سانتا باربارا کلانتر پرونده ها: وضعیت بد بدتر

در ماه ژوئن، پس از مرگ جورج فلوید و در میان تجدید بررسی در مورد چگونه و زمانی که افسران اجرای قانون استفاده از

توسط NEWSWORLDS در 29 مرداد 1399

در ماه ژوئن، پس از مرگ جورج فلوید و در میان تجدید بررسی در مورد چگونه و زمانی که افسران اجرای قانون استفاده از نیروی فیزیکی علیه غیر نظامیان، ایندیتادیشن یک درخواست قانون ثبت عمومی کالیفرنیا را با دفتر کلانتر شهرستان سانتا باربارا برای کسب اطلاعات در مورد حوادث استفاده جدی از نیروی مربوط به سال 2010. دفتر کلانتر يواشکي سوابق رو به صورت نورد منتشر ميکنه و اين گزارش ها به صورت يکه اطلاعات يدردسترس منتشر ميشن

امروز کمی قبل از ساعت 10 بعد از تاریخ 6 اکتبر 2013 است و جرمی بوردگاری خودش را در موقعیتی آشنا می بیند که در پشت یک ماشین گشت زنی دستبند زده است. Bordegaray، یک مجرم مواد مخدر تکرار شده به تازگی در مشروط، به تازگی به جرم شکستن به یک خانه ساحلی در یک جامعه دروازه دار کارپاینتریا دستگیر شده بود. معاونان دفتر کلانتر شهرستان سانتا باربارا نیز یک تفنگ دستی پر شده در کوله پشتی خود و دو تکه بزرگ مت آمفتامین در کامیون خود را پیدا کرد.

به عنوان یک روزنامه رایگان هفتگی جامعه، ما باید تکامل و رشد به منظور ماندن مرتبط و رشد در فضای دیجیتال. اگر گزارش ما در مورد جامعه سانتا باربارا برای شما مهم است، ما امیدواریم که شما ما را در تامین آینده ای قوی برای روزنامه نگاری در منطقه ما با حمایت از مستقل از طریق اشتراک دیجیتال به ما ملحق Independent.com. اخبار فوری، محتوای انتقادی و چاپ ما همیشه آزاد خواهد ماند، اما حمایت شما به ما اجازه خواهد داد تا حتی سازگارتر، با کیفیت تر، روزنامه نگاری مستقل ایجاد کنیم.

پس لطفا

-لطفا نام یا عضویت در سیستم



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب