سانتا باربارا شیفت به پزشکی از راه دور

همه آن را در زمان یک بیماری همه گیر و دولت موظف به خاموش کردن اما به نظر می رسد مانند پزشکی از راه دور — نسخه

توسط NEWSWORLDS در 9 مرداد 1399

همه آن را در زمان یک بیماری همه گیر و دولت موظف به خاموش کردن اما به نظر می رسد مانند پزشکی از راه دور — نسخه مدرن از خانه تماس — در اینجا به ماندن است.

دکتر ویلیام Gallivan و تیم خود را در ارتوپدی موسسه سانتا باربارا بودند با استفاده از پزشکی از راه دور به صورت محدود برای سال قبل از COVID-19 در درجه اول برای خارج از شهر بیمارانی که می خواستم به بحث در مورد امکان اعمال جراحی و به صورت کوتاه, ارسال-فولاد پیگیری کردند. بنابراین زمانی که این بیماری همه گیر موظف پزشکان را به رقمی خود را مراقبت از سلامت روند در ماه مارس — در حالی که بلند کردن برخی از حریم خصوصی محدودیت اجازه می دهد تا امتحانات مجازی — دفتر او آماده بهتر از بیشتر است. حتی با محدودیت های شرکت کاسته ارتوپدی موسسه مدیریت بیش از یک سوم از بازدیدکننده داشته است بیمار از طریق پزشکی از راه دور.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


به منظور آموزش سالمندان و دیگر غیر بومی های دیجیتال در فرآیند Gallivan یک "سنگین utilizer از کاتبان" بهره گرفتن از تکنولوژی زرنگ و دانا, pre-med دانش آموزان برای کار با بیماران پیش از قرار ملاقات خود را برای راه اندازی از راه دور ارتباط است. وجود دارد یک منحنی یادگیری. "گاهی اوقات آن را سه یا چهار تماس برای اتصال" گفت: Gallivan. "و با نقاط دورافتاده آن را به من طول می کشد دو روز از تماس آنها به واقع یک اتصال به telehealth. اما بسیاری از آنها بیش از 90 درصد در حال حاضر در حال راه اندازی و درگیر با پورتال پزشکی از راه دور."

چگونه این کار را برای ارتوپدی امتحانات می گویند برای بد زانو? "اگر آن را یک پس از عمل بیمار در واقع می تواند انجام خودآزمایی به ما آموزش آنها را چگونه به آن را انجام دهد" او گفت:. "اگر ما می توانید ببینید محدوده خود را از حرکت ارزیابی تورم کمی و آنها می توانند نقطه که در آن مناقصه, ما یک راه مناسب برای بررسی مشکل و توصیه."

او قصد دارد در ادامه با پزشکی از راه دور به عنوان یک بزرگتر بخشی از تمرین حتی زمانی که همه گیر شده است. البته او نمی تواند جایگزین پست اول-op بازدید از زمانی که بخیه ها برداشته می شود — "حداقل آن خواهد بود کمی بیشتر از یک چالش," او گفت: — اما پزشکی از راه دور کار می کند و برای شش هفته معاینات. "ما واقعا می تواند بسیار موثر باشد," او گفت:. "ارتباطات عالی بوده. در واقع برخی از آن حتی ممکن است بهتر از این فرد در مسائل دلیل این که شما به دنبال در روی صفحه نمایش به جای خیره شدن زانو بیشتر از زمان شما رو به صورت بیمار در سمت راست وجود دارد. از ارتباطات غیرکلامی است که مهم است و من فکر می کنم ما که با پزشکی از راه دور بسیار خوب است."

او با خوشحالی با تعجب که چگونه به خوبی کار می کند ترک بازدیدکننده داشته است با اعتماد به نفس است که او ارائه یک سرویس خوب و نه نرخ دوم یکی فقط به خاطر آن از راه دور است.

"این قطعا کامل نیست و من یک فن بزرگ از فرد در ارتباط است." "اما کارایی نداشتن افراد بیمار است که باید برای سفر برای یک جلسه است و قادر بودن برای به دست آوردن چیزهای انجام می شود و داشتن ارتباط مستقیم است افزایش یافته است."

ارتوپدی موسسه سانتا باربارا: gallivanmd.com


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب