هنگامی که ماری هرناندز از خواب بیدار on May 15, 2018, او بلافاصله می دانست که پسرش رفته بود. اندرو دومین فرزند از چهار فرزند خود را گرفته بود زندگی خود را. شناخته شده به عنوان "غول بزرگ دوستانه" توسط دوستان خود اندرو بود فقط هفته دور از فارغ التحصیلی سانتا باربارا دبیرستان.
او همه چیز را برای زندگی. او بود احاطه شده توسط خانواده و دوستان است که او را دوست داشتم و او تا به حال آرزو برای آینده اش. هر کسی که می دانست اندرو دوخته او را به عنوان "روح" نوع بود که شادمان و مهربان است. ماری همراه با هر کس دیگری در کار زندگی floored بود در اندرو تصمیم به غرق خود را از استرنز اسکله.

اما اغلب کسانی که زندگی خود را دارند مناسب است که بسیار شرح — مبارک حداقل در ظاهر. اندرو خودکشی یکی در یک رشته از خودکشی در شهرستان سانتا باربارا در سال های اخیر است. خودکشی و اقدام به خودکشی در این شهرستان به اوج خود رسید و در سال 2016 زمانی که 62 از تلاش بودند وسط و بالا و دانش آموزان. خودکشی دومین علت مرگ و میر در میان نوجوانان در ایالات متحده است.

Frann Wageneck دستیار سرپرست خدمات دانشجویی در سانتا باربارا Unified School District مجموعه ای از به تسخیر سکوت وحش. ریختن ننگ اطراف افسردگی با یکپارچه سازی اجتماعی-عاطفی و یادگیری را در مدارس شد و ماموریت خود را. تعدادی از نوجوانان اقدام به خودکشی شروع به رها کردن یک بار در منطقه نورد نشانه های خودکشی (SOS) برنامه در سال 2018 یک برنامه درسی Wageneck اجرا شده برای متوسط و بالا در دانش آموزان است که با تمرکز بر خودکشی آگاهی و مهارت های مقابله با افسردگی و تشخیص علائم در دیگران است.

اما در حال حاضر به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس ضربه سانتا باربارا, نرخ خودکشی را آغاز کرده اند به افزایش است. شهرستان و بخش رفتاری سلامتی تایید شده است که به طور کلی افزایش نرخ خودکشی در countywide پس از ماه آوریل و کلبه بیمارستان تایید کرد که وجود دارد نیز یک افزایش در نوجوانان بستری برای اقدام به خودکشی پس از پناهگاه در محل سفارش به اثر رفت.

هنگامی که تمام مدارس شهرستان بسته در ماه مارس در میان COVID-19 گیر چشم و گوش از معلمان و مشاوران جایگزین شد در وب کم زوم جلسات. دانش آموزانی که در حال حاضر احساس جدا شده ممکن است تا به حال آن احساسات شدت یافته است. دیگران ممکن است جذب پدر و مادر خود را' همه گیر سوخت مالی سويه به خصوص زمانی که 58 درصد از خانواده های منطقه در حال حاضر socioeconomically محروم.

اما Wageneck مصمم است. اجتماعی-عاطفی یادگیری می تواند سقوط در کنار جاده در حال حاضر. در واقع او معتقد است مهم تر از دانشگاه در حالی که مدارس بسته باقی می ماند.

"ما هنوز در اینجا انجام همان روش اما همه چیز در حال تغییر برای این بیماری همه گیر جهانی" Wageneck گفت. "ما یک کمپین یادآوری دانش آموزان ، والدین و معلمان در مورد علائم افسردگی و چه باید بکنید. ما در حال ایجاد فیلم برای ارسال به مدارس و خانواده ها است.

دانش آموزان نیز در ادامه آنها را مشاهده درمانگران و مشاوران است که آنها به طور معمول در دیدار با مدرسه از طریق پزشکی از راه دور و منطقه است که در ادامه به ارجاع اضافی.

"مشاوران و درمانگران هستند واقعا در خط مقدم" Wageneck ادامه داد. "در کلاس های 7-12 ما تا به حال تقریبا 900 دانش آموز ارجاع برای مشاوره و درمان این سال است."

خط مقدم

سوزی سنگ شده است یک مشاور در سانتا باربارا Unified School District برای یک دهه و با او کار کرده است در این زمینه برای بیش از 20 سال است. در حال حاضر یک مشاور در دوس Pueblos دبیرستان او گفت: کودکان و نوجوانان در حال رشد در یک "سنی مختلف" و نیاز به حمایت اضافی به یاد بگیرند که چگونه به حرکت خود احساسات دشوار است.

"ما تا به حال چند دانش آموزانی که تا به حال تلاش در دوس Pueblos" سنگ گفت. "مرد من فکر کردم ماه فوریه بد بود که ما تا به حال برخی از فوق العاده دردناک ضرر و زیان است. با مرگ Corrals [یک Goleta, زن و شوهر که کار را برای منطقه و هر دو کشته در hit-and-run حادثه] و ترور کاتز [16 ساله دانشجو] ما نمی تواند تصور آن را بدتر. سپس مدارس تعطیل شود."

سنگ گفت که معلمان در حال گرفتن "نرم تماشاگران" را ببینید که دانش آموزان در حال چک کردن نیست بنابراین مشاوران می تواند رسیدن به مطمئن شوید که دانش آموز نیست پرش برای روانی-دلایل بهداشتی. او افزود که بحث فشار های منطقه ای مشاوران برای تصویب/بدون تصویب بندی در طول بیماری همه گیر را فشار علمی کردن دانش آموزان است.

عکس: Daniel Dreifussسیرا Smargon دیگر درمانگر با آرامش گفت که او تا به حال مشتریان به عنوان جوان به عنوان 10 سال پیر می گویند که فکر خودکشی به طوری که او و همکاران او در بر داشت راه های خلاق به ماندن متصل به مشتریان خود از راه دور در طول بیماری همه گیر.

"نوجوانان در بد بو جایی که آنها در حال آمدن روی سن قانونی 18, اما آنها هنوز هم بسیار وابسته به پدر و مادر خود را" سنگ گفت. "در حال حاضر آنها اضافه شده 'من می دانم که پدر و مادر من در حال مبارزه هستند اما من اصلا قدرت انجام کاری برای کمک به.' مردم می گویند آموزان بالا فقط بچه های, اما آنها بسیار اندیشمندانه و ... حساس به تنش."

مشاوران کار نمی کنند و با دانش آموزان به تنهایی ، بخشی از نقش خود را نیز به تجهیز پدر و مادر با ابزار برای کمک به کودک و همچنین برای کمک به آنها در مقابله با استرس است. ادیت Cortes یک مشاور در سانتا باربارا دبیرستان با اشاره به این که فرهنگ و شیوه زندگی می تواند یک تنگ گرفتن بر خانواده مبارزه با ننگ اطراف بهداشت روان.

"چگونه می تواند ما را در رسیدن به خانواده هایی که باور نمی در سلامت روان؟" Cortes پرسید. "من Latino و سلامت روان بود و هرگز مورد بحث با خانواده من و بسیاری از لاتینی, کودکان و نوجوانان که من یکسان هستند.

"من به این پدر و مادر که استرس واقعی است; آن می تواند به افسردگی منجر شود. آن دسته از خانواده هایی که دو شغل و انتظار در خط در Foodbank برای ساعت نیاز به توان رسید."

Cortes گفت که پس از جلسات خود با دانش آموزان منتقل مجازی اولین سوال از او می پرسد هر نوجوان است که آنچه آنها انجام می دهند برای مراقبت از خود است. بسیاری از دانش آموزان زنده در چند موقعیت خانواده با صعودی 15 نفر در یکی از خانه او توضیح داد. مدرسه فرار برای بسیاری از دانش آموزان پس از مراقبت از خود است و حتی مهم تر زمانی که آنها گیر کرده و بدون فضای خود را.

مانند سنگ Cortes چک کرده است که هر دانشجویی که نشان نمی دهد تا به زوم کلاس است برای محاسبه. "اگر ما نمی توانیم ahold از پدر و مادر, پس از آن ما پیگیری کردن دانش آموز در Instagram, رسانه های اجتماعی, هر چیزی" Cortes گفت. "این حتی در مورد دانشگاهیان; ما فقط مطمئن شوید که آنها درست هستند. این یک جامعه بزرگ و تلاش و این یک کار از عشق. ما احساس پر برکت برای حمایت از خانواده ها از طریق بار دشوار است."

اثر موج دار شدن

مرگ و میر مانند اندرو هرناندز می تواند انتقام عاطفی ویران در جوامع حتی برای کسانی که نمی دانم او را شخصا. اما آنها همچنین می تواند کاتالیزور برای یک مقدار مورد نیاز wakeup call.

"من چک کردن زمانی که همه خودکشی اتفاق افتاده است" گفت: اخیر سانتا باربارا فارغ التحصیل دبیرستان که با حضور مدرسه در زمان اندرو و دیگر دانش آموزان خودکشی و که خواست ناشناس باقی می ماند.

"به نظر می رسید مانند هر سال آن کسی جدید" دانش آموز گفت. "من به یاد داشته باشید شمارش پایین روز به فارغ التحصیلی مطمئن شوید همه دوستان من تمام شد زنده است. دوستان من و من تصمیم ما در این با هم. از آن ساخته شده من به تماشای دوستان من متفاوت است.

"همه از مرگ ما را گرد هم می آیند به عنوان یک کلاس" دانشجو گفت. "این افرادی که من شناخته ام پس از من 5 شد. اول چند تا از بچه ها که فوت شده برادر من دوستان است. نزدیک من به آن بیشتر از من تلاش با آن است. من هنوز در کار چگونه به وجود داشته باشد برای دیگران اما هنوز هم جداگانه خودم از مصرف در غم و اندوه است."

او گفت که پردیس گفت و گو که باز به عنوان یک نتیجه از تراژدی ساخته شده او راحت تر صحبت کردن در مورد احساسات خود و واقع بینانه در مورد زمانی که او نیاز به مراقبت از خودش قبل از اینکه او می تواند مراقبت از دیگران است.

به دلیل تجارب خود را با خودکشی او گفت که او امیدوار است به کار به عنوان یک درمانگر و یا یک اعتماد بالا, معلم مدرسه, به طوری که آینده دانش آموزان قادر خواهد بود به در تکیه خود را برای پشتیبانی و اگر آنها در حال مبارزه با افسردگی و یا افکار خودکشی.

ماری یک مددکار اجتماعی بالینی مجاز دارای سالانه یادبود مراسم برای اندرو هر سال جایی که او صحبت می کند با صراحت در مورد مرگ. یک دختر از یک well-to-do خانواده گفت: ماری او برنامه ریزی شده بود به راه رفتن در مقابل یک ماشین اما تغییر ذهن او پس از حضور در این مراسم که در آن او متوجه شد چقدر درد اندرو مرگ را باعث شده بود. در ژانویه Mari شروع مربیگری گی مبارزه در سکوت مثل اندرو از جمله این نوجوان به عنوان بخشی از جدید غیر انتفاعی ویدا مرکز.

عکس: Daniel Dreifussکارول مورگان با خانواده خدمات آژانس که اطلاعات تماس با منطقه به ارائه درمان برای همه ثانویه دانش آموزان گفت که بهترین راه برای یک فرد بالغ می تواند مسئولیت رسیدگی به یک نوجوان آنها بر این باورند که مبارزه با افسردگی و یا افکار خودکشی است که به طور مستقیم به مقابله با آنها در مورد رفتارهای آنها متوجه شده اند در یک nonjudgmental و حمایتی راه است.

"این زندگی من است ماموریت از حالا" ماری گفت. "چگونه ما التیام این زخم های درونی? چگونه ؟ Vida مرکز کودکان و نوجوانان می آموزد روانی تابآوری و عزت نفس و چگونه به نظم و انضباط ذهن خود را. آن را می دهد آنها را به ابزارها و تکنیک های رسیدگی به زمانی که آنها احساس غم یا زمانی که آنها از دست دادن کسی."

او گفت که در حالی که او سپاسگزار به منطقه برای اجرای خودکشی کمپین آگاهی و SOS درسی او را احساس نمی کند مسئولیت قرار می گیرند باید به طور کامل بر دوش مدارس. امید او این است که خانواده ها و سازمان های غیر انتفاعی مانند او می تواند بیشتر از یک نقش را در توقف نوجوانان خودکشی.

"به جای اینکه غم انگیز در مورد افرادی که از گذشته من بهترین مهارت های مقابله ای است برای تمرکز دادن به افرادی که در اطراف من در حال حاضر" ناشناس دانشجویی گفت. "دبیرستان به من آموخت که هیچ یک به تنهایی است. من نیز دچار افسردگی و مشترک است; بسیاری از افراد از آن رنج می برد. من می خواهم مردم بدانند کسی وجود دارد خارج وجود دارد که شما را دوست دارد و شما تنها نیستید. زندگی خود را به معنی بیشتر از شما می دانید به افراد دیگر است."

هیچ کودکی ورقه از طریق COVID ترک

منطقه قرارداد با سازمان های متعدد به ادغام اجتماعی-عاطفی یادگیری به کلاس های درس. بیش از سه ماه به آموزش از راه دور این سازمان در حال ارتباط با دانش آموزان و خانواده ها در راه منحصر به فرد برای اطمینان حاصل شود که روان-سلامت نیاز آشنا هستند به خصوص در زمانی که دانشجو اقدام به خودکشی در حال افزایش است.

"هنگامی که شما در مدرسه و دانشگاه وجود دارد کاملا چند بزرگسالان نگه داشتن در تماس با این دانش آموزان هر روز" گفت: کارول مورگان با خانواده خدمات آژانس که قرارداد با این منطقه برای ارائه خدمات درمانی در تمام مدارس متوسطه. "مربیان و معلمان و مشاوران — آنها بسیار باهوش و متوجه تغییر در رفتار است."

'همه از مرگ ما را گرد هم می آیند به عنوان یک کلاس... نزدیک من به آن بیشتر از من تلاش با آن است. من هنوز در کار چگونه به وجود داشته باشد برای دیگران اما هنوز هم جدا کردن خودم از مصرف در غم و اندوه است.'

— ناشناس دانشجو

هر چند داشتن یک شبکه امن و قابل اعتماد بزرگسالان, تماشای دانش آموزان هر روز تغییر کرده است به دلیل همه گیر وادار به تعطیلی مدارس و خانواده خدمات آژانس هنوز ارائه درمان از طریق پزشکی از راه دور به دانش آموزان است.
"بسیاری از والدین در برخورد با مشکلات خود را در حال حاضر" مورگان گفت. "آنها از لحن خود را زیرا آنها در برخورد با عوامل استرس زا است. آنها نمی توانند خود را ببینید, نوجوانان تلاش و دست و نشانه هایی که از مدرسه بزرگسالان ببینید. ... ما به دنبال همان نوع از نشانه ها در حال حاضر اما از آنجا که ما نمی در همان اتاق ما باید به دنبال نشانه های غیرکلامی.
"برای مثال اگر ما در تلفن ما ممکن است شنیدن بیشتر مکث یا نه بسیاری از شفافیت در دانشجويان صدای. خود را تحت تاثیر قرار دهد متفاوت است. قبل از آنها مشغول شد اما در حال حاضر آنها مسطح است."

مورگان گفت که اگر پدر و مادر یا دیگر بزرگسالان نگران هستند که فرزند خود را در حال مبارزه, صحبت کردن. Tiptoeing در اطراف این موضوع مهم نیست که چقدر ظریف است که مضر ترین واکنش نسبت به یک نوجوان است که با توجه به پایان دادن به زندگی خود را.

باز کردن درب به گفتگو به جای. مورگان گفت: بزرگسالان باید به طور مستقیم در مقابله با در یک nonjudgmental راه با ذکر رفتارهای آنها مشاهده شده و درخواست, نوجوانان در مورد آن در یک محیط خصوصی از خواهر و برادر و یا افراد دیگر.

"به آنها بگو: ما در این با هم. من به شما گوش دادن و پس از آن هنوز هم می شود در اینجا برای شما پس از آن,'" مورگان گفت. "نوجوانان احساس امن هنگامی که وجود دارد یک حس ارتباط. گاهی اوقات شما نیاز به پیدا کردن کسی است که بهترین ارتباط با نوجوان به صحبت کردن با آنها. که ممکن است یک پسر خود را مشاور و یا فرد دیگری که مورد اعتماد."

منطقه نگه زبانه ها در کودکان مدارس ابتدايی سلامت روانی بیش از حد. سیرا Smargon با آرامش غیر انتفاعی متخصص در ترومای دوران کودکی است که مجدانه در تلاش برای حفظ پیش دبستانی و ابتدایی دانش آموزان از سقوط از طریق ترک. اگر چه محلی اخیر افزایش خودکشی و تلاش است که در میان نوجوانان و بزرگسالان Smargon گفت که او تا به حال مشتریان به عنوان جوان به عنوان 10 سال است که گفت: آنها فکر خودکشی.

"این سخت است برای تعامل جوانتر kiddos در کلاس های آنلاین و درمان فردی که پدر و مادر خود نیست صفحه اصلی" Smargon گفت. "ما تا به حال واقعا خلاق در مورد استفاده از خواهر و برادر بزرگتر به آن را راه اندازی. 7 سال است که قصد ندارم به یاد داشته باشید 'من از درمان و در ساعت 2 بعد از ظهر روز جمعه است.'"
دسترسی به یک موضوع است. هر چند این منطقه را فراهم می کند iPads ها به دانش آموزان در درجه 3 و بالاتر و تمدید آن برای دانش آموزان کودکستان هنگامی که دانشگاه ها بسته Smargon گفت: بسیاری از کودکان و نوجوانان تا به حال سمت چپ ایشان در مدرسه زمانی که دانشگاه به طور ناگهانی بسته شده است. به اطمینان حاصل شود که جلسات درمانی می تواند هنوز هم ادامه او گفت: بسیاری از پزشکان آرام تحویل iPads ها به مشتریان خود را' خانه و کمک به پدر و مادر با راه اندازی Wi-Fi.

او گفت: آرامش ایجاد کرده مجازی برنامه با کلاس مانند چگونه به مقابله با COVID-19 برای والدین و دانش آموزان.

برای دانش آموزانی که تا به حال شده است در درمان زمانی که مدارس باز بود اما نشان داده نمی شود تا به کلاس زوم آرام است همچنین نگه داشتن یک چشم بر روی آنها. هنگامی که یک کودک را نشان نمی دهد تا از راه دور, یادگیری آرام درمانگر مدرسه روانپزشک و مدیر مدرسه در یک زوم تماس به دقت اشاره کردن چه خانواده نیاز دارد. این که آیا آن غذا درمانی ارجاع و یا حمایت مالی غیر انتفاعی باعث می شود مطمئن شوید که نیازهای خانواده را برآورده بنابراین کودک می تواند در مدرسه بمانند.

نشانه هایی از خودکشی در سن زوم

عکس: حسن نیت ارائه میدهدماری هرناندز و او در اواخر پسر اندرو هرناندز پس از یکی از سانتا باربارا دبیرستان فوتبال بازی. ماری گفت: فوتبال بود اندرو اصلی شور و او پذیرفته شده اولیه استخدام را از یک کالج خصوصی خود را برای مهارت های فوتبال. اندرو هفته دور از فارغ التحصیلی دبیرستان هنگامی که او درگذشت.

"بعضی اوقات نشانه هایی که معلمان نقطه بیش از زوم همان نشانه های کلاسیک است که ما به دنبال زمانی که مدرسه در شخص" Wageneck گفت. "مثل وقتی که یک دانش آموز به نظر می رسد کمتر مراقبت های گرفته شده در طول زمان و یا زمانی که یک دانش آموز است حاضر شده است و شرکت در کلاس و سپس به طور ناگهانی متوقف می شود. گاهی اوقات آنها نشان می دهد 'گریه برای کمک به از طریق یک تکلیف نوشتن و معلم خود را بر میدارد تا در آن است."

SOS برنامه درسی اجرا شده در پی زنجیره ای از حوادث خودکشی است که به منظور کمک به دانش آموزان نقطه نشانه را در خود و در خود و همسالان بیش از حد. Wageneck گفت: مهم ترین ابزار آن را به دانش آموزان عمل مخفف: اذعان نشان می دهد مراقبت و شفقت و به یک بزرگسال قابل اعتماد. اگر چه Wageneck گفت: SOS برنامه درسی است که به طور موقت جایگزین خودکشی-آگاهی ویدئوها ایجاد منطقه معلمان و کارکنان مدارس هنوز بسته درس تدریس دو سال گذشته ساخته شده اند تاثیر در راه دانش آموزان متوسط و بالا صورت سلامت روانی ،

سنگ گفت که در دوس Pueblos دبیرستان, آن را تبدیل به مشترک برای دانش آموزان به گزارش زمانی که آنها نگران هستند در مورد دوستان خود.
"یک دانش آموز را در واقع به من بگو, 'Oh, so-and-so ارسال شده چیزی در مورد در Snapchat شب گذشته. من در مورد آنها نگران'" سنگ گفت. "این در حال تبدیل شدن به قابل قبول برای آنها به صحبت در مورد این مسائل است."

او همچنین گفت: منطقه برنامه به نام STOPit شده است یک ابزار مهم برای دانش آموزانی که هنوز هم ممکن است احساس ناراحت کننده در مورد گزارش نشانه هایی از افسردگی در خود و همسالان. این اجازه می دهد تا آنها را به صورت ناشناس گزارش یک نگرانی و یک مدیر با اتصال خواهد که دانش آموز ، Cortes گفت: در سانتا باربارا بالا STOPit برنامه نیز اغلب مورد استفاده که او نیز نسبت به SOS.

"من متوجه شده ام که 9 کلاس تمایل به گزارش بیشترین چرا که آنها تا به حال دو سال از SOS" Cortes گفت. "زمان نوجوانان و سالمندان ندارد به عنوان قوی خرید-زیرا آنها نمی توانید آن را تا زمانی که آنها مسن تر. من قطعا امیدواریم که بیشتر ما همچنان به انجام این کار با دانش آموزان راحت تر آنها خواهد بود با شناخت علائم و صحبت کردن."

سوزان Grimmesey با Santa Barbara County Department of رفتاری سلامتی اضافه شده است که وجود دارد برخی از نشانه هایی از خودکشی که بیشتر منحصر به فرد برای نوجوانان و کودکان نسبت به بزرگسالان است.

او گفت که آموزش آنلاین هر چند این صدا ممکن است ساده به برخی واقعا سخت است برای بسیاری از کودکان و نوجوانان چرا که آنها نیاز به ساختار معمول و منظم چهره به چهره با دوستان و بزرگسالان است. او توصیه می شود که پدر و مادر کمک به آنها ایجاد برنامه منظم در طول همه گیر و تشویق آنها برای ایجاد ارتباطات اجتماعی و حتی اگر فقط از طریق زوم.

بیشتر از همه, او گفت:, آن مهم است که برای کودکان و نوجوانان به انجام فعالیت هایی که باعث تحریک به اصطلاح سمت راست مغز خود را که در فرهنگ عامه است که گفته می شود مسئول خلاق و اجتماعی و مهارت های بصری و شهود.
"تشویق عمدی روزانه روزنامه نگاری برخی از نوع از بیان خلاق است که با استفاده از سمت دیگر مغز" Grimmesey گفت. "هنوز مطمئن شوید که آنها در حال گرفتن در خارج از منزل حتی اگر آن را فقط گرفتن سگ برای پیاده روی در اطراف بلوک و یا در حال اجرا در اطراف حیاط خلوت."

درگیر شدن در این نوع از فعالیت ها کمک می کند تا به تغییر الگوهای فکری منفی است که می تواند منجر به افسردگی و تمایل به پایان دادن به زندگی است.
Mari موافق است. "تنها دلیل هر کسی چیزی می کند بخاطر این است که آنها باور افکار خود را," او گفت:. "اندرو معتقد بود همه چیز او در مورد فکر خود و.... او اینجا نیست امروز به دلیل اعتقاد او افکار خود را. جوان مردم نباید فراموش — نمی همیشه بر این باورند که افکار خود را. آنها همیشه درست نیست."

خدمات اورژانس

ملی پیشگیری از خودکشی نجات:
1-800-273-TALK (8255)
suicidepreventionlifeline.org

➤ STOPit برنامه (گزارش روان-سلامت نگرانی در مورد یک دانش آموز با مدرسه):
sbunified.org/schools
کلیک کنید لینک مربوط به وب سایت مدرسه به گزارش از طریق STOPit.

دسترسی/مراقبت
تلفن همراه تیم بحران:
(888) 868-1649

ایمنی تلفن همراه تیم بحران برای جوانان (زیر 21):
(888) 334-2777

کلبه بیمارستان
اورژانس روانپزشکی خدمات: (805) 569-8339

بحران خط متن: 741741
(متن کلمه "اتصال")

Trevor Project (تجاوز):
thetrevorproject.org


4•1•1 | S. B. کتابخانه عمومی است که میزبانی رایگان سلامت روان آگاهی جامعه مجازی پنل در پنجشنبه 28 مه 5:30-6:30 p. m. نمایندگان از مدارس دولتی و جامعه orgs خواهد شد و شرکت در این پنل خواهد شد که به دنبال یک Q&A, به بحث در مورد کار مداوم برای حمایت از سلامت روانی جامعه ما است. برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید (805) 962-7653 ایمیل jlemberger@santabarbaraca.gov و یا بازدید tinyurl.com/PanelMentalHealth.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.