اسکات Perry: برگزاری رژیم صهیونیستی است. Wolf مسئول به خطر انداختن پرستاری ساکن در خانه های همه گیر (ستون)

نظرپری اسکات منتشر شده 8:52 AM EDT Jun 5, 2020از دست دادن هر انسانی زندگی غم انگیز و غمگین – و در برخی موارد ب

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

نظر

از دست دادن هر انسانی زندگی غم انگیز و غمگین – و در برخی موارد به سادگی خیره کننده است. این هفته ملت ما این است که وضعیتی وخیم از بی معنی قتل جورج فلوید در دست چند مینیاپولیس افسران پلیس. جورج فلوید و خانواده اش سزاوار عدالت - و همه مسئول قتل او باید پاسخگو باشند.

همانطور که ما اقدام به ارائه عدالت به Floyd, خانواده, ما نباید فراموش کنیم در مورد مبارزه برای محافظت از ما ارشد همسایه. جمعیت های آسیب پذیر ما بی ارزش درد و رنج و مرگ از COVID-19 در پرستاری مراقبت های شخصی و تسهیلات مراقبت دراز مدت.

بیست و هشت ساکنان بهار نهر ناتوانی & پرستاری مرکز در Dauphin County فوت کرده اند از COVID-19 با توجه به تشکیلات وزارت بهداشت (DOH) اطلاعات منتشر شده در ژوئن 2. در مجموع 193 نفر از ساکنان و کارکنان 31 آزمایش مثبت در این مرکز است. در سراسر رودخانه, 12 ساکنان باغ در غرب ساحل نابود شده اند با توجه به COVID-19 و 80 بیشتر آلوده شدند با 56 کارکنان اختصاص داده شده تست مثبت است. اینها فقط دو امکانات در جامعه ما که رو تعداد قابل توجهی از COVID-19 کشته و عفونت.

تمام گفته ها با توجه به ماه ژوئن 2nd اطلاعات منتشر شده توسط PA DOH حداقل 4,500 ساکنان خانه های سالمندان و تسهیلات مراقبت دراز مدت فوت کرده اند با توجه به COVID-19. این نتایج قابل پیشگیری بودند

در مه 14, به نام من برای فدرال رسیدگی به PA DOH ارشاد به خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات در طول COVID-19. رژیم صهیونیستی. گرگ غلط و خطرناک سیاست ادامه به زور به خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات به اعتراف ساکنان و readmit افراد از بیمارستان بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها تایید شده یا مشکوک به COVID-19.

با وجود گریه می کند از خانواده ها و متخصصان پزشکی و مقامات منتخب در تمام سطوح دولت رژیم صهیونیستی است. Wolf معرفی شده و در ادامه به اجرای نابخردانه و غیر منطقی و کشنده سیاست. همانطور که از ژوئن 2, حداقل 79 درصد از COVID-19 مرگ و میر در پنسیلوانیا شامل ساکنان خانه های سالمندان و مراقبت طولانی مدت امکانات و این حتی ممکن است داستان کامل. رژیم صهیونیستی. گرگ و دولت او در ادامه به عدم شفافیت و صداقت در گزارش COVID-19 مرگ و میر در این امکانات ساخت آن را سخت برای همه ساکنان نیوکاسل به درک کامل تاثیر COVID-19 در سالمندان ما. به جای در نظر گرفتن مسئولیت و تغییر دوره مانند رژیم صهیونیستی. کومو در نیویورک مقاوم گرگ دولت در این دوره باقی ماند و حتی اقدام به تغییر سرزنش به دولت فدرال است.

در طول یک مارس 21 کنفرانس مطبوعاتی PA وزیر بهداشت راشل Levine به دروغ ادعا کرد که نیاز به راهنمایی این پذیرش و readmissions آمد از دولت فدرال به طور خاص به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC) و مراکز مدیکر و مدیکید خدمات (CMS). من در زمان این ادعا بسیار جدی و شخصا نپرسید با هر دو سازمان های فدرال; خط پایین – بدون چنین سیاست وجود/وجود دارد. هرگز در طول این بیماری همه گیر را CDC یا CMS توصیه مقامات دولتی نیاز به پذیرش و بستری مجدد از COVID-19 مثبت افراد را به مراقبت طولانی مدت امکانات. این یک سیاست طراحی شده و اجرا شده صرفا توسط فرماندار گرگ.

برای امنیت ما آسیب پذیر ترین مردم من یک بار دیگر درخواست رژیم صهیونیستی است. گرگ به گوش دادن به فدرال راهنمایی و کارشناسان پزشکی و تغییر سیاست هایی که به معنای واقعی کلمه در حال زندگی یا مرگ برای ما ارشد جمعیت.

یکی از بالاترین اولویت ها به عنوان نماینده خود را برای همکاری در همه سطوح دولت برای محافظت از سالمندان ما. من به پشتیبانی دولت فدرال و پاسخ به نیازهای سالمندان و همه ساکنان نیوکاسل در طول شیوع COVID-19. FEMA فرستاده است مکمل محموله از تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) به همه 15,400 مدیکر و مدیکید-گواهی خانه های پرستاری در سراسر ایالات متحده است. اخیرا وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) اعلام کرد مبلغ 240 میلیون در فدرال مراقبت در قانون بودجه برای دراز مدت مراقبت و پرستاری صفحه اصلی امکانات در پنسیلوانیا است.

ما در این مبارزه برای محافظت از سالمندان ما و بیشتر در معرض خطر جمعیت با هم, اما ما نیاز به یک شریک شرکت تعاونی در رژیم صهیونیستی. گرگ به گوش دادن به نیازهای سالمندان ما و گریه می کند از ما کارشناسان پزشکی برای حفاظت بهتر به امکانات ما. آن زمان برای پنسیلوانیا به تغییر دوره و به طور کامل محافظت از ما بیشتر در معرض خطر جمعیت.

بدون شک COVID-19 به چالش کشیده است هر یک از ما. ما با تجربه فوق العاده ای از دست دادن و در تمام آن یافت می شود از این قدرت برای مبارزه با این نامرئی دشمن. ما باید تمام فداکاری های شخصی به چالش کشیده اعتقادات ما و روال و بالاتر از همه با همکاری یکدیگر برای غلبه بر. اما همکاری نباید یک خیابان یک طرفه است. ما نیاز فرماندار گرگ به فروتن خود را مانند همه ما انجام می شود را کنار خود ناسازگاری و به ما بپیوندید برای محافظت از سالمندان ما و عزیزان.

در کنگره ایالات متحده اسکات پری است که یک جمهوری خواه که منطقه شامل بخش هایی از شهرستان نیویورک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن