SBAOR استقبال مدارس جدید سرپرست

در روز پنج شنبه, جولای 9, Santa Barbara, Association of REALTORS® برگزار زوم جلسه با سخنرانان مهمان سانتا بار

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

در روز پنج شنبه, جولای 9, Santa Barbara, Association of REALTORS® برگزار زوم جلسه با سخنرانان مهمان سانتا باربارا سرپرست منطقه مدرسه هیلدا مالدونادو و رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps.

سرپرست مالدونادو آغاز شده و موقعیت خود را کمتر از دو هفته زودتر ساخت این اولین جامعه ارائه و پس از مصرف ، در توضیح اینکه چرا مالدونادو پذیرش این دعوت به صحبت می کنند به طوری که در اوایل در تصدی هیئت مدیره رئیس جمهور Capps به اشتراک گذاشته شده است که "یکی از دلایل او افزایش یافت و به بالای بسیاری از داوطلبان واجد شرایط برای این موقعیت است که به دلیل حس خود را از جامعه است."

برایان جانسون MLS کمیته صندلی و رئیس جمهور منتخب از انجمن اظهار داشت که "ما احساس مهم بود که به ویژگی های جدید سرپرست زیرا در حال حاضر بیش از همیشه ملکی یک مجرا برای مشتریان ما. ما در اینجا به ارائه آنها را با اطلاعات آنها نیاز دارید و آن را فقط محدود به زمانی که آنها به دنبال به خرید و یا فروش. بخشی از رابطه بین مسکن و مشتری خود را به یک منبع برای آنها را زمانی که آنها نیاز به اطلاعات است که می تواند تاثیر خود را در زندگی.

در حالی که سرپرست مالدونادو توضیح داد که آن را خیلی زود برای به اشتراک گذاشتن بتن برنامه ای برای بازگشایی مدرسه, او استقبال پرسش و مشترک منطقه آینده فرایند تصمیم گیری است.

در همان جلسه انجمن مفتخر به پیروی از اعضای خود را برای فداکاری و مشارکت:

برای 25 سال یا بیشتر از خدمات در سانتا باربارا Association of REALTORS®:

· وس St Clair

· میمی گرینبرگ

· کرک Cuttrell

· آلیسون Crowther

· کیم Hultgen

· مارشا خاکستری

· استیو کارلسون

· کالین Beall

· مدل لباس Blomo

· استلا اندرسون

Loyd Applegate اهدا شد, تعیین نرخ خودرو, افتخاری عضو برای زندگی معنابخش 25 سال عضویت پیوسته در کالیفرنیا انجمن از REALTORS®.

شیدا آزاد و ماری سو پارسونز به دست آورده به عنوان مسکن بازنشسته که نشان دهنده چهل تجمعی سال از عضویت در انجمن ملی از REALTORS® به رسمیت می شناسد و با ارزش و ماندگار کمک به حرفه ای املاک و مستغلات در جامعه است.

نهایی honoree بود دیانا بولکه انجمن ملی از REALTORS® خدمات برجسته جایزه. هر سال فقط دو نفر از انجمن 1.4 میلیون عضو به رسمیت شناخته شده با این بالاترین افتخار است. در نظر گرفته شود awardees باید انجام شود در موقعیت های رهبری در سطح محلی و ایالتی و ملی در سطح باقی می ماند و به طور فعال درگیر است. آنها همچنین باید به رسمیت شناخته شده به عنوان یک رهبر محلی که عملکرد خدمات و مشارکت سیاسی و فعالیت های اجتماعی فوق العاده ای است.فایل پیوست در منطقه

REALTORS®: به اشتراک گذاری صنعت اطلاعات "املاک و مستغلات حرکت شبیه چمچه زنی." ایمیل sarah@independent.com برای جزئیات بیشتر.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب