وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام پورتال آنلاین خارجی, هدیه, قرارداد, گزارش,

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد که ایجاد یک پورتال آنلاین است که اجازه خواهد داد که موسسات آموزش عالی

توسط NEWSWORLDS در 4 تیر 1399

وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos اعلام کرد که ایجاد یک پورتال آنلاین است که اجازه خواهد داد که موسسات آموزش عالی به راحتی گزارش های خارجی هدیه و قرارداد به ارزش بیش از $250,000 با توجه به دوشنبه آزادی مطبوعات از وزارت آموزش و پرورش.

پورتال نیاز موسسات برای پاسخ به سوالات خاص در مورد فردی گزارش معاملات مربوط به "منبع خارجی." با توجه به آزادی مطبوعات یک نهاد گزارش خواهد داد که آیا منبع خارجی یک دولت خارجی خارجی نهاد قانونی یک فرد است که یک شهروند یا ملی ایالات متحده و یا یک فرد اقدام به عنوان یک عامل از یک منبع خارجی.

"این بخشی از وزارت تلاش های مداوم برای کمک به موسسات آموزش عالی آمده به انطباق با بخش 117 این قانون آموزش عالی پس از گزارش های متعدد و بخش تحقیقات خود کشف میلیاردها دلار در گزارش بودجه از منابع خارجی" آزادی مطبوعات می گوید.

این گروه در حال حاضر دریافت اطلاعات کافی برای تعیین اینکه آیا موسسات زیر بخش 117 مقررات.

با توجه به آزادی مطبوعات از وزارت آموزش و پرورش را اجرای تلاش بخش 117 همچنین شامل تحقیقات به 10 متحده موسسات آموزش عالی. آزادی مطبوعات می افزاید که 6.5 میلیارد دلار در موسسات قبلا نامعلومی خارجی هدیه و قراردادهای گزارش شده از جولای سال 2019.

"شفافیت و پاسخگویی کمک به حفاظت از آزادی علمی و ملی کشور ما امنیت و آینده اقتصادی" DeVos گفت: در آزادی مطبوعات. "امروز ما در حال ساخت آن را حتی ساده تر برای کالج ها و دانشگاه ها به دنبال قانون و ارائه شفافیت آمریکایی ها سزاوار است."

به عنوان از مطبوعات زمان UC دفتر رئیس جمهور تا به حال هیچ اظهار نظر در مورد آزادی مطبوعات.

تماس با سابرینا دونگ در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @sabrina_dong_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن