سانتا باربارا تنیس کاربران اعلام مدیر اجرایی جدید

سانتا باربارا تنیس کاربران اعلام کرده است که انتصاب مارا Cotich به عنوان مدیر اجرایی. Cotich به ارمغان می آور

توسط NEWSWORLDS در 17 اردیبهشت 1399

سانتا باربارا تنیس کاربران اعلام کرده است که انتصاب مارا Cotich به عنوان مدیر اجرایی.

Cotich به ارمغان می آورد به موقعیت بیش از هشت سال از غیر انتفاعی تجربه مدیریت و اخیرا 15 سال از استراتژی و عملیات تجربه در صنعت نرم افزار. پس از سقوط در عشق با بازی تنیس در دانشگاه ازدواج به سانتا باربارا تنیس خانواده و همچنان به بازی با خانواده و دوستان است.

پدر او در قانون جورج Cotich شد فعال در محلی تنیس جامعه و خدمت به عنوان رئیس جمهور هیئت مدیره سانتا باربارا تنیس کاربران در 1980s. در حال حاضر او کریگ Cotich و 10 و 12 سال پسران بازی, United States Tennis Association (USTA) لیگ ها و مسابقات در سراسر جنوب کالیفرنیا.

"محلی تنیس جامعه است و یکی از چیزهایی که من و خانواده من بیشتر دوست دارم در مورد زندگی در سانتا باربارا" گفت: Cotich. "تنیس یک راه شگفت انگیز برای ملاقات با افراد جدید لذت بردن از خارج از منزل و همیشه در ارتباط ماندن با دوستان و خانواده. به ما بگویید که ما پسران که تنیس یک ورزش شما می توانید بازی برای یک عمر. و من هیجان زده هستم که این فرصت را برای رهبری یک سازمان است که به ارمغان می آورد بازی تنیس برای بیشتر مردم است."

در نقش خود به عنوان مدیر اجرایی Cotich نظارت روز به روز عملیات سازمان از جمله آن های آموزشی و برنامه های توسعه آن مسابقات برای بازیکنان تازه وارد و بزرگسالان و در آن ساختمان جامعه حوادث. او مسئول خواهد بود برای رهبری این سازمان ماموریت خود را برای ترویج و رشد ورزش تنیس در سانتا باربارا و برای توسعه بازیکنان تنیس جوان که ممکن است در غیر این صورت قادر خواهید بود به بازی این بازی.

"ما نمی تواند بیشتر هیجان زده به ارمغان بیاورد مارا در هیئت مدیره به عنوان مدیر اجرایی جدید" گفت: Neil لوینسون, هیئت مدیره, رئیس جمهور, Santa Barbara, تنیس کاربران. "او به ما می پیوندد در یک زمان بحرانی برای سازمان است. با سابقه ساخت ظرفیت و منجر به تغییر معنی دار ما معتقدیم او خواهد بود یک تحول رهبر."

در اوایل زندگی حرفه ای اش Cotich صرف هشت سال در دولت غیر انتفاعی و جمع آوری کمک های مالی پیشرو, نوجوانان در دادگاه برنامه در سانتا باربارا و پس از آن در خدمت به عنوان معاون مدیر توسعه در محلی ارکستر و مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار در پیش بینی های اقتصادی پروژه است. در Citrix, LogMeIn و سپس AppFolio, Cotich برگزار کلیدی استراتژی بازاریابی و توسعه شرکت موقعیت. او شناخته شده است برای او استراتژیک حس و استعداد خود را در ساخت ظرفیت سازمانی.

سانتا باربارا تنیس مشتریان تاسیس شد و در سال 1971 توسط یک گروه از جامعه گرا بازیکنان تنیس که می خواستم برای اطمینان از رشد و کیفیت junior تنیس در سانتا باربارا. کاربران قدیمی ترین جامعه انجمن تنیس در کالیفرنیا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن