هیئت مدیره مدرسه آرا یدکی مواد غذایی-کارگران خدمات

شغل برخی از 20 یا پس غذا-سرویس کارگران در سانتا باربارا Unified School District بخشوده شد برای دومین بار شنبه

توسط NEWSWORLDS در 24 اردیبهشت 1399

شغل برخی از 20 یا پس غذا-سرویس کارگران در سانتا باربارا Unified School District بخشوده شد برای دومین بار شنبه شب در میان منطقه فشار برای اخراج. سرپرست کری Matsuoka گفت: مواد غذایی بخش خدمات است که 24 درصد overstaffed و به عنوان یک نتیجه, منطقه از دست می دهد $25,000 در هر روز است.

با وجود این کشور در مواجهه با بالاترین نرخ بیکاری در تاریخ اخیر Matsuoka گفت: پیشنهاد اخراج لازم است به هر دو تسکین منطقه بار مالی و بازسازی بخش کارکنان از جمله اضافه کردن یک لایه جدید از مدیران. در حال حاضر به تازگی مواد غذایی استخدام مدیر خدمات متی Dittman مدیریت همه 123 کارکنان. Matusoka و Dittman پیشنهادی شش مدیران به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد.

اما اکثر boardmembers به شدت مخالفت کرد.

"به جای صرف این زمان صحبت کردن در مورد ما کمترین کارگران پرداخت می شود, چگونه ما دریافت بیشتر خانواده ها برای دسترسی به این وعده های غذایی فوق العاده? من شده است با قرار دادن چهارم پیشنهادات و رک و پوست کنده برخی از آنها فقط نادیده گرفت" رئیس جمهور هیئت مدیره لورا Capps گفت. "این کارگران ضروری است که در حال رفتن به محل کار هر روز بر خلاف من. آنها در واقع شده است با قرار دادن بر روی یک ماسک و خطر سلامت خود به تغذیه کودکان ما."


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


هیئت مدیره مدرسه را دریافت کرده پس از ماه دسامبر که خدمات مواد غذایی بیش از بودجه و شروع به تخلیه صندوق به طور کلی خیلی از افراد که بودجه آموزش دانشگاهی. تا قبلی مارس 28 جلسه Matsuoka و مگ Jetté معاون سرپرست منطقه کسب و کار خدمات به حال پیشنهاد اخراج به عنوان یک درمان.

آنها پیشنهاد افزایش هزینه های غذا و یا برش همکاری کامل با سازمان های غیر انتفاعی و سایر ذینفعان گروه برش منطقه همراه کافه ها و از بین بردن رایگان صبحانه برای دانش آموزانی که واجد شرایط نیست. منطقه در حال حاضر اجرا ، Capps خواست Matsuoka و Jetté برای کشف گزینه های دیگر قبل از تخمگذاری کردن کارگران.

"ما در کل یک واقعیت جدید در حال حاضر, اما در عین حال ما در حال ساخت این تصمیم که اثرات کمترین کارگران پرداخت می شود? و ما حتی نمی واقعا می دانیم آنچه که ما در حال برخورد با" Capps گفت. "من معتقدم که ما در خارج از مرحله در نظر روند. ما باید خلاق باشد. من معتقدم در منطقه است."

بیش از 1200 نفر از دانشکده کالیفرنیا کارکنان انجمن در امضا طومار در مخالفت با اخراج. سانتا باربارا محلی فصل 37 جمهور, پل رونی نیز صحبت در نظر اصرار هیئت مدیره نیست برای رای دادن به این پیشنهاد است.

هیئت مدیره نمی نیاز به قانع کننده ، Boardmembers کیت فورد ژاکلین رید و رز مونز تمام شده مشابه اظهارات علیه اخراج و همچنین توافق کردند که شش جدید مدیریت موقعیت های غیر ضروری بود. فورد و رید پیشنهاد دو به جای.

"من کاملا نمی کنم ما نیاز به شش مدیران. که معنا ندارد به من" رید گفت. "من ایستاده و می گویند من موافق نیستم که [اضافه کردن دو مدیران] باید در دست ما کارگران ضروری در مواد غذایی خدمات است."

Matsuoka که بازنشسته خواهد شد در ماه آینده ظاهرا نا امید با هیئت مدیره نظرات.

"این سخت است نه به تشخیص او گفت:" به هیئت مدیره. "شما نمی خواهید به اقدام در اخراج شما ساخته شده است که بسیار روشن است. ما ارائه شده این در اشکال مختلف چهار بار. ... ما هنوز هم بر این باورند در این توصیه ها را, اما اگر شما آماده برای حرکت به جلو و سپس هیچ عمل وجود دارد. پاسخ شما می گویید به من به عنوان سرپرست است " نه ما نمی خواهیم به انجام این کار است.'

"در این مرحله به عقب برگردید و با کنار هم قرار دادن یکی دیگر از تکرار این, من فکر نمی کنم آن را حق استفاده از ما زمان و انرژی است."

Boardmember وندی سیمز-Moten بود که تنها عضو در گذشته در جلسات هیئت مدیره که حمایت از پیشنهاد برای اخراج.

"ما یک مشکل ساختاری," سیمز-Moten گفت: "مهم نیست که چقدر پول ما در آن پرتاب: ما هنوز هم مشکل هنگامی که آن دلار برود."

هیئت مدیره در بر داشت وسط زمین. به جای رای دادن در این منطقه پیشنهاد طرح آن رای به استخدام دو مدیران جدید — و نه شش و جلوگیری از اخراج. بازسازی بخش را بازبینی شود که در این منطقه یک درک بهتر در حال تحول نیازهای تغذیه ای دانش آموزان در طول بیماری همه گیر.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن