فصل 5 'عجیب و غریب چشم' به ارمغان می آورد مثبت, زرق و برق دار گلم در طول دوران تاریک

درجه: 4.5/5.0 دو سال پیش Netflix را "عجیب و غریب چشم" در سطح جهانی موفق به نفوذ خود شیوه های مراقبت و مثبت به

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

درجه: 4.5/5.0

دو سال پیش Netflix را "عجیب و غریب چشم" در سطح جهانی موفق به نفوذ خود شیوه های مراقبت و مثبت به میلیون ها نفر از خانواده ها. ناگهان یک دوره جدید از tucks و آووکادو-مضمون دستور العمل های جهان توسط طوفان در زمان ساخت افراد ارزیابی سلامت روان و ابداع راه های جدید برای ترکیب کلمه "گرگ" به روزمره خود را بومی.

زیر را در صدای پای سلف خود "عجیب و غریب چشم برای مرد مستقیم" Netflix را راه اندازی مجدد از واقعیت نشان می دهد به شرح زیر Karamo قهوه ای مایل به زرد قهوهای, فرانسه, بابی ادم بی کله آنتونی Porowski و جاناتان ون نس به عنوان آنها سفر در سراسر ایالات متحده به makeovers به یک گروه متنوع از قهرمانان در پنج حوزه: فرهنگ, طراحی, غذا, مد و نظافت.

ضلالت به دور از صرفا در معرض مستقیم مردان سفید برای پایه بهداشت و مترقی ایدئولوژی فصل پنج از "عجیب و غریب چشم" نمونه ای چگونه نشان می دهد استادانه تکامل یافته از ریشه های آن به تدریج تبدیل به سوی یک جالب تر و پویا گروهی از افراد را بیش از.

در واقعی "عجیب و غریب چشم" مد فصل پنج باز با یاد رقص شماره به هیچ یک دیگر از التون جان "فیلادلفیا آزادی" — از آنجا که البته در این فصل تنظیم شده است در فیلادلفیا! به این ترتیب بلافاصله مجموعه سابقه برای بقیه فصل: آن است که نوآورانه و غیر قابل انکار یاد و تنهایی افزایش سطح سروتونین در هر کسی که به تماشای آن.

اما vibes خوب وجود دارد متوقف نمی. کل فصل احساس بسیار درمانی شاید بیشتر از حد معمول با توجه به وضعیت فعلی جهان است. انرژی مثبت تراوش از این فصل مسری است امید دادن که بشریت تنها می تواند زنده ماندن در, مهربانی, مثبت و یک زن و شوهر جفت و اتصالات شلوار جین.

قسمت اول از فصل صمیم قلب نشان می دهد که این مفهوم به عنوان Fab Five کار به راهنمای نوح یک همجنسگرا کشیش واقعا قبول خود و به عنوان Jonathan آن قرار می دهد "نگاهی به گذشته از پاستور."

آخرین چهار فصل "عجیب و غریب چشم" لمس کرده اند در بابی مذهبی گذشته اشاره کرد ناراحتی خود را در کلیسا. این قسمت اجازه می دهد تا طبیعی خام گفتگو را بین این دو منجر نوح بیان به بابی "کلیسای مدیون شما عذرخواهی."

این لحظه هر چند فوق العاده احساسی به وضوح نشان می دهد اهمیت نشان می دهد مانند "عجیب و غریب چشم" در کشف خوبی در مردم است. در این فصل می درخشد در آن ساده ترین لحظات با تاکید بر اهمیت تعامل در سنگین مکالمات به منظور حرکت رو به جلو و حمایت برای تغییر. این گوهر زندگی درس همراه با نحوه کامل کتری نان ذرت است که در قلب آن چه "عجیب و غریب چشم" همه چیز در مورد.

اگر چه نشان می دهد اغلب مواجه انتقاد برای تاکید بر ماتریالیسم در این فصل با استفاده از بودجه خود را به حرکت به دور از صرفا کمک حومه خانواده و به طور فعال در حال کار برای کمک به صاحبان کسب و کار کوچک برای رسیدن به رویاهای خود.

این مدل ویژه نمونه در قسمت دو از فصل "Groomer است." در این قسمت به شرح زیر Rahanna تلفن همراه groomer سگ که کسب و کار می آید از یک unoperational RV. Rahanna است سرسختی و اشتیاق برای کسب و کار خود را فوق العاده قابل لمس و آن را از همه بیشتر رضایت بخش و احساسی که Fab پنج گام به صنوبر تا کسب و کار خود را.

"Groomer آن" است مالامال از یاد لحظات. آنتونی fangirls بیش از یک گله از corgis جاناتان برنده اول "مدال طلا المپیک اتاق نشیمن عملکرد" و البته همه Rahanna رویاها به حقیقت می پیوندند. در یکی از فصل ترین اشک, زود کشیدن لحظات Fab Five تعجب کارآفرین جوان با یک جدید به طور کامل عملیاتی ون کامل با او بسیار خود کسب و کار آرم. اگر تماشای یک زحمتکش صاحب کسب و کار برای رسیدن به رویاهای خود نمی تواند شما را به گریه مطمئنا تماشای آنتونی sob در این رویداد خواهد شد. و اگر چه فصل پنج فیلم برداری شده بود طولانی قبل از COVID-19 wreaked ویران کردن در ایالات متحده آن است که هنوز طراوت برای دیدن یک نمایش با چنین یک پلت فرم کار برای سرمایه گذاری در کسب و کارهای کوچک با ابزار آنها نیاز به موفقیت.

"عجیب و غریب چشم" ممکن است رشد کردن احمقانه, لقب, اما پس از پنج فصل آن باور نکردنی است برای دیدن تا چه حد نشان می دهد آمده است. آیا فاب پنج در حال حمایت از کارآفرینان کمک به کسی که به دست آوردن اعتماد به نفس و یا انجام زرق و برق دار رقص اعداد در این فصل نشان داده است, به عنوان آهنگ تم نشان می دهد که "عجیب و غریب چشم" فقط "به خاطر بهتر شدن است."

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب