین هافم

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

سینما پرداخت پارکینگ و macy's همه آینده را به عنوان محدودیت های محلی در COVID-19 استراحت. معروف در داستین هافمن فیلم شیوعذرات از یک تک سرفه در شلوغ سینما رفتن پرواز به خنده مخاطبان دهان آلوده کردن ده ها تن با ابولا-مانند ویروس. به نگه داشتن آن به صورت گرافیکی سرد سناریو از گرفتن بیش از حد واقعی همه reopenings آمده با پوشش صورت مکرر ضد عفونی چک های بهداشتی برای کارکنان و اجتماعی فاصله شش فوت است.

شهری تئاتر خواهد بازگشایی مترو 4 تئاتر و Camino Real سینما در ژوئن 26. به نگه داشتن هر گونه سرایت به حداقل مترو می پرسد کاربران که همین حالا احساس خوبی شده اند و یا در تماس با افراد بیمار در خانه بمانند. به همین ترتیب کارکنان درجه حرارت گرفته شده قبل از هر شیفت. صندلی مشخص خواهد شد شش فوت از هم جدا و کاربران را تشویق به خرید بلیط آنلاین. آنها می توانید انتظار برای پیدا کردن موانع در مناطق پر ترافیک برای اطمینان اجتماعی فاصله و یک نیاز برای پوشش صورت به جز در تئاتر سالن اجتماعات. شایع عفونی است که در منوی; self-خدمات نوشیدنی و نمک و فلفل مناطق خواهد شد به کار گرفته شده توسط کارکنان در دنده محافظ.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


قیمت بلیط ها $5 برای مترو را افتتاح خواهد شد که با شروع فیلم مورد علاقه های شما به دلیل studios منتقل تاریخ انتشار فیلم وقتی همه گیر بسته ملت است. قبل از انتشار در هر تئاتر هنوز به تعیین خواهد شد اما در میان صف در حال چاقو را رنجور نیمه راه, و Goonies. در ژوئیه 1, هیجان انگیز Unhinged با راسل کرو روی صفحه نمایش خواهد شد و به دنبال آن شکسته قلب گالری با سلنا گومز در جولای 10, live-action مولان در تاریخ 24 و کریستوفر نولان را شعار در ژوئیه 31.

میسی در لا کومبر پلازا بازگشایی در روز پنج شنبه به کوتاه تر ساعت 11 صبح تا 7 بعد از ظهر است و منظقه وانت کالا در همان ساعت. ماسک در حال فرسوده در فروشگاه و کارکنان ارتباط برقرار کردن از پشت پلکسی گلاس سپر نگه داشتن اجتماعی فاصله و تمیز کردن سطوح سخت غالبا.

سانتا باربارا در مرکز شهر کارکنان و بازدید کنندگان لذت می برد نامحدود رایگان پارکینگ برای چند ماه که همه به پایان می آید در 22 ژوئن. پارکینگ مسئولین خواهد بود در کیوسک ها و ماشین ها خواهد بود در 75 دقیقه به دقیقه وضعیت و 1.50 دلار در هر ساعت پس از آن.

تصحیح: "شعار" رانده شده از جولای 17 ژوئیه 31. فیلم تغییر تاریخ و زمان به طور معمول و بیشتر مطمئن می شود اضافه شده در ماه جولای 1, بنابراین در ارتباط باشید.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن