سانتا باربارا فارغ التحصیلی کلاس 2020: 'آنها انعطاف پذیر'

اغلب به عنوان مراجعه کننده 2020 کلاس انعطاف پذیری سانتا باربارا دبیرستان و فارغ التحصیلان دانشگاه در حال جشن ا

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

اغلب به عنوان مراجعه کننده 2020 کلاس انعطاف پذیری سانتا باربارا دبیرستان و فارغ التحصیلان دانشگاه در حال جشن اوج تحصیلی خود را حرفه در میان همه گیر جهانی — از آنجا که حتی یک بحران بهداشتی کافی نیست به لغو مراسم فارغ التحصیلی.

"هر کلاس سزاوار یک راه ویژه برای پایان دادن به زندگی حرفه ای خود را در مدرسه" گفت: سانتا باربارا مدیر دبیرستان Elise سیمونز. "در این سال شده است واقعا سخت در [دانش آموزان] اما از آن شده است واقعا سرگرم کننده را به فکر می کنم در خارج از جعبه و آنها را جشن می گیرند."

با توجه به COVID-19 نگرانی تمام مدارس دستور داده شد توسط دولت و شهرستان بهداشت عمومی ادارات یا به تعویق انداختن مراسم فارغ التحصیلی یا rip کردن تقریبا تمام عناصر سنتی — هیچ حول کلاه در هوا بدون در کنار هم به عنوان یک طبقه و بدون بغل کردن و خانواده فرصت های عکس.

اما هر مدرسه در بر داشت راه خود را به فارغ التحصیلان این نقطه عطف تجربه به هر حال. سانتا باربارا بالا مستقر "drive-thru ارشد, سلام," موقت مراسم تا همه گیر متهم به اندازه کافی است که دانش آموزان می توانند با خیال راحت و فارغ التحصیل به طور سنتی در مدرسه تازه بازسازی Peabody ورزشگاه.

"من احساس می کنم بسیار شگفت انگیز در حال حاضر گفت:" خوزه Barrientos اول ارشد فارغ التحصیل از سانتا باربارا دبیرستان در درایو از طریق مراسم است. "من افتخار می کنم برای ساخت آن, اما من واقعا فقط می خواهم مامان من افتخار است."

Barrientos سوار در ماشین با خانواده اش از طریق یک بالون گذرگاه طاقدار با "2020" در بالا قبل از خارج شدن و راه رفتن به شتاب خود را به "ارشد بسته نرم افزاری" کیسه که شامل دیپلم خود را و momentos. سپس او در زمان یک عکس سریع با سیمونز که ایستاده بود شش پا دور کردم و دوباره به خانواده اش ماشین را برای سوار شدن دور.

این دانش آموزان از طریق رفت و در یک زمان شروع و در ساعت 9 صبح روز شنبه صبح تا 5 بعد از ظهر که شب. دوم و سوم دانش آموزان فارغ التحصیل پشت Barrientos بودند سالمندان داریو آلونسو و خوان Aguilera. پس از دبیرستان آلونسو گفت: او قصد دارد برای حضور در شهرستان سانتا باربارا شهریه کالج-رایگان از طریق وعده برنامه و Aguilera گفت: او می خواست برای رفتن مستقیم به کار در صدا و مهندسی است.

یک تعداد انگشت شماری از معلمان در این مراسم حضور داشتند به تشویق این دانش آموزان از حاشیه بیش از حد. ریچارد جانسون, یک معلم ریاضی است که به تدریس در این مدرسه از سال 1999 و لایحه Dodson یک دولت و اقتصاد معلم که به تدریس در مدرسه فقط به عنوان طولانی هر دو اذعان چالش های منحصر به فرد کلاس 2020 غلبه.

"آنها سرقت از آنها مدل خود را رسمی مراسم" Dodson گفت. "این فارغ التحصیلی منحصر به فرد برای بسیاری از دلایل اما چه چیزی باعث این خیلی خاص واقعا این است که آنها انعطاف پذیر است."

سانتا باربارا بالا را در مراسم فارغ التحصیلی متفاوت از دوس Pueblos دبیرستان و San Marcos High School که هر دو را نگه دارید و یک "درایو" به جای "drive-thru" مراسم روز چهارشنبه.

"از آنجا که ما پارکینگ ما می توانیم همه با هم پارک شده در یک جمعی محل و پروژه [فیلم و آهنگ] در کنار مرکز هنرهای نمایشی گفت:" دوس Pueblos اصلی لایحه دارد. "وجود خواهد داشت زنده سخنرانی ها و دانش آموزان هنوز هم راه رفتن در سراسر مرحله اجتماعی فاصله گرفته.

"ما تا به حال واقعا سخت سال و حتی قبل از همه گیر" او گفت:. "مرگ یک دانشجو از خودکشی یک زن و دو پدر و مادر و مرگ و میر. بله, ما در حال جشن heck از این حتی با محدودیت."

دارد گفت: این مدرسه استخدام نوکر خدمات به اطمینان حاصل شود که همه از اتومبیل های پارک شده حداقل شش فوت از هم جدا. شبیه به یک درایو در فیلم خانواده ملزم به ماندن در داخل ماشین در حالی که دانش آموزان در این مرحله در یک زمان به دریافت گواهینامه های خود را و رفتن در داخل اتومبیل های خود را.

در این مراسم برگزار خواهد شد را از 7 به 10 p. m. به این ترتیب سه پروژکتور و چراغ های قابل مشاهده خواهد بود. او همچنین گفت: وجود خواهد داشت شگفتی های خاص برای دانش آموزان در طول این سخنرانی بخشی از این مراسم و در ازای سنتی کلاه بازی شیر یا خط, فارغ التحصیلان برگزار خواهد شد آفتابگردان از پنجره به بیرون.

در سن مارکوس اصلی پوست گوساله و بره گلیزر نیز تصمیم به انجام یک درایو در سبک فارغ التحصیلی برای دانش آموزان است. "من را انتخاب کرد و نه اجازه می دهد تا فارغ التحصیلان به خروج وسایل نقلیه خود را از آنجا که ما نمی باید به اندازه کافی بزرگ امکانات مانند دیگر مدارس" گلیزر گفت. "مگر ما می توانیم تضمین ایمنی دانش آموزان و کارکنان وجود دارد بهتر است به چوب به طرح اصلی."

اما گلیزر که در سال اول خود را به عنوان یک اصل است که هنوز متعهد به احترام به سالمندان است. این مدرسه برگزار خواهد شد "مرحله راه رفتن" در ژوئن 8, 9 و 10 در فضای باز مرکز پردیس به عنوان شناخته شده یونانی. فارغ التحصیلان اختصاص داده خواهد شد یک روز و در زمان و حافظه را نشان می دهد و خود را رسمی پیاده روی.

"من یک ایمیل از یک دانش آموز گفته او نسل سوم San Marcos فارغ التحصیل و که او بسیار سپاسگزار به تجربه راه رفتن در سراسر مرحله هم" گلیزر گفت. "وجود خواهد داشت مقدار زیادی از احساسات دلیل است که علامت پایان این جالب, شگفت انگیز, باور نکردنی برای اولین بار از سال به عنوان اصلی."

منطقه دو جایگزین مدارس آلتا ویستا و لا کوستا ایجاد یک مشترک مراسم به افتخار فارغ التحصیلان. مدارس به طور معمول نگه شخصی مراسم در سانتا باربارا دادگاه غرق باغ با داشتن یک معلم یا مربی تشخیص هر فارغ التحصیل. همه گیر نمی شود این سنت, اما, مجبور, چند ترفند.

یک فیلمساز فیلم برداری دانش آموزان فارغ التحصیل شدن و به رسمیت شناخته شده توسط معلمان خود را بیش از چند روز و پس از آن وارد ویدئوها به یک مراسم خواهد بود که پست شده در رسانه های اجتماعی شنبه.

کالج, جشن

شهرستان سانتا باربارا, کالج, میزبانی, مجازی شروع نزدیک به یک ماه پیش در مارس 8 که نام بیش از 1000 فارغ التحصیلان و رشته های خود را قبل از چندین بلندگو در زمان به تریبون از جمله ایزابل Agundis که دریافت مدرک لیسانس در رشته مهندسی مکانیک و داد شروع آدرس.

در این مراسم پخش شد در رسانه های اجتماعی که در آن فارغ التحصیلان می تواند تعامل به طور همزمان. لینک به شروع در اینجا است.

UCSB برنامه ریزی مشابه مجازی مراسم برای خود در ترکیب 6,793 دانش آموزان هر دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ساعت 9 صبح شنبه, ژوئن 13. دانشگاه در نظر دارد برای برگزاری یک فرد در مراسم زمانی که این بیماری همه گیر فروکش.

مجازی جشن نیز از ویژگی های یک آهنگ برای دانش آموزان فارغ التحصیل از موسیقیدان معروف و UCSB التحصیل جک جانسون. از آن خواهد شد پخش در اینجا در روز فارغ التحصیلی.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن