صرفه جویی در جهان، یک SaniSwiper در یک زمان

لحظه لامپ برای براندون کرین و جو Debruynkops در طول سفر به فروشگاه مواد غذایی در اوایل قفل کروناویروس آمد. آن

توسط NEWSWORLDS در 4 شهریور 1399

لحظه لامپ برای براندون کرین و جو Debruynkops در طول سفر به فروشگاه مواد غذایی در اوایل قفل کروناویروس آمد. آنها دیدند که چگونه کارت های اعتباری خود را از طریق همان ماشین به عنوان هر دیگری با هیچ چیز برای محافظت از آنها و یا صندوقدار از میکروب ویزای خود را ممکن است برداشت. کارت های اعتباری، آنها آموخته اند، دو برابر خاک تر از صورتحساب دلار به طور متوسط و پنج برابر filthier از قطب مترو به طور متوسط است.

بنابراین کرین، فارغ التحصیل اخیر UC برکلی، و Debruynkops، دانش آموز فعلی کال پلی ¢ که یکدیگر را از دبیرستان در سانتا باربارا می دانست و در حال حاضر در مورد روزی رفتن به کسب و کار با هم صحبت کرده بود ¢ آمد تا با یک دستگاه swiper ساده پر از الکل مبتنی بر راه حل تمیز کردن است که به سرعت و با خیال راحت بهداشتی کارت درست در نقطه خرید. بهش ميگفتن "سوني سويپر".

شرکای در حال حاضر 3 بعدی چاپ SaniSwipers خود را، که می تواند برای حدود 40 دلار خریداری شده، از پلاستیک زیست تخریب پذیر در یک عملیات تولید کوچک در Carpinteria. آنها نزدیک به 300 تا کنون فروخته شده و فقط قرارداد با یک زن و شوهر از تامین کنندگان رستوران بزرگ امضا شده است. کرین توضیح داد: «این آرامش خاطر را برای خریداران و غذاخوری ها به ارمغان می آورد.» و امیدواریم به بازگرداندن کسب و کارها به حالت پررونق پیش از COVID خود کمک کند.

SaniSwiper، یک دستگاه کوچک است که کارت های اعتباری را تمیز می کند. | اعتبار: دانیل دریفوس

دبروینکپس می گوید: «من و براندون هر دو معتقد بزرگ به کار سخت و فهمیدن چیزها هستیم.» سرمایه راه اندازی آنها از پس انداز آنها می خواهم شغل کار را از طریق کالج انباشته آمد. "در پایان،" ادامه کرین، "ما واقعا امیدواریم که ما می توانیم محصول خارج وجود دارد برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس و بازگشت زندگی به حالت عادی است. این ماموریت ماست."


هر روز، کارکنان سانتا باربارا ایندیپندنت سخت کار می کند به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کل جامعه سانتا باربارا مطلع. حالا راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. پشتیبانی از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب