سانتا باربارا کارکنان باغ وحش سوگوار مرگ نوزاد زرافه

چهار شنبه, جولای 22, Audrey زرافه را اندکی گوساله درگذشت کمتر از 24 ساعت پس از متولد شدن. آدری a 12-year-old

توسط NEWSWORLDS در 2 مرداد 1399

چهار شنبه, جولای 22, Audrey زرافه را اندکی گوساله درگذشت کمتر از 24 ساعت پس از متولد شدن.

آدری a 12-year-old ماسایی زرافه به کار رفت حدود 6 بعد از ظهر روز سه شنبه. کمتر از دو ساعت بعد او را به زن گوساله وارد شده است. به زودی پس از آن روشن شد وجود دارد عوارض به عنوان گوساله تلاش شد به روی پای او با وجود کمک و تشویق از آدری. سالم نوزاد زرافه به طور کلی جایگاه خود را لرزان, پاهای, ظرف ساعت اول تولد است.

مونتاژ زرافه پاسداران و دکتر جولی بارنز, این باغ وحش, معاون رئیس جمهور از حیوانات مراقبت و بهداشت مداخله در گوساله طرف. تیم ماساژ پاها و شانه ها و لگن گرم او را با حوله خشک و تکیه او در برابر hay bale برای استفاده از اهرم هنگامی که او سعی به ایستادن در میان دیگر میانجی. کارکنان ارائه مراقبت اختصاص داده شده در طول شب اما صبح روز بعد نوزاد را در وضعیت بهبود نیافته بود.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"بلافاصله پس از تحویل گوساله بود تا رفتار طبیعی به نظر می رسد ضعیف و قادر به ایستادن روی خود, گفت:" دکتر بارنز. "گوساله به نمایش گذاشته بالقوه متعدد اختلالات مادرزادی است که به مراقبت از حیوانات تیم مظنون به کمک به گوساله عدم پاسخگویی و عدم توانایی برای به دست آوردن. ما اختصاص داده شده, مراقبت از حیوانات, تیم مراقبت از گوساله و مادر آدری در سراسر ساعت پس از تولد و با وجود تلاش های بسیار زیادی وجود دارد هیچ بهبودی در گوساله بیماری است. با در نظر گرفتن گوساله را بسیار ضعیف و پیش آگهی برای زنده ماندن ما تصمیم به euthanize او. ما به اشتراک گذاری این اخبار بسیار سنگین قلب است."

در حالی که عوامل تعيين کننده آن گوساله را در زمینه مسائل مربوط به سلامت نیست و در عین حال شناخته شده است -- "همچنین ممکن است که گوساله ممکن است تجربه کرده اند نوعی از زجر جنين در دوران جنینی و یا در هنگام تولد" توضیح دکتر بارنز — یک کالبد گشايی (حیوانات کالبد شکافی) انجام خواهد شد در دانشگاه دیویس کالیفرنیا حیوانات بهداشت و ایمنی مواد غذایی آزمایشگاه در سان برناردینو. گزارش آسيب شناسي دریافت خواهد شد در چند هفته.

عکس: حسن نیت ارائه میدهد ماسایی زرافه Adia به هنگام تولد به اولین گوساله به نام Twiga یک نر اندازه گیری 6 فوت قد و وزن در 125.5 پوند است.

در طول سال شده اند وجود دارد بسیاری از موفق زرافه تولد مانند Twiga که متولد مارس سال 2020 است. آدری که با گله و خوبی انجام می دهند, تا به حال چهار سالم نوزادان به تاریخ. حقیقت این است که دوران بارداری و زایمان با خطرات ذاتی که آیا حیوانات در طبیعت و یا در مراقبت از انسان است.

با وجود دلخراش مرگ آدری گوساله باغ وحش خود را ادامه خواهد داد بخشی در حفاظت از ماسایی زرافه. مایکل در این 13 سال که دارای sired تمام گوساله متولد شده در باغ وحش, ترین ژنتیکی مهم ماسایی در ایالات متحده آمریکا -- او هیچ دیگر اقوام در کنار فرزندان خود را که باعث می شود او از نظر ژنتیکی مطلوب است.

مایکل بود چهار ساله هنگامی که او آمد به سانتا باربارا در سال 2011. از آن پس او sired هشت گوساله از جمله Twiga. هفت دیگر فرزندان منتقل شده اند به دیگر معتبر باغ وحش به عنوان بخشی از یک مشترک گونه طرح بقا به اطمینان حاصل شود که تنوع ژنتیکی نگهداری می شود که اجازه می دهد تا مردم به شکوفا. SSP ایجاد شد و در سال 1981 توسط انجمن باغ وحش ها و آکواریوم ها برای اطمینان از بقای در معرض تهدید و خطر انقراض حیوانات است.

ماسایی زرافه در حال حاضر در نظر گرفته و در خطر انقراض اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت به عنوان وجود دارد تنها در مورد 37,000 ماسایی در زیستگاه طبیعی خود را در کنیا و تانزانیا. که 50 درصد کاهش در جمعیت بالای 30 سال گذشته. آفریقا کلی زرافه جمعیت شده است کاهش 40 درصد در همان مقدار از زمان به علت از دست دادن زیستگاه و شکار غیر قانونی. نه زرافه گونه ماسایی بزرگترین, در حال رشد به عنوان بلند قد در 17 فوت و وزن بیش از یک تن است.

"از دست دادن هر حیوانی دلخراش است برای ما تمام باغ وحش و ما عزادار این از دست دادن" مشترک غنی بلوک, Santa Barbara, باغ وحش, رئيس جمهور & مدیر عامل شرکت. "با وجود این نتیجه تاسف من افتخار تیم باغ وحش برای اقدامات آنها در زمان به سعی کنید برای صرفه جویی آدری گوساله. ما سپاسگزار برای حمایت از جامعه ما و همچنین از ما حرفه ای حفاظت از محیط زیست در جامعه ما به عنوان ادامه تعهد ما به کار برای حفاظت از آینده حیات وحش است."


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب