دانشمندان نگاه به اعماق جهان با لنزهای کیهانی

یک تیم بین المللی از محققان از جمله برخی از لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی منتشر شده در یک مطالعه در مارس 7, ترکی

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

یک تیم بین المللی از محققان از جمله برخی از لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی منتشر شده در یک مطالعه در مارس 7, ترکیب نجوم و یادگیری ماشین و ارائه یک رمان نگاه اجمالی به اعماق جهان است.

مطالعه معاملات با لنز گرانشی — نادر کیهانی پدیده که در آن یک جفت کهکشان به عنوان یک تلسکوپ عظیم لنز. زمانی که این کهکشان ها در تراز وسط قرار دارد نسبت به زمین, جاذبه های پیش زمینه کهکشان خم نور از پس زمینه کهکشان و در نتیجه تحریف و بزرگنمایی تصویر با توجه به Xiaosheng هوانگ مطالعه منجر نویسنده و UC برکلی فارغ التحصیل.

با استفاده از یک شبکه عصبی محققان خار از طریق میلیون ها نفر از تصاویر تلسکوپی برای پیدا کردن 335 پتانسیل گرانشی لنز هوانگ گفت. او افزود که این کار اعطا تیم تشکیل شده عمدتا از دانشگاه سان فرانسیسکو دانشجویان باارزش دسترسی به تلسکوپ فضایی هابل برای مقاصد پژوهشی.

"آن را مانند شما یک تلسکوپ با eyepieces به اندازه یک کهکشان" توضیح اخترفیزیکدان و مطالعه همکاری نویسنده دیوید) ،

شلگل همچنین سر یک پروژه جداگانه است که هدف آن استفاده از لنز گرانشی به ایجاد یک نقشه سه بعدی از جهان است.

هدف از شلگل پروژه که برای این مطالعه به عنوان آماده سازی است که به برگ ریزان برخی از نور در ماده تاریک و انرژی تاریک ذرات مسئول لنز' اثرات گرانشی و با توجه به هوانگ "دو از مرموز ترین اشخاص در جهان امروز است."

یک مقاله جدید که شده است به طور رسمی منتشر شده می افزاید: به نتایج قبلی با شناسایی بیش از 1000 بالقوه لنز.

چندین دانشگاه در مقطع کارشناسی دانشجویان درگیر شدند در این تکرار از این پروژه از تولید الگوی پیچیده مبتنی بر مدل های توسعه جدید ماشین-یادگیری تکنیک های به منظور محدود کردن هوش مصنوعی به عدسی نامزدهای دید با توجه به هوانگ.

این پروژه تصور می شد در سال 2018 و هوانگ هدف نهایی این است که به تجزیه و تحلیل به شدت lensed ابرنواخترها که دارای برنامه های کاربردی از جمله ماده تاریک تجزیه و تحلیل و محاسبه انبساط جهان هستند. کنار تصاویر از لنز چندگانه برای بررسی همان ابرنواختر تبدیل به یک "نفیس" راه به نقشه فضا و زمان با توجه به شلگل.

افزایش پردیس دانشجوی سال دوم Saurav Banka پیوست این پروژه از طریق UC برکلی کارشناسی تحقیقات شاگرد برنامه در بهار سال 2020 و ابراز تعجب در مورد اعتماد با ساخت و آزمایش با مولفه های کلیدی.

"من در ابتدا تحت این تصور که فقط با تجربه و دانش آموزان گراد قرار گرفتند از جمله قطعات" Banka گفت: در یک ایمیل. "من هنوز شگفت زده مقیاس تحقیقات انجام شده توسط دکتر هوانگ گروهی — تا حال حاضر ما یکی از تیم های پیشرو در تشخیص قوی عدسی گرانشی."

افزایش پردیس junior اندی Gu تکرار احساسات بیان کرد که او احساس خوش شانس بود که کار خود را به طور بالقوه در پاسخ به این ماده تاریک مشکل که گیج اخترفیزیکدانان برای بیش از نیم قرن.

اما هوانگ محتاط است و به اصطلاح پژوهش پیشگامانه.

"ما در حال باز کردن درب" هوانگ گفت. "این تحلیل از این سیستم ها را قادر خواهد ساخت که ما برای پرداختن به این پرسش است."

تصاویر از تلسکوپ فضایی هابل اجازه داده اند هوانگ و تیم خود را برای انجام این تجزیه و تحلیل یافته های منتشر شود این سقوط.

تماس با Annika رائو در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @annikyr.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن