سانتا باربارا مهر و موم 50-سال معامله به فروش آب به رفسنجان

امضای کردن در یک تاریخی مقابله با آن ثروتمندترین — و thirstiest — همسایه سانتا باربارا شورای شهر در این هفته ر

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

امضای کردن در یک تاریخی مقابله با آن ثروتمندترین — و thirstiest — همسایه سانتا باربارا شورای شهر در این هفته رای دادند 6-0 به کشتی عرضه این شهر نوشیدن آب به رفسنجان هر سال برای 50 سال آینده, باران یا درخشش.

در عوض در زیر آب عرضه توافقنامه ای که امضا خواهد شد توسط هر دو طرف در ماه اوت منتکیتو آب منطقه موافقت کرده است به طور موثر صندوق 46 درصد و یا $33 میلیون نفر از این شهر 72 میلیون دلار کارخانه نمک زدایی از طریق 2072 به علاوه علاقه و به اشتراک گذاری از بهره برداری و هزینه های تعمیر و نگهداری.

"این واقعا مثال زدنی است از یک پایاپای قرارداد" شهردار Pro Tempore کریستن اسندون گفت: در روز سه شنبه. "این یک پیروزی. واقعا صحبت های ما را تقویت کنیم و انعطاف پذیری ما کیفیت آب و تامین آب است."

این منطقه پرداخت اولیه به شهرستان خواهد بود 4.6 میلیون دلار سالانه صرفه جویی در شهرستان ratepayers از شیب افزایش نرخ, مقامات گفت. برای منتکیتو آن اقدام به خرید 1,430 هکتار-فوت آب; که 46 درصد از زمان ظرفیت و به اندازه کافی برای دیدار با نزدیک به 40 درصد از Montecito به تقاضای مشتری.

نمک زدایی را فراهم می کند که مازاد برای فروش موجود است اما بر اساس توافق نامه, این شهر عرضه می منتکیتو آب از هر منبع. این منطقه خواهد شد افزایش نرخ طریق 2025 برای کمک به پرداخت هزینه برای پروژه آب شروع به جریان در ژانویه 1 2022.

شورا با Councilmember Meagan هارمون غایب مورد ستایش قرار داد این توافق به آینده به ثمر رسیدن یک همکاری منطقه ای آغاز شد که به فرم و سپس محلول در اوایل 1990s زمانی که شهر ساخته شده است و mothballed — نخستین کارخانه نمک زدایی در پی شش سال خشکسالی است.

"ما در حال رفتن به در خشکسالی چرخه از اینجا" Councilmember اریک فریدمن گفت. "این واقعا ما به ما اجازه می دهد انعطاف پذیری."

و فریدمن گفت: "این یک محلی تامین آب است. در سال 1991 countywide رای دهندگان تصویب ساخت یک دولت قنات شعبه به دریاچه Cachuma a $575 میلیون دلار پروژه برای واردات آب از شمال کالیفرنیا. در اخیر ایالت خشکسالی از سال 2012 تا سال 2018 این قنات عرضه کاهش یافته و به 5 درصد از آنچه که عضو سازمان برخوردار بودند. مواجه با کمبود Montecito آب منطقه مجبور شد به اعمال دقیق سهمیه بندی و مجازات های سنگین برای بیش از آبیاری.

اما Kira ردموند مدیر اجرایی سانتا باربارا Channelkeeper, غیر انتفاعی, محیط زیست, گروه, اعتراض به توافق با منتکیتو در روز سه شنبه. او گفت: این شورا که آن را به نگه داشتن گیاه در حال اجرا سال و سال در تناقض شهر دیرینه سیاست است که آب شیرین کن است که برای شرایط اضطراری خشکسالی تنها. ردموند خواست شورای اضافی برای انجام بررسی های زیست محیطی قبل از اقدام با 50 سال تعهد است.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدKira ردموند مدیر اجرایی سانتا باربارا Channelkeeper می گوید توافق با منتکیتو را حفظ خواهد کرد کارخانه نمک زدایی در حال اجرا در ظرفیت کامل برای 50 سال در تضاد دیرینه شهر سیاست است که می گوید: آب شیرین کن است که به عنوان یک خشکسالی بافر تنها.

"شما به طور موثر در تصمیم گیری برای ادامه به کار خود desal' تسهیلات در ظرفیت کامل به طور نامحدود — و یا حتی بدتر به گسترش ظرفیت تولید و حتی بیشتر آب ... صرف نظر از اینکه این آب است و حتی نیاز است و یا باعث می شود احساس های اقتصادی" ردموند گفت.

این شهر در سال 2011 در دراز مدت تامین آب طرح آمده است که این شهر کارخانه نمک زدایی است "بازگشت به بالا به صورت بالقوه طولانی مدت خشکسالی است."

در یک مصاحبه ردموند گفت: این شهرستان باید با قرار دادن گیاه در حالت آماده به کار. حداقل تحت توافق سانتا باربارا را جبران برخی از هزینه های ساخت و ساز, او گفت:, اما آب شیرین کن است که انرژی مضر به محیط زیست دریایی و "یک حرکت قابل توجهی در جهت اشتباه است."

Channelkeeper ترویج استفاده از شرب بازیافت آب یا فاضلاب است که تحت درمان به استاندارد آب شرب در سانتا باربارا و ونتورا شهرستان.

در مصاحبه با جاش Haggmark شهرستان منابع آب مدیر گفت: توافق با منتکیتو اجازه نمی دهد این شهرستان به کار خود کارخانه نمک زدایی در حالت آماده به کار — در یک پس انداز به شهر از حدود 2 میلیون سالانه — تا زمانی که این شهرستان می تواند تامین منتکیتو آب از منابع دیگر.

عکس: حسن نیت ارائه میدهدجاشوا Haggmark, Santa Barbara, منابع آب, مدیر بود منجر مذاکره برای شهرستان برای تامین آب توافق با منتکیتو.

"این توافقنامه برگ این شهرستان با انعطاف پذیری نهایی در مورد چگونه ما می خواهیم به کار," او گفت:. "ما هنوز هم برای تصمیم گیری بر اساس سالانه که چگونه ما در حال رفتن به شما اطمینان می دهیم که آب کافی به نیازهای ما است."

کسانی که نیازهای Haggmark گفت: این شورا می تواند شامل یک احتمالی "محوری" از آب شیرین کن به شرب بازیافت آب اگر چه او گفت: "هزینه نجومی است بالاتر است.

"من باور نمی کنم هر یک از سرمایه گذاری های ما در حال ساخت امروز در اینجا در حال دور گرفتن هر فرصت ممکن است ما در آینده" Haggmark گفت.

در حال حاضر آب شیرین کن گیاه عامل در ظرفیت کامل جلسه 30 درصد از این شهر تقاضای آب. با تکیه به همان اندازه در desalinated آب و منابع از دریاچه Cachuma و جبل الطارق مخزن در Santa Ynez رودخانه شهر "استراحت" دو آب زیرزمینی حوضه بودند که توسط تخلیه سنگین پمپاژ در طول خشکسالی Haggmark گفت. مرکز شهر در حوضه کاهش یافته بسیار پایین است که آب دریا نفوذ اتفاق می افتد, او گفت:.

پس از این حوضه بوده است پر باران و Cachuma نشت دوباره آن نشده ریخته پس 2011 — شهرستان می تواند بیکار آن نمک زدایی گیاه Haggmark گفت. توافق با منتکیتو او گفت: "بیمه توسط 'desal,' مانند طلا در فورت ناکس به عنوان ultimate backup" اما آن را نمی کند نشان دهنده یک تغییر در شهر سیاست.

سانتا باربارا اصلی کارخانه نمک زدایی هزینه 34 میلیون دلار. آن اداره می شد و تنها سه ماه در سال 1992 و سپس برچیده زمانی که آب و هوا تبدیل شده ، به عنوان شهر شروع به فعال کردن گیاه در اعماق اخیر خشکسالی آن متکی در سال 1996 دولت ساحلی کمیسیون اجازه حاکی از این است که این گیاه می تواند مورد استفاده قرار گیرد "برای تولید آب برای تبادل با دیگر آب purveyors در غیر خشکسالی دوره" اما "استفاده از نمک زدایی و تاسیسات انتظار می رود که نادر است."

Channelkeeper تنها محیط زیست به صدا توجه داشته باشید از احتیاط: برق مورد نیاز برای نمک زدایی ردموند گفت: تغذیه چرخه تغییر اقلیم و خشکسالی است.

"جوامع دیگر که ندارد یک کارخانه نمک زدایی آغاز شده در حال توسعه بازیافت آب و فاضالب ضبط و ما نمی که" ردموند گفت: در این هفته. "شهر صرف این همه پول اولین بار در اطراف و آنها هرگز مورد استفاده این گیاه, و آنها آن را خاموش. بار دوم آنها را در یک وضعیت ناامید و هیچ گروه زیست محیطی شده اند که مایل به می گویند که ما نباید آن را انجام می دهند."

ردموند به نقل از شهر نشان داده است که در حال اجرا در ظرفیت فعلی برق مورد نیاز به فیلتر و درمان آب اقیانوس به آب آشامیدنی استاندارد در سانتا باربارا در گیاه افزایش یافته است و کل مصرف انرژی در شهر-امکانات متعلق به 50 درصد است.

Haggmark ترجیح مقایسه الکتریکی استفاده در کارخانه به برق استفاده در سراسر شهر از جمله خانه و کسب و کار: این گیاه نشان دهنده تنها 4 درصد از کل است. در اکتبر سال 2021 این شهرستان برنامه ریزی برای تبدیل به 100 درصد قدرت تجدید پذیر از طریق شهرستان اجرا, جامعه, انتخاب, انرژی, برنامه; وقتی اتفاق می افتد که Haggmark گفت: انتشار گازهای گلخانه ای از آب شیرین کن رها خواهد شد نزدیک به صفر است.

یک به روز رسانی این شهر را در دراز مدت تامین آب طرح در حال حاضر تحت بررسی; یک برنامه از جلسات عمومی در دسترس است در اینجا.

'قرص سمی'?

سوال از نمک زدایی به عنوان یک کوتاه و یا بلند مدت تامین خواهد آمد تا دوباره در ژوئیه 28, زمانی که شورای شهر در نظر که آیا برای قبول یک 10 میلیون دلار کمک مالی دولت برای گیاه است. این مشکل به عنوان منتقدان آن را ببینید این است که این شهر را به ارتکاب به عامل این کارخانه در ظرفیت کامل در طول 36 از 40 سال آینده به منظور واجد شرایط برای اعطای.

"جامعه فروخته شده است که desal گیاه بود که ما خشکسالی بافر" شهر آب کمیسر دیو دیویس نوشت: در نامه ای به شهردار و شورای شهر در ماه گذشته. "اگر پول پذیرفته شده است و به عنوان در نظر گرفته شده صرف در دیگر موارد سرمایه بعدی خشکسالی نیاز به گسترش این گیاه در هزینه های اضافی و ده ها میلیون دلار و دوباره بالاتر در دراز مدت نرخ آب به ratepayers. من باور نمی کرده کافی بود ورودی و یا می گویند در این تصمیم گیری."

آب کمیسیون رای دادند 3-1 on May 21 توصیه می شود که شهرستان قبول اعطای; Davis به نام دولت را عامل بیماری یک "قرص سمی" و رای ندارد.

و در یک جلسه کمیسیون در این ماه در آب عرضه توافق با منتکیتو دیویس گفت که او خواسته شده او را تحت فشار قرار دادند برای 20 سال مدت تجدید پذیر به دلیل "50 سال است راه بیش از حد طولانی است." کمیسیون داده شد هیچ نقشی در طراحی این توافقنامه است.

این 10 میلیون دلار کمک مالی دولت برای کارخانه نمک زدایی در خواهد آمد از سرپا نگه داشتن. 1 بودجه اختصاص داده شده برای بهبود آب, قابلیت اطمینان, از جمله desalinated لوازم. Haggmark می خواهد به استفاده از پول در بخشی به ساخت 10 میلیون دلار خط لوله برای انتقال desalinated آب از گیاه به این ماموریت که در آن آن را به اتصال به یک خط به تهیه تصفيه آب بالا Foothill جاده ها است. از آنجا به ساحل جنوبی مجرا فشار خط لوله را حمل آب به رفسنجان. این خط لوله جدید نیز اجازه توزیع desalinated آب به شهرستان بیشتر مشتریان.

خط لوله پروژه تصویب شد 6-0 توسط شورای شهر در روز سه شنبه; ساخت و ساز است که انتظار می رود برای شروع در ماه سپتامبر. در منتکیتو آب منطقه موافقت کرده است به پرداخت 65 درصد از هزینه اگر و زمانی که شهر تصمیم می گیرد به گسترش کارخانه نمک زدایی — ترتیب که دیویس معتقد است خواهد کراوات پرداخت بیش از حد نزدیک به کارخانه انبساط و "کنترل بیش از آنچه desal قرار است."

Haggmark گفت که پذیرش کمک مالی دولت در حال حاضر یک کسب و کار تصمیم گیری تصمیم گیری در دراز مدت بهره برداری از کارخانه یا نقش desalinated آب در این شهرستان است. بودجه خواهد آمد در یک زمان بحرانی گفت: از آنجا که شهر را آب درآمد حاصل از کسب و کار به شدت کاهش یافته است در طول COVD-19 stay-at-home سفارشات. Haggmark گفت: این شهرستان می تواند به بازپرداخت پول کمک مالی به دولت در آینده اگر گیاه است و دیگر عامل صرفا به عنوان یک خشکسالی بافر.

ملیندا می سوزد داوطلبان به عنوان یک روزنامه نگار مستقل در سانتا باربارا به عنوان یک خدمت به جامعه است. او ارائه می دهد اخبار و گزارش های متعدد به نشریات محلی در همان زمان به صورت رایگان.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن