سانتا باربارا متحد هایش با آموزش مدل برای سقوط

به عنوان سومین ماه از آموزش از راه دور می آید به نزدیک در سانتا باربارا Unified School District معلمان و پدر و

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

به عنوان سومین ماه از آموزش از راه دور می آید به نزدیک در سانتا باربارا Unified School District معلمان و پدر و مادر هنوز هم در سمت چپ تعجب اگر کلاس را به فرد آموزش این سقوط. پاسخ این است که بله, اما آن را نمی خواهد در هر نقطه در نزدیکی قبل از همه گیر یادگیری است.

"من یک پدر و مادر تنها با یک افزایش 4 کلاس در Adams ابتدایی و ابتدایی بچه ها در یادگیری از راه دور یادگیری است. اگر هیئت مدیره هدایت منطقه به شرکت در آموزش از راه دور در پاییز لطفا می دانم که این یک رای در برابر دانش آموزان و یادگیری خود گفت:" سارا گورمن در نظر عمومی.

"به عنوان یک ضروری کارگر, من فقط به پایان رسید و من نمی توانم مدرس من 9 سال-کودک و به طور همزمان کار می کنند" او ادامه داد. "تدریس خصوصی و نشستن با بچه من برای تقریبا در هر لحظه از روز در مدرسه است آنچه در آن طول می کشد برای آموزش از راه دور به کار می کنند."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هر کسی که صحبت کرد در موضوع متمرکز در دانش آموزان ابتدایی که به طور کلی تلاش بیشتر با حفظ اطلاعات از راه دور کلاس های درس از دانش آموزان بزرگتر. اکثر پدر و مادر به طور مستقیم تکرار گورمن را احساسات التماس منطقه به مدرسه سنتی در پاییز هر دو اجازه می دهد تا آنها را برای بازگشت به کار, اما همچنین به دلیل ترس کودکان خود را در حال گرفتن کیفیت آموزش و پرورش و در حال سقوط.

اما کامل در فرد یادگیری بسیار بعید است این سقوط. منطقه به جای برنامه ریزی برای یک مدل هیبریدی و نظر سنجی از معلمان و والدین به طور یکسان برای پیشنهادات و انتقادات در مدل های بالقوه. برای مدارس ابتدایی دو گزینه وجود دارد. یکی از محبوب ترین است که توسط اصول ابتدایی و ترجیح 55 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی است صبح/بعد از ظهر مدل که انشعابات این دانش آموزان به دو گروه مانند مهد کودک در حال حاضر انجام دهید — یک گروه حضور پنج روز در هفته در روز و گروه دیگر در شب.

دیگر کمتر محبوب مدل همچنین معافیت دانش آموزان به دو گروه. یکی از همگروهی حضور در مدرسه در تمام طول روز در پنج شنبه, چهار شنبه و جمعه صبح و دیگر به مدرسه در تمام طول روز در سه شنبه, پنج شنبه و جمعه بعد از ظهر. این یکی کمتر محبوب از آنجا که دانش آموزان نمی توانید ببینید معلمان خود هر روز اما مزیت اصلی این است که آن را آسان تر برای ضد عفونی کردن کلاس های درس بود که همان دانش آموزان هستند وجود دارد در تمام طول روز.

"من فکر نمی کنم من تا به حال شده است در یک جلسه هیئت مدیره که به طور همزمان تا به حال چنین مسائل مهم است که ما با آن روبرو هستیم" گفت: Frann Wageneck دستیار سرپرست خدمات دانشجویی.

Wageneck بود که با اشاره به هر دو ناامید و مضطرب گریه می کند از پدر و مادر دوباره به فرد در یادگیری و به بیش از 90 نفر صحبت کرد که پیش از آن در شب با توجه به اجباری قومی مطالعات دوره و شش مطالبات آورده دبیرستان, سیاه, دانشجو اعضای اتحادیه به منطقه برای از بین بردن نژاد پرستی در مدارس.

"این یک گشتالت از آنچه که ما در حال رفتن را از طریق به عنوان یک کشور است. آن زمان از ابهام و عدم اطمینان است. آن است که تعهد ما برای رسیدن دانش آموزان به مدرسه تمام وقت به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است اما باید اذعان اضطراب و افسردگی است که مردم در سراسر جهان در حال تجربه از آنجا که این" Wageneck گفت: پس از گوش دادن به پدر و مادر نگران در مورد مدرسه در پاییز.

با توجه به پدر و مادر بررسی انجام شده توسط EMC پژوهش 67 درصد بیش از 3,366 پدر و مادر که در پاسخ گفت: تعطیلی مدارس در حال "به چالش کشیدن و یا تا حدودی به چالش کشیدن" اما اکثریت قریب به اتفاق پاسخ دهندگان نیز گفت: آنها راضی بودند چگونه این منطقه به کار گرفته شده این بیماری همه گیر.

"من می توانید آن را بشنوند در پدر و مادر' صدای, شما می دانید, آن را بسیار به چالش کشیدن زمان" گفت: Boardmember دکتر جکی رید. "قلب من می رود به این خانواده ها در طی این فرایند که در آن ما واقعا می دانیم آنچه که ما می رویم به انجام این کار در این لحظه در زمان. من صحبت کردن با پدر و مادر که می ترسند که فرزند خود را نمی یادگیری است."

نتایج این تحقیق هر چند روشنگر در بسیاری از جبهه نیست شامل تعداد زیادی از پاسخ های از Latino, خانواده, سرپرست کری Matsuoka گفت. بیش از دو سوم از این منطقه جمعیت دانشجویی هستند لاتین.

"شما اشاره کردید آقای Matsuoka که وجود دارد جمعیت های کوچکتر از Latinx خانواده هایی که درگیر شدند در این نظرسنجی" رید گفت: به خروجی سرپرست. "نگرانی من این است که بیش از 60 درصد از منطقه ما است Latinx و ما گم شده درصد زیادی از آن پس ما باید به فکر کردن در مورد resurveying قبل از مصرف گام بعدی چیست؟"

رید نگرانی های به اشتراک گذاشته شد توسط برخی از boardmembers از جمله کیت فورد که او نیز خواسته در مورد انتشار اطلاعات در یک راه جدید برای رسیدن به جامعه لاتین. اما اندی Morhous با EMC تحقیقاتی که انجام این بررسی گفت که این پاسخ باید به عنوان یک "عکس فوری در زمان" است و اگر یکی دیگر از بررسی های انجام شده باید آن را شامل سوالات جدید.

وجود دارد گزینه های مختلف روی میز برای دبیرستان و راهنمایی هر چند یک مدل بود به خصوص محبوب با هر دو گروه و به احتمال زیاد نمی شود توصیه می شود برای رای اواخر این ماه. محبوب ترین مدل دبیرستان نهایی است که تقسیم ترم به دو nine-جلسه در هفته — در اولین جلسه دانش آموزان تنها کلاس برای دوره های 1 تا 3 و در دومین دوره 4-6. این محبوب ترین بود چرا که کمتر کلاس در یک زمان استرس در دانش آموزان و معلمان.

برای پدر و مادر و معلمان دبیرستان, دانش آموزان, محبوب ترین مدل اولی بود که به تقسیم دانش آموزان به سه گروه که چرخش در کلاس آموزش در سه شنبه, چهارشنبه و پنج شنبه ها. در روزهای دوشنبه هر سه گروه یادگیری با هم در زوم و جمعه ها در کنار مجموعه ای در دانشگاه کمک و پشتیبانی های اضافی به عنوان مورد نیاز است. این مدل ترجیح دبیرستان مدارس به دلیل برنامه نزدیک آینه قبل از COVID برنامه.

اگر چه بسیاری از والدین مشتاق برای فرزندان خود برای رفتن به مدرسه این بررسی نشان داد که بخش قابل توجهی از معلمان که در پاسخ نگران بودند در مورد ایمنی و بهداشت در یک فرد در محیط آموزشی. بسیاری ذکر شده خود به خود موجود و شرایط سلامت یا بیمار عزیزان در صفحه اصلی که مستعد ابتلا به انقباض COVID-19 به عنوان دلایل چرا آنها مقاوم به دانشگاه راهنما در بالای نگران است که مهد کودک برای فرزندان خود نمی خواهد چین با آموزش جدید برنامه.

"گسترده اکثریت قریب به اتفاق معلمان ما بسیار نگران سلامت خود را در نظر بازگشت" Wageneck گفت. "تدارکات در اطراف مواد ضد عفونی کننده است و من فکر می کنم آن وقت بر ما شروع به پاسخ دادن به این سوالات چگونه است که کار می کنند به منظور تسکین نگرانی های خود را."

کامل بررسی را می توان در اینجا. هیئت مدیره خواهد reconvene شنبه 23 ژوئن در ساعت 6:30 p. m. به رای نهایی مدل هیبرید توصیه.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب