دانشمندان مطالعه فلس ماهی به امید ایجاد نفوذ و مقاوم در برابر مواد

یک روز دانشمندان امیدوارند به, سبک, مصنوعی مشتق زره پوش و دیگر انعطاف پذیر و نفوذ و مقاوم در برابر مواد — امرو

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

یک روز دانشمندان امیدوارند به, سبک, مصنوعی مشتق زره پوش و دیگر انعطاف پذیر و نفوذ و مقاوم در برابر مواد — امروز آنها در حال مطالعه فلس ماهی به تعیین که چگونه این می تواند انجام شود.

لارنس برکلی و آزمایشگاه ملی محقق و استاد دانشگاه برکلی رابرت ریچی کار با UC سن دیگو پروفسور مارک Meyers و یک تیم از چهار دیگر دانشمندان در مطالعه منتشر شده در تاریخ 5 ژوئن. آنها دریافتند ساز است که باعث می شود فلس ماهی کپور معمولی هر دو انعطاف پذیر و قوی است که اجازه می دهد تا ماهی به لول خوردن و شنا کردن در شیوه ای که آنها را در حالی که هنوز هم حفاظت از خود را از شکارچیان مانند ماهی های دیگر است. تحقیقات خود را تامین شد و توسط نیروی هوایی ایالات متحده.

"طبیعت طرح چیزهای بسیار متفاوت" ریچی گفت. "آن را تولید قابل توجه خواص."

دانشمندان قبلا مورد مطالعه ترکیب پوسته دریا و مو و دندان و استخوان ها و arapaimas که بزرگترین ماهی های آب شیرین در آمازون.

با توجه به Ritchie آنها تصمیم به مطالعه کپور به دلیل آن است که در نظر گرفته شده مدرن ماهی و می تواند در مقایسه با بیشتر سفت باستان ماهی است که قبلا تصور می شد منقرض شده مانند coelacanth یافت سواحل آفریقا است.

"مقیاس باید محافظ اما همچنین اجازه می دهد ماهی به انعطاف پذیر" ریچی گفت.

فلس ماهی که ساخته شده از کلاژن هستند به خصوص جذاب به دلیل شیب ساختار با توجه به Ritchie.

در حالی که لایه ای از فلس ماهی دشوار است — که اجازه می دهد تا حیوانات به یک لایه از حفاظت در آب های خطرناک مانند کسانی که از پیرانا آلوده رودخانه آمازون — به لایه های بعدی به تدریج تبدیل شدن به بیشتر انعطاف پذیر. این از یک ماهی بیرونی از ترک خوردگی و یا به شدت محدود کردن حرکت.

"ما نمی توانیم نیش به یک آجر برای مثال" ریچی گفت: بحث در مورد چگونه ماهی را سخت بیرونی محافظت از آن را از شکارچیان. "اما اگر کل مقیاس ماهی است که ساخته شده از مواد سخت ممکن است خرد."

با توجه به Ritchie داخل کپور فلس وجود دارد سازه که شبیه راه پله مارپیچ — بسته نرم افزاری کمی از کلاژن مرتب شده در یک الگوی مارپیچی — که اجازه می دهد استعاری پله مراحل را به حرکت می کند و هنگامی که مقیاس است تاکید کرد با فشار.

هدف اصلی از این پژوهش در نهایت به توسعه مواد مصنوعی است که می تواند برای بسیاری از اهداف مانند سبک انعطاف پذیر زره پوش.

علاوه بر این مانع از درک چگونه طبیعی سازه کار به تقلید آنها از دانشمندان نیز این محدودیت از زمان انسان نوآوری و Ritchie گفت: توسعه مواد جدید می تواند دهه ها طول بکشد.

ریچی گفت: توانایی تولید مواد به عنوان پیچیده به عنوان طبیعت است که هنوز به طور کامل توسعه یافته است. او افزود که چاپ 3D است که ممکن است در نهایت یک گزینه است که هنوز در مراحل ابتدایی است و نمی تواند قابل اعتماد برای کیفیت.

در کوتاه مدت Ritchie گفت: اگر چه این تیم برنامه با نیروی هوایی به پایان رسیده است محققان شروع به مطالعه مخروط کاج, گربه ماهی, پلیکان' کیسه و دیگر موجودات زنده برای سازه های. او افزود که دانشمندان دیگر مقالات است که هنوز رتبهدهی نشده است منتشر شده است.

کیت Finman اجرایی, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @KateFinman_DC.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب