سانتا باربارا می گوید: خداحافظی به رایگان پارکینگ خیابان

شهر سانتا باربارا روز دوشنبه اعلام کرد که خیابان های فراگیر تنظیم شده است به سر در ژوئن 15. نشانه های جدید خوا

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

شهر سانتا باربارا روز دوشنبه اعلام کرد که خیابان های فراگیر تنظیم شده است به سر در ژوئن 15. نشانه های جدید خواهد شد در سراسر شهر به اطلاع عموم پیش از تغییر و محدودیت پارکینگ در ارتباط با خیابان جارو نیز اجرا می شود.

"خیابان فراگیر نه تنها نگه می دارد و خیابان های ما به دنبال خوب است اما همچنین بهبود کیفیت هوا نگه می دارد و سطل زباله و باقی مانده از طوفان تخلیه creeks و اقیانوس" با توجه به یک شهر بیانیه.

ساکنان دستور به رعایت تمام پست شده محدودیت های پارکینگ.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن