کمیاب مواد مخدر را افزایش می دهد ملاحظات اخلاقی برای Santa Barbara County بیمارستان

دکتر کریستوفر Taglia خود را جراحی bariatric یاران در ساحل شمالی بیمارستان دانشگاه در لانگ آیلند که در آن 900 ت

توسط NEWSWORLDS در 9 خرداد 1399

دکتر کریستوفر Taglia خود را جراحی bariatric یاران در ساحل شمالی بیمارستان دانشگاه در لانگ آیلند که در آن 900 تخت بیمارستان تا به حال 800 COVID-19 بيمار نه بیش از حد طولانی پیش. او یک متخصص در معده-بای پس مسائل در لامپوک دره مرکز پزشکی در حال حاضر, اما زمانی که COVID زده سانتا باربارا او به نیویورک دولت از ذهن است.

"این واقعی بود," او گفت:. "شما در حال دیدن این همه داستان از مردم واقعا عالی بودن به نقش رهبری. من می خواستم به بخشی از آن." Taglia پیوست لامپوک بیمارستان بخش مراقبت های ويژه — او کردم عالی آموزش و پرورش در بخش های مراقبت در کلبه بیمارستان به عنوان یکی از ساکنان گفت که اضافه شدن مواد مخدر remdesivir به زرادخانه خود را در آوریل 15.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Santa Barbara County سه بیمارستان سیستم در حال حاضر با استفاده از remdesivir پس از بیش از 100 دوز توزیع شد توسط دولت و وزارت بهداشت در 18 مه. این دارو آثار تداخل با ویروس قابلیت تکثیر اما این ویروس به تنهایی نیست چه می کشد. این باعث یک از پاسخ سیستم ایمنی بدن است که منجر به بحرانی ارگان شکست و مرگ است. دادن آن را به یک بیمار در اوایل و یا بعد از آن در دوره بیماری است که موضوع بحث حاضر است.

چون remdesivir بسیار کمیاب و بیمارستان باید همه از آن به در نظر گرفتن زمانی که تعیین می شود که دارو. اما آن را یک داروی آزمایشی دریافت FDA اضطراری با استفاده از مجوز در قدرت از این unvetted 1,063-بیمار مطالعه اسپانسر شده از طرف موسسه ملی آلرژی و بیماریهای عفونی (NIAID). این مطالعه نشان داد که بیماران مبتلا به حال متوسط نرخ بازیابی از 11 روز نسبت به 15 روز برای این گروه از بیماران در گروه دارونما در دو سوکور که بدان معنی است که پزشکان و بیماران نمی دانم چه کسی رو که.

تعجب مواد مخدر

عکس: LVMCدکتر کریس Taglia در آبی با Ninya Ruaro انتقادی واحد مراقبت پرستار ثبت شده است.

آنچه در حال حاضر به نظر می رسد تعجب مواد مخدر آغاز شده به عنوان یک مشکل کودک خود را برای تولید علوم جلعاد در منطقه خلیج است. این شرکت biopharmaceutical توسعه remdesivir در سال 2009 برای هپاتیت C و پس از آن سعی در مقابله با ابولا و ماربورگ عفونت های ویروسی; آن را بی اثر ثابت برای هر. جلعاد تا به حال 1.5 میلیون دوز warehoused زمانی که آزمایش های بالینی شروع برای COVID-19 و منتشر شد یک بار آنها را با توجه به نور سبز توسط سازمان غذا و دارو.

مدیر عامل شرکت Daniel o'day اعلام کرد در تاریخ 29 آوریل که این دارو می تواند ارائه gratis برای توزیع پس از تایید FDA است که در آوریل 1. بهبود بازیابی رای شد خبر خوب اما این مطالعه نتایج مرگ و میر نیست به اندازه کافی بزرگ به طور قابل توجهی یک خلاصه ای نشان داد گمانه زنی است که درمان این بیماری در مراحل اولیه می تواند از بسیاری از مزایای. در حالی که جلعاد را در قیمت سهام افزایش یافت و در ابتدا در اخبار مخالفان این ادعا آن انجام شده در مورد به عنوان به خوبی به عنوان دارو باعث آنها را به فرو رفتن در روز های اخیر.

دلیل FDA اضطراری تصویب remdesivir فاقد سال-فرایند طولانی است که مواد مخدر به طور معمول از طریق بررسی دقیق در حال مبارزه در پزشکی مجلات و روزنامه. برخی از منتقدان استدلال می کنند که جلعاد بودجه آزمایشات نشان نمی دهد قطع ویروسی تکرار این شرکت ادعا می کند. یکی اشاره کرد به جای سه نفر از مواد مخدر — لوپیناویر–ریتوناویر, ریباویرین و اینترفرون بتا-1b — که متوقف ویروس از تکثیر به عنوان شرح داده شده در یک 127-بیمار مطالعه منتشر شده در مجله لانست در 8 مه. مطالعه دیگری در لانست در 16 ماه مه در حدود 150 نفر در چین یافت می شود بدون بهره مندی از remdesivir.

ارزش Meds

"من مشاهده شده برخی از پیشرفت های قابل اندازه گیری پس از پنج روز دوره" Taglia گفت: با دقت "اما متاسفانه نه به اندازه کافی برای خارج کردن لوله تراشه مشابه."

دسته اول که وارد در سانتا باربارا کانتی شامل 10 ویال و لامپوک بیمارستان داده شد یک دوز کامل از شش ویال برای یک تازه وارد بیمار در وضعیت بحرانی است. بقیه رفت و به ماریان مرکز پزشکی منطقه ای در سانتا ماریا. Dr. J. T. Ritter, یک متخصص بیماری های عفونی در ماریان توضیح داد: FDA-درمان توصیه می شود طول می کشد دو ویال از remdesivir در روز اول و چهار روز پس از آن. او گفت: ماریان شروع اولین بیمار در درمان تنها سه روز پیش.

کلبه سلامت ایجاد یک کمیته برای کمک به تصمیم گیری در remdesivir دکتر لین Fitzgibbons گفت: "و هر آینده COVID مربوط به دارو است که ممکن است در کمیاب عرضه است." او را از صندلی بیماری های عفونی برای سه کلبه بیمارستان و شناخته شده برای او آرام و واقعی در مذاکرات UC Santa Barbara, پیش بینی های اقتصادی COVID آموزشی است.

عکس: Daniel Dreifussدکتر لین Fitzgibbons, بیماری های عفونی پزشک متخصص در کلبه سلامت.

"دولت تشویق بيمارستان به منظور توسعه یک متخصص multi-کمیته انضباطی برای ایجاد اخلاقی و مبتنی بر شواهد دستورالعمل برای وقتی که و چگونه به استفاده از remdesivir در بیمارستان سیستم" Fitzgibbons توضیح داد. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که بیمارانی که به نفع ترین کسانی هستند که دارای اولویت بالا در دسترسی به این دارو است."

هر دو Fitzgibbons و Taglia گفت remdesivir عوارض — به عنوان سمیت کبدی — تا به حال نه آشکار در بیماران خود را. این که آیا این دارو به کار Fitzgibbons شد هر دو مثبت و محتاط: "با چنین تعداد کمی آن را خیلی زود به بگویید که آیا قطعی شده است بهره مند شوند اما ما در حال تشویق بیماران به نظر می رسد انجام می شود و همچنین آزمایش های بالینی نشان می دهد."

Taglia ذکر New England Journal of Medicine, مقاله که پیشنهاد وجود دارد سود بیشتر برای بیماران که در اکسیژن; به عبارت دیگر ریه های خود نبودند و در عین حال به خطر بیافتد به طوری که لوله گذاری مورد نیاز بود. او با اشاره به شرکت کنندگان در NIAID مطالعه — که در 60 سایت در آمریکا و اروپا و آسیا — دریافت remdesivir در بدو ورود و برای 10 روز. اگر بیشتر از این دارو در دسترس شد Taglia گفت: او می خواهم می خواهم به در نظر گرفتن یک دوره 10 روزه برای بیماران قبل از رسیدن به نقطه ای که اکسیژن به حال عرضه می شود به طور مستقیم به ریه های خود را.

بدون مطالعه است و در عین حال گفت که پزشکان بیماران را تا پایان نیاز به ونتیلاتور گفت: Taglia که در رشد N. Y. C. کردم و MD خود را در کالج پزشکی آلبرت اینشتین. "ما می دانیم که برخی از این عوامل خطر عبارتند از چاقی و دیابت و فشار خون بالا, اما ما در حال به پیش بینی این پیشرفت با قطعیت گفت," او گفت:. "چاقی به نظر می رسد مهم ترین عامل خطر ما متوجه شده است که در خط با برخی از آنچه که منتشر شده توسط بیمارستان ها در نیویورک است."

ایالت نیویورک با جمعیت 19.4 میلیون دلار را تجربه کرده است بیش از 29 ، 000 مرگ و میر به COVID-19. در کالیفرنیا که دو برابر جمعیت 3,973 مردم درگذشت 12 نفر آنها در شهرستان سانتا باربارا.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن