سانتا باربارا دیدم 3,000 معترضان در غرق باغ

8:46: به نظر می رسد که می تواند یک زمان بسیار طولانی است. آن را به مقدار زیادی به اندازه کافی بلند برای مثال,

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

8:46: به نظر می رسد که می تواند یک زمان بسیار طولانی است. آن را به مقدار زیادی به اندازه کافی بلند برای مثال, به کشته شدن, به عنوان جرج فلوید 46 ساله سیاه مرد با تجربه با یک کشنده زانو به گردن خود اعمال می شود توسط سفید مینیاپولیس پلیس با سابقه طولانی در شکایت شهروند و خشونت نسبت به مردم سیاه و سفید. فلوید از مرگ برانگیخته فعلی ساحل به ساحل آتش سوزی از اعتراضات و تظاهرات و خشونت است که هنوز هم مواج.

بی رحمانه پوچی وارد صحنه روز دوشنبه در قالب امریکا امپراتور در ارشد زمانی که او اعلام کرد قصد خود را برای حمله به ایالات متحده است. که زمانی که نیروهای تحت فدرال فرماندهی دستور داده شد به اعزام نیروی نظامی علیه معترضان مسالمت آمیز مونتاژ در لافایت مربع در مقابل کاخ سفید — تیراندازی آنها را با گلوله های لاستیکی انفجار آنها را با گاز اشک آور و باد-بمب گذاری آنها را با هلیکوپتر. چرا ؟ بنابراین رئیس جمهور می تواند "تسلط بر خیابان." او این کار را با در نظر گرفتن یک unmolested گردش کمتر از دو بلوک طولانی به یک صحنه عکاسی از خود برگزاری مقدس در مقابل یک کلیسای تاریخی.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در سانتا باربارا در این یکشنبه گذشته 3,000 معترضان بسیج در دادگاه به شنیدن سخنرانان و سپس راهپیمایی مسالمت آمیز از طریق خیابان. در تقاطع فیگورا و سانتا باربارا نه چندان دور از پلیس به جمعیت متوقف شده است. تحمل غم انگیز شاهد فلوید را کشته و حدود 100 سیاه مردم وضع بدن خود را پایین در خیابان. زانو زدن در اطراف آنها بودند و آنها سفید و قهوه ای و حامیان. به عنوان سیاسی تئاتر خیابانی آن چیزهای قدرتمند. اما آن را بسیار بیشتر است. افرادی که ایستاده بود تا هشت دقیقه و 46 ثانیه بعد نمی شد همان کسانی هستند که وضع هشت دقیقه و 46 ثانیه قبل. معلوم می شود که هشت دقیقه و 46 ثانیه واقعا یک زمان بسیار طولانی است.

پس از آن چیزی اتفاق افتاده است.

آنچه که آنها را دیدم به عنوان آنها شروع به چیدن خود را کردن زمین بود سانتا باربارا ایستگاه پلیس به طور کامل مسدود شده توسط دو خط از شهرستان افسران بسیاری در چه شبیه دنده ضد شورش ایستاده محافظ در شکل گیری برخی از برگزاری شفاف پلکسی گلاس بدنه-سپر. از طریق این صحنه اوج احتیاط راه می رفت سانتا باربارا شهردار کتی Murillo.

هر چه بود به اتفاق می افتد بعدی که قرار بود برای رفتن هست.

آن را نمی.

زمانی که Murillo, وارد, او فقط می خواهم تماس شده توسط سازمان را نشان می دهد و شرایط پنج خواسته های برشمرده توسط دو نفر از تجمع اصلی سازمان, Krystle کشاورز Sieghart و سیمون Ruskamp از زندگی مهم است. موریللو نشده بود راه رفتن با جمعیت پس او را نمی شنوند و آنها شعار "زانو زدن با ما" در تلاش برای طلب کردن سانتا باربارا بهترین برای پیوستن به آنها در گرفتن زانو. این "نشانه همبستگی" همان بود که بسیاری از روسای پلیس, یونیفرم, پلیس, شهرداران و مقامات منتخب انجام داده اند در شهرستانها در سراسر کشور.

اما که نمی شد در این طرح است. این طرح برای Murillo به قبول مطالبات و رفتن.

آن کار نمی کند که راه.

من هیچ ایده چه چیزی کشاورز Sieghart یا Ruskamp انتظار از Murillo. با توجه Murillo را پیش از آن تاریخ به عنوان شورای ترین صریح عدالت اجتماعی مدافع — کسی که برپا تنهایی مبارزه علیه این شهر پیشنهاد باند دستور — شاید آنها انتظار می رود او را به ایستادن یا زانو زدن با آنها. شاید آنها فکر Murillo — به عنوان دختر یک L. A. عضو باند و اولین لاتین شهردار در تاریخ این شهر را راهپیمایی کردند با آنها. من نمی دانم. به عنوان سازمان دهندگان کشاورز Sieghart و Ruskamp—بهتر شناخته شده به فعالیت خود در کالج شهر پردیس — با صدای بلند افتخار و نمی خواهد به عنوان آنها اغلب نقطه از سکوت می شود.

آنچه من در مورد یکشنبه رویداد بود که چگونه شگفت آور سریع سازمان قرار داده و آن را با هم و چگونه, هیجانی, انرژی بود. نبود سانتا باربارا معمولی جمعیت از بزرگان. همه مظنونین بودند آشکارا و نه در دست است. آن را هیجان انگیز بود. آن را جوان تر و متنوع تر گروه مونتاژ در غرق باغ. و تقریبا هر کس برای آنچه در آن ارزش, عینک ماسک. که توسط سازمان طراحی. و هیچ سفید-پسر اوباش — یا جناح راست accelerants یا جناح چپ آنارشیست ها — اجازه داده شد به دیوانه و سر و صدا ، که بیش از حد بود ،

اما سخنرانی های بسته بندی شده گرما جدی. برخی از سوخته. کشاورز Sieghart و Ruskamp تا به حال شور و با تکبر راه رفتن. وجود دارد بسیار کمی kum-ba-yah منطقه راحتی. به عنوان یک میانسال honky من میده. من واقعا آنقدر tepidly متوسط ؟ شاید تا. چند بار که من پیدا کردم خودم فکر آن را به نوبه خود.

حدس بزنید چه ؟ این دقیقا نه لحظه تاریخی به درخواست ضد نژادپرستان به نوبه خود آن را.

زمانی که Murillo آمده از پشت خطوط پلیس برای دیدار با کشاورز Sieghart و Ruskamp کشاورز Sieghart که دارای حق اعمال یک تصادف تعقیب درهم bullhorn, خواستار: "که در آن شما بوده است؟" موریللو سعی کردم به چیزی می گویند. "هنگامی که یک زن سیاه و سفید است که زبان سکوت" کشاورز Sieghart پاسخ داد. موریللو سپس در زمان خاموش ماسک صورت و صدای خود را مطرح. "زمانی که شهردار است صحبت های شما را به گوش دادن به من بیش از حد" او گفت:. Ruskamp interjected: "شما نمی خواهد ورزش را به عنوان یک قدرت عبور از سفید به سکوت او."

از جایی که من نشسته که 360 درجه از جامد ouch.

بسیار واضح است که شهردار سانتا باربارا باید راهپیمایی در اعتراض به مرگ یکی دیگر از مرد سیاه پوست به دست پلیس. و Murillo گرفته اند باید زانو.

پلیس در صحنه باید خوانده پلیس playbooks که د-تشدید تنش ها در شهرهای دیگر: آنها باید گرفته شده کلاه خود صورت گرفته زره و گرفته fricking زانو بیش از حد.

اما واقعا ؟ "عبور سفید است؟"

ما باید با هم کار کنند.

در روز سه شنبه کشاورز Sieghart و Ruskamp عملا بسته بندی شده شورای شهر اتاق با هواداران است. قبل از آن آنها آب گرفتگی councilmembers با حدود 500 ایمیل در حمایت از پنج خواسته است. آنها شگفت آور سازمان. برخی از خواسته های آسان بود — مانند اعلام نژادپرستی ملی بهداشت و درمان اضطراری. دیگران مانند ایجاد یک پلیس غیر نظامی مدیره بررسی خواهد شده اند به لحاظ سیاسی غیر ممکن است هر زمان دیگر. اما این سه شنبه شورای آغوش آن را مانند یک عاشق از دست رفته. که بزرگ و مهم ، اما بسیاری از سخنرانان سیاه و سفید و قهوه ای — تقریبا به طور انحصاری با تمرکز بر گرفتن به الوار و چوب. برای دو ساعت و نیم آنها raked او بیش از زغال سنگ است. خشن بود.

شاید من رشد بیش از حد خسته. من امیدوارم که نه.

وجود دارد مقدار زیادی از کار سخت پیش رو است. آن را دور. ما همه باید با هم کار کنند. —نیک ویلز


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن