سانتا باربارا باغ وحش به بازگشایی در تاریخ 23 ژوئن

روز جمعه بعد از ظهر سانتا باربارا باغ وحش اعلام کرد که از آن خواهد شد بازگشایی در خط با دستورالعمل های ایمنی د

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

روز جمعه بعد از ظهر سانتا باربارا باغ وحش اعلام کرد که از آن خواهد شد بازگشایی در خط با دستورالعمل های ایمنی در ژوئن 23, پس از نزدیک به سه ماه از بسته شدن با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. بازدید خواهد شد توسط رزرو آنلاین تنها خواهد شد و شامل تعدادی از "ایمنی پیشرفت و تغییرات" را به نگه داشتن مهمانان و کارکنان امن و با توجه به آزادی از باغ وحش در روز جمعه. این مراحل عبارتند از: محدود روزانه حضور و غیاب ضد عفونی کننده دست در ایستگاه, اجتماعی-فاصله یادآوری و ادامه داد: بسته شدن برخی از مناطق مانند Ewwwww! نمایشگاه. لیست کامل روش می توان در باغ وحش در وب سایت رزرو آنلاین را می توان از طریق سیستم آنلاین در اینجا. نرم بازگشایی خواهد شد برای S. B. باغ وحش اعضا از ماه ژوئن 20-22 که همچنین نیاز به رزرو آنلاین.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


این باغ وحش همچنین یادداشت انتشار است که در ادامه به شرایط ثبت نام برای باغ وحش اردوگاه در دسترس برای کودکان سنین 3-12 برای 22 ژوئن-اوت 14, که شامل قوانین و روش های جدید را به حساب نیاز به اجتماعی فاصله میان مداوم COVID-19 بیماری همه گیر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب