سانتا کروز در جزیره آتش سوزی در 700 هکتار

یک آتش سوزی در عقرب دره در سانتا کروز در جزیره سوخته است از طریق بیش از 700 هکتار از زمین است و 80 درصد موجود

توسط NEWSWORLDS در 13 خرداد 1399

یک آتش سوزی در عقرب دره در سانتا کروز در جزیره سوخته است از طریق بیش از 700 هکتار از زمین است و 80 درصد موجود که از صبح روز دوشنبه. آتش بود که اولین گزارش در 10:30 صبح روز یکشنبه توسط یک خدمه ساخت و ساز مشغول به کار در این جزیره است.

لس پادرس جنگل ملی خدمات ارسال در 20 hotshots و همچنین پشتیبانی هوایی برای مبارزه با فروغ. 2:30 بعدازظهر روز یکشنبه آتش در حال گسترش به شرق و به سرعت رشد کرد و به حدود 60 هکتار است. هیچ سازه های آسیب دیده یا در معرض تهدید است و هیچ صدمات گزارش شده. نیز وجود دارد هیچ گزارش و در عین حال در اثر در جزیره حیات وحش ناشی از آتش است.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"خدمات پارک های ملی در حال همکاری با ایالات متحده برای مهار آتش سوزی در سانتا کروز در جزیره" گفت: پارک ملی جزایر چنل سرپرست اتان مک کینلی در بیانیه ای در روز یکشنبه ، "آتش نشانی در یک جزیره می توان به چالش کشیدن اما ما شده اند قادر به سرعت بسیج ما پاسخ اولیه."

یکشنبه شب آتش در حال رشد به حدود 450 هکتار و 40 درصد موجود است. Santa Barbara County Fire ارسال در 21 wildland آتش نشانان برای پیوستن به خدمات جنگل hotshot خدمه. علاوه بر این یک سوم 20 نفر خدمه دستور داده شد همراه با دیگر خدمات جنگل هلی کوپتر.

از طریق شب 49 مجموع آتش نشانان مبارزه برای مهار این آتش سوزی که در حال حاضر به شمال از جاده ای که منجر از عقرب دره به قاچاقچیان یارو. آنها همچنین احداث یک خط آتش از جاده به ساحل نزدیک قاچاقچیان یارو.

20-فرد wildland fire خدمه از مونتری منطقه لس پادرس جنگل ملی باقی خواهد ماند و در حالت آماده به کار در شهرستان ونتورا اگر کمک های بیشتر نیاز است و هوا دارایی نیز در دسترس هستند اما نمی رود مستقر می شود.

خدمات جنگل نیز کار کرده و به بهبود کیفیت ارتباطات رادیویی در سانتا کروز در جزیره با ارتقاء این تکرار در این جزیره است. اندرو Madsen از خدمات جنگل گفت که ارتباطات است: "outstanding" در حال حاضر.

از امروز جزیره, هکرها, پارک حمل و نقل concessioner است از سر سرویس برای عموم برای بازدید از جزایر کانال با سفر به زندانیان هاربر در سانتا کروز در جزیره و به Bechers خلیج در سانتا رزا جزیره است.

علت آتش ناشناخته مانده و یک به روز رسانی گزارش در مهار است و انتظار می رود بعد از این بعد از ظهر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن