SBPD تشویق

برای 50 سال گذشته ما خانواده و متعلق به اداره چهار مک دونالد در سانتا باربارا و دو در Goleta. ما به کار گرفته

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

برای 50 سال گذشته ما خانواده و متعلق به اداره چهار مک دونالد در سانتا باربارا و دو در Goleta. ما به کار گرفته اند بیش از 20 ، 000 و تغذیه بیش از 10,000,000 مشتریان خوشحال. سانتا باربارا نیروی پلیس شده است یک دارایی و خدمات برای کسب و کار ما مهمان. و کارکنان.

بیش از پنج دهه آنها پاسخ داده اند با مراقبت های باور نکردنی و سرعت و شفقت است. ما را تجربه کرده اند باندهای کشی بی خانمانی و دزدی و حتی قتل در مرکز شهر رستوران و در هر مورد ما می دانستیم که با یقین مطلق است که ما می تواند شما بستگی دارد افسانه پلیس تیم. با تشکر از شما!

من به خوبی آگاه از همه بحث در اطراف پلیس در ایالات متحده آمریکا و ممنون که مولد تغییر در جریان است اما از دیدگاه من ما SBPD شده اند قهرمانانه و یک نعمت غیر مترقبه.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب