سانتا باربارا فرشته پذیرایی خندق در اواخر شب برای مرکز شهر

"من فقط احساس یک روز که من واقعا نیاز به رفتن به مرکز شهر" توضیح می دهد Angel Sanchez روز است که تغییر مسیر از

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

"من فقط احساس یک روز که من واقعا نیاز به رفتن به مرکز شهر" توضیح می دهد Angel Sanchez روز است که تغییر مسیر از کار خود را به عنوان آشپز و بنیانگذار فرشته پذیرایی شرکت. "چیزی وجود دارد در مرکز شهر تماس نام من است."

با کسب و کار پوشه ها در دست و ثابت قدم اعتماد در آن احساس دل و روده سانچز راه می رفت تا به در ورودی شب مارمولک دم شرکت در مرکز شهر سانتا باربارا و خواست اگر او می تواند صحبت می کنند به مدیر. آن را در اواخر ماه ژوئن California Department of Public Health شد محدود کردن کارخانه های لبنی و میله از فروش الکل مگر اینکه آن را سرو با غذا.

مرد در درب بود جان ناصر آبجوسازی را مالک است. توسط شانس سانچز مودبانه پرسید آیا آبجوسازی نیاز به کمک دارید با خدمات مواد غذایی باقی می ماند باز در میان جدید COVID-19 مقررات ؟

ناصر خیره سانچز برای یک مکث قبل از صحبت کردن. "من نمی دانم آنچه در آن است, اما من فکر می کنم خدا پاسخ دادن به نماز من" پاسخ ناصر. "از آنجا که من فقط دعا در مورد این آخرین شب است."

سریع به جلو چند هفته و سانچز در حال حاضر در خدمت wildly محبوب خیابان تاکو و quesadilla منو در تمام طول روز در شب مارمولک. محبوب ترین فیلم خود کره ای-الهام تاکو خدمت در آبی ذرت نان ذرت مکزیکی با گوشت خوک کشیده که پخته برای بیش از 12 ساعت. صدر با, در خانه, chipotle barbeque aioli لیمو sriracha aioli کلم و میوه های فصلی مثل برف خربزه یا انبه, آن را کامل تاپا به جفت با یکی از شب مارمولک را اله. هفتگی ویژه مانند tri-نکته تاکو و cubano در آثار.

عکس: Daniel DreifussAl پاستور tacos از فرشته ری پذیرایی خارج شب مارمولک

فرفره فقط یک نقطه عطف بسیاری برای سانچز یک 28 ساله خود آموخته آشپز با هشت سال آشپزی حرفه ای است که شامل کار برای کشور شرکت غذا در Goleta Metropulos غذاهای خوب و Pascucci در سانتا باربارا و San Ysidro در مرتع پرورش احشام در منتکیتو. او نقل مکان کرد و به پذیرایی و پس از دو سال از روی لئامت دادن با, دانشکده, تازه, یک شرکت شناخته شده ملی است که در خدمت به وعده های غذایی آماده به دانشگاه fraternities و sororities. سانچز در نیمه اول خود را مستقل پذیرایی قرارداد با UCSB را زتا بتا تاو برادری که COVID-19 رخ داد به پایان رسید که قرارداد قبل از موعد مقرر.

"من استفاده از شش به 12 شغل در روز به مدت دو تا سه هفته راست" سانچز توضیح داد. "من باید یک مدیریت مجوز. من نگهدارنده مواد غذایی مجوز. من تجربه با مدیریت سرپرست. و من در هر نقطه."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


او زمام امور را به دست خود او شروع اواخر شب خدمات تحویل مواد غذایی در Goleta که در عمل از 7 بعد از ظهر تا 3 صبح منو منعکس سانچز بسیاری از تأثیرات آشپزی از گذشته خود را نانامی به بازی در آمریکایی و فرانسوی و ایتالیایی رستوران لذیذ با ارائه چنین به عنوان مرغ piccata پاستا, فیله-مینیون-صدر سالاد دلچسب دودی tri-نکته ساندویچ و سبک آمریکایی barbeque گوشت.

اما کمتر سنتی ارائه شده که در آن سانچز را تخیل می درخشد. او خدمت کرده است تا دستور العمل های منحصر به فرد مانند پنیر کبابی مرغ و وافل Froot حلقه تزریق وافل با مرغ سرخ شده و شیرینی بیکن و نان روغنی توت فرنگی ویفر صدر با مرغ سرخ شده و در خانه توت فرنگی-تزریق خامه.

برای مقابله با به طور منظم شب مارمولک کار سانچز متوقف اواخر شب اما او امیدوار به خرید یک کامیون مواد غذایی برای بهتر به اشتراک گذاری خلاقیت خود را با Goleta و در جای دیگر در آینده نزدیک. در نهایت رویای خود را به باز کردن رستوران خود را برای خدمت به مورد علاقه خود را به نوع آشپزی: دلچسب و خلاق آمریکایی راحتی مواد غذایی است.

عکس: Daniel Dreifuss فرشته ری از ری پذیرایی می کند tacos خارج شب مارمولک

"من عاشق پخت و پز. من از آن لذت ببرید با آن است. آشپزخانه من امن ترین جای" سانچز گفت. "من به آشپزخانه بروید به فکر می کنم برای استراحت -- آن را مانند کلیسا به من."

این است که شور و شوق است که با انگیزه سانچز از طریق سفر خود را که پر شده است با عنوان بسیاری از چالش ها و غلط شروع می شود به عنوان آن را با موفقیت. به عنوان یک شرکت غذا Sanchez دسته هر جنبه از کسب و کار از توسعه و آزمایش دستور به خرید مواد تشکیل دهنده برای پخت و پز هر ظرف. که تمام مقادیر به طور منظم 12 تا 18 ساعت در روزهای کاری. وقتی که او نیست پخت و پز و یا در تغییر او را آماده سازی مواد تشکیل دهنده و یا برای خرید لوازم برای روز بعد. سانچز بخواهد که او می تواند به صرف زمان بیشتری را با او دو فرزند جوان و اعتراف کرد که عوارض روانی بودن خود را استاکر, حسابدار, بازاریاب پادو و آشپز برگ او احساس از دست دادن برخی از روز.

اما هنوز هم او تعیین می شود زمانی که او می گوید من داستان خود را. وجود اعتماد به نفس آرام به صدای او خود را حرفه ای است در آستانه کاری بزرگ و او را مطمئن شوید که از آن.

"با به عنوان طولانی به عنوان آن را در زمان من به جایی که من هستم, من فکر می کنم بسیاری از مردم داده ایم تا در حال حاضر," او گفت:. "اما من نه هر کسی. من Angel Sanchez, بنابراین من که در من است."

نگه دارید تا با فرشته پذیرایی Co. و درخواست خدمات پذیرایی در Instagram با @angelcateringco.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب