سانتا باربارا معلمان تمنایی برای کنترل از راه دور-تنها کلاس اما پدر و مادر می خواهید مدارس بازگشایی

معلمان از سانتا باربارا Unified School District التماس کرد با هیئت مدیره مدرسه از راه دور-تنها آموزش در میان ا

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

معلمان از سانتا باربارا Unified School District التماس کرد با هیئت مدیره مدرسه از راه دور-تنها آموزش در میان افزایش county COVID-19 بستری نرخ سهشنبه با استناد به ترس که فیزیکی کلاس درس برخواهد داشت ممکن است خطرات بیشتری نسبت به آموزش از راه دور. هیئت مدیره برنامه ریزی شده است را به تصمیم نهایی خود را در جولای 21.

"اکثر معلمان مشتاقانه منتظر دیدار دانش آموزان ما اما همه احساس من این است که اضطراب" سانتا باربارا بالا, معلم, مگی نور گفت. بسیاری از معلمان به اشتراک گذاشته شده و نور را به نگرانی که ترکیبی و یا به طور کامل باز مدل بستگی به دانش آموزان و کارکنان زیر پروتکل های ایمنی کاملا که بعید است.

هر چند نظرسنجی ها و بحث های عمومی در هفته های اخیر نشان داده اند که پدر و مادر قوی برای حمایت از بازگشایی مدارس این سقوط ده ها تن از معلمان تحت سلطه زوم تماس و ملاقات با درخواست هیئت مدیره به شروع سال جدید از راه دور-تنها.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کار جلسه سهشنبه در نظر گرفته شده بود برای جلب بیشتر جامعه ورودی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد امکان بازگشایی مدارس در تاریخ 18 اوت. زوم تماس که شامل یک پانل بهداشت محلی و اجتماعی کارشناسان برای پاسخ به تخته سوالات خود جلب کرد نزدیک به 900 بینندگان به طور کلی.

"با تمام احترامی این است که در مورد معلمان; این است که در مورد دانش آموزان برای یادگیری وجود دارد" گفت: مورین Wooten. "من دو فرزند در سانتا باربارا دبیرستان و سزاوار آنها برای رفتن به مدرسه تمام وقت... من ترس برای سلامت روان این بچه ها. درمان خواهد بود بدتر از این شود."

Boardmember کیت فورد گفت که آنها تا به حال دریافت ده ها و ده ها نامه در سه روز گذشته پرسید. "آنچه آن را مانند زمانی که مردم بیمار هستند و چگونه ما می دانیم که آنها باید دوباره؟"

روزنامه نگار سوزان کلاین-روچیلد با سانتا باربارا عمومی وزارت بهداشت توضیح داد که اگر یک کودک را نشان می دهد علائم آزمایشات مثبت برای این ویروس و یا تعیین شد یک تماس را به شخص دیگری که قرارداد این ویروس آنها را بلافاصله حذف از کلاس. اگر کودک تست مثبت یک نامه به اطلاع این گروه از دانش آموزان و کارکنان به قرنطینه برای 14 روز. Childrencan تنها دوباره بعد از یک دکتر تایید آنها دیگر ویروس.

اما کلاین-روچیلد گفت که زمان چرخش برای آزمایشگاه نتایج آزمون حمایت است در سراسر کشور است که تاخیر در تماس با ردیاب اطلاع از تماس نزدیک از موارد مثبت برای روز.

بحث و گفتگو شد و همچنین رسمی اولین جلسه هیئت مدیره جدید superintendent, هیلدا مالدونادو. "این کار مثل این است که یک سفر," او گفت:." می دانیم که بدون توجه به جایی که ما زمین در اوت 18, ما نیاز به آماده; ما نیاز به فرز; و ما نیاز به مایع و محوری که شرایط تغییر کند."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن