سانتا باربارا در خیابان ایندیو مورتو در راه خروج؟

این 28 سال از محله شات کردن ایده تغییر نام خیابان ایندیو مورتو به دلیل بسیاری به شورای شهر سانتا باربارا آنها

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

این 28 سال از محله شات کردن ایده تغییر نام خیابان ایندیو مورتو به دلیل بسیاری به شورای شهر سانتا باربارا آنها را با نام توهین نیست و شکایت از هزینه و بدون هیچ دردسر تغییر آدرس در اسناد. اما زمان ها تغییر کرده اند. اعضای شورای قبیله ای باربارنو چوماش در ماه های گذشته درهای بالا و پایین ایندیو مورتو را زدند و ساکنان را در مورد تغییر نام به خیابان هوتاش که چوماش برای «مادر زمین» است، بوم زدند. در حدود ۹۰ نفر در حمایت از تغییر نام به شورای مشورتی محله نوشتند و بیش از ده ها نفر در جلسه شورای عصر دوشنبه ابراز حمایت کردند.

مارکوس لوپز برای شورای قبیله ای باربارنیو صحبت کرد - با یک گروه مشابه به نام گروه باربارنیو از سرخ پوستان چوماش اشتباه گرفته نمی شود و به ۸۰۰۰۰ چوماش استناد کرد که بین سال های ۱۸۴۰ تا ۱۸۷۰ درگذشت، نسل ی که مدیون نگه داشته می شدند، از جامعه سفید پوستان جدا شده و بدون نتیجه کشته شدند اگر قاتل سفید پوست بود. او استدلال تغییر نام مورد نیاز بود تا با استعمار سانتا باربارا 's "تاریخ تاریک حساب.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


چند نفر از بزرگ شدن در شرق با نشانه مرگ خیابانی بالای سرشان سخن می گفت. فیدل رودریگز که اکنون در زمینه ترومای کودکی در لس آنجلس کار می کند، از دوچرخه سواری خود به ساحل و عبور از «خیابان سرخ پوستمرده» سخن گفت. این نشانه ای بود که به ساکنان گفت :" شما مهم نیست ، او گفت. "وقتش نيست که اينو عوض کني؟" نام هوتاش، یا آنچه اروپاییان آن را «محیط زیست» می نامد، می گفت، یک ارتباط را نشان می دهد، «که همه ما یکی یم.»

از نامه هایی که دریافت کرده اند، گفته اند بورلی پرکینز، عضو شورای مشورتی، تنها پنج نفر مخالف تغییر نام بودند. بی مخالف اما نامطلوب تحت تاثیر سیمون کلیفورد بود, که صاحب یک شرکت است که کشتی محصولات از خیابان ایندیو مورتو. او نخواست که علت را حمایت کند اما گفت که ده ها هزار دلار برای تغییر آدرس تجاری اش هزینه خواهد شد. در حالی که تغییرات در صورتحساب های ابزار و اظهارات ارزیابی شهرستان خواهد بود خودکار، دیگران مانند بیمه اموال و قراردادهای کسب و کار خواهد بود تا ساکنان را به تغییر، گفت: مت فور از دفتر مدیر شهرستان. مارک آلوارادو که بخشی از گروه است، برای کمک به تغییرات مورد نیاز، گروه لوپز به دنبال کمک مالی از طریق صندوق برای سانتا باربارا برای چنین هزینه هایی بود.

یکی از آخرین چین و چروک از ایمنی عمومی، که خواسته است که بخش غرب بزرگراه را به طور متفاوت برای جلوگیری از سردرگمی اعزام نام گرفت. هیچ مطمئن نبود که چه اسمی پیشنهاد شده است، اگر وجود داشته باشد. شورای مشورتی به اتفاق آرا رای داد که توصیه ای به شورای شهر بفرستد تا کل جاده را به هوتاش تغییر دهد که ممکن است در پاییز موضوع را بشنود، فور بعد از جلسه گفت.

خیابان دوم در شهرستان تغییر نام crosshairs -- این یکی از سن آندره Westside است. طرفداران تغییر آن به خیابان دولورس هورتا در ۲۴ اوت با شورای مشورتی محله دیدار می کند.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن