تنظیم نوار بالا: چگونه Jonathan وانگ استعداد و تعهد تبدیل کال مردان, ژیمناستیک,

Jonathan وانگ متولد شد و با یک ورزشکار هدیه خیلی خوب به چشم پوشی است. با وجود این واقعیت است که او سرآمد عملا

توسط NEWSWORLDS در 26 تیر 1399

Jonathan وانگ متولد شد و با یک ورزشکار هدیه خیلی خوب به چشم پوشی است.

با وجود این واقعیت است که او سرآمد عملا در هر ورزشی او سعی نبود بیس بال خود را استعداد و مهارت های گلف خود را و یا خود را اسکیت توانایی های که مناسب او را به عنوان به خوبی به عنوان او آنها را. وانگ طبیعی ورزشی هدیه شد و کامل مناسب برای ژیمناستیک.

"چیزی که در مورد جان است که او خیلی با استعداد است. حتی اگر من در کار 100% تعهد و او در 50% او هنوز هم قادر به درست در همان سطح به عنوان من گفت:" Kyte Crigger سابق تیم کاپیتان کال مردان تیم ژیمناستیک. "این که چقدر استعداد او است."

نیست هر روز که یک ورزشکار طبیعی توانایی های ورزشی که بیش از آنچه سال کار سخت و آموزش می تواند به شما در ورزش ژیمناستیک. خوب در این زمان طول می کشد, اما آن را نیز طول می کشد ، شما باید استثنایی فیزیکی و استعداد طبیعی — مناسب ساخت حق استقامت و انعطاف پذیری و توانایی به حرکت بدن خود را در راه خاص فراتر از آنچه که ورزشکار به طور متوسط می تواند انجام دهد.

وانگ همه این چیزها و بیشتر به طوری که یک مربی ژیمناستیک متوجه توانایی های خود را در اوایل.

18 سال, ژیمناستیک, سفر آغاز شد با مادرش Lujia تنگ و خواهر جولیا وانگ کاپیتان سابق USC زنان باشگاه تیم ژیمناستیک. وانگ در حال بازی در اطراف در سالن ورزش های محلی در زادگاه خود نیوتن ماساچوست در حالی که خواهر او در زمان کلاس. ژیمناستیک, مربی, که او نیز اتفاق افتاده به یک دوست و او را متوجه وانگ توانایی و توصیه می شود برای Tang که پسرش سعی کنید از یک کلاس.

در آن زمان وانگ شد همه کاره ورزشکار علاقه مند عمدتا در بیس بال. این ایده است که او را در نهایت به پایان رسید تا به عنوان یک کاربر ورزشکار المپیک و عضو کال مردان تیم ژیمناستیک احتمالا حتی نمی صلیب مادر خود را در ذهن همه کسانی که سال پیش.

"من به طور جدی آن را; او هنوز هم بیش از حد جوان" تانگ گفت. "(مربی) معتقد به من گفت: "من باور او این است که واقعا مناسب برای ژیمناستیک.' "

پس از قانع کننده وانگ پیوست خود را در سالن ورزش های محلی و راه اندازی شروع از 18 سال سفر از طریق ژیمناستیک. وارد شدن به این ورزش به بخش آسان, اما, — مقدار زمان وانگ و خانواده اش را به صرف اختصاص داده شده به ژیمناستیک در طول چند سال آینده به ارمغان آورد بیشتر چالش های پیچیده.

Wang به حال بنیادی توانایی طبیعی خود را به او استعداد شکوفه, او تا به حال به دنبال از طریق با تعهد است.

"من تا به حال مدرسه از ساعت 8 صبح تا 3 بعد از ظهر و پس از آن عمل از 5 تا 9 بعد از ظهر ورزشگاه بود 30 دقیقه پس از زمان بسیار بین مدرسه و تمرین" وانگ گفت. "من می خواهم سعی کنید به فشار برخی از مشق شب در میان است."

ژیمناستیک در زمان بیش از زندگی خانواده و بر خلاف معمول خانواده, مادربزرگ' زمان با خانواده و دوستان بسيار محدود بود. وانگ مادر کار می کرد به بچه ها' برنامه رانندگی او و خواهر خود را به عقب و جلو بین مدرسه و خانه خود را. در بالای ژیمناستیک وانگ رهبری یک مدرسه مشغول زندگی خود را دقیقه به دقیقه برنامه بسته بندی شده با کلاس و مشق شب. خانواده مشغول بود که تقریبا هیچ وقت به سمت چپ برای وعده های غذایی در خانواده, جدول و هر روز وانگ شام در ماشین در راه برگشت از ورزشگاه.

هنگامی که وانگ پدر و مادر را دیدم بالقوه او در ژیمناستیک, کل خانواده را تعهد به برنامه های خود را جدی تر شد. بنابراین انتظارات از مردم در اطراف او — به عنوان به زودی به عنوان فشار افزایش یافته وانگ احساس به عنوان اگر "سرگرم کننده" فاز ژیمناستیک بود.

"من می خواستم به بازی بیس بال بیش از ژیمناستیک در واقع" وانگ گفت. "در یک زمان وجود دارد که من واقعا می خواستم به ترک وجود دارد به دلیل فشار بیش از حد و بسیاری از استانداردهای بالا برای من است."

وانگ به حال به یک انتخاب: رایگان زمان و کمتر تعهد جدی به بیس بال و یا ساعت ها و ساعت از تمرین و مسابقه است که همراه با ژیمناستیک.

با وجود برنامه غیر معمول و نیاز به مهم فداکاری تمام در حالی که تحمل این فشار شدید بودن رقابتی ورزشکار وانگ به سرعت نقاط عطف رسیده مشخص شده است که موفقیت خود را نشان می دهد که سال خود را از تعهد شد همه به ارزش آن.

در سن 12 او انتخاب شد برای مردان ملی ستاره های آینده رشد تیم است. در سال 2016 P&G مسابقات قهرمانی ملی او قرار می گیرد اولین بار در میله موازی. وانگ بالا مجموعه نوار برای خود و ملاقات آن.

Wang دستاوردهای چشمگیر در طول کار خود را مانند نام بودن به کوه و اقیانوس آرام فدراسیون ورزش همه تیم علمی در سال 2019 می تواند در تقابل با خنده و نشاط شخصیت. حتی اگر وانگ است که یک ورزشکار جدی او را نمی بیش از حد خود را به طور جدی با استفاده از طنز به عنوان یک راه برای کمک به او در مقابله با استرس است.

"او واقعا خنده دار است. او فقط می آید تا با کلمات عجیب و غریب و یا او شروع به انجام Infinite رقص در ورزشگاه گفت:" یو-چن لی یکی از وانگ سابق هم تیمی ها و دوستان است. "او قطعا کسی که به ارمغان می آورد انرژی به تیم است."

کال مردان, ژیمناستیک, مربی J. T. اوکادا به رسمیت می شناسد رشد قابل توجه وانگ نشان داده است در طول زمان خود را در این تیم است. در ابتدا وانگ طنز ممکن است یک مانع در راه تعهد خود را. در حال حاضر او در بر داشت یک راه برای حفظ خود بازیگوشی در حالی که همچنین اقامت مبتنی و متمرکز شده است.

"در حالی که او در حال خنده دار و ترک خورده و بسیاری از جوک ها شاید نه چندان جدی" اوکادا گفت. "این واقعا در این سال که من دیدم این بلوغ در او که در آن او واقعا با تمرکز بر خوبی انجام می دهند."

وانگ همواره با استعداد و آزاده اما آنچه که او را تبدیل به یک رکن اصلی از خرس های, ژیمناستیک, برنامه آموزشی او از هم تیمی. او یک رهبر بودن و پاسخگو برای خود عملکرد و شناخت اثر آن را به حال خود نمره تیم در حالی که همچنین با استفاده از درس او از مربیان و پرداخت آن را به جلو به mentees خود را.

نامگذاری سابق هم تیمی های روشن Toopal و بیلی چانگ به عنوان مربیان وانگ به خاطر راه هایی که در آن مطرح شده برای او را تحت فشار قرار دادند و او را به بهترین تمام اطراف ورزشکار و شخص او تواند بود.

"این واقعا خاص و مشاوره آنها را به من داد. آنها فقط وجود دارد به راهنمای من در طول راه در تمام جنبه های" وانگ گفت. "همه آنها را متعادل زحمتکش و مسئول است. آنها فقط در بالای همه چیز."

به دلیل نفوذ وانگ تصمیم به تبدیل شدن به نوع رهبری که منجر از طریق اقدامات به جای کلمات. او نگران نیست که به طور صوتی از اعضای این تیم به جای انتخاب خود را به کار سخت و درمان هم تیمی های خود را با احترام.

"اگر او شروع به انجام کاری مانند آموزش آموزش افراد در واقع به دنبال او" لی گفت. "او تاثیر گذار و مهمی در تیم است."

وانگ است که یک ورزشکار با استعداد و یک رهبر اما زیر تمام دستاوردهای ورزشی او یک تازه فارغ التحصیل که در سال گذشته در کال قطع شد توسط COVID-19 بیماری همه گیر. با وجود پیچ و تاب غیر منتظره از سرنوشت است که سقط نهایی خود را, فصل, ژیمناستیک, او احساس می کند آماده به حرکت می کند و وارد دنیای واقعی بزرگسالی در منطقه خلیج است. مهمتر از همه او را هیجان زده در مورد داشتن وقت آزاد به سعی کنید چیزی جز ژیمناستیک.

"من فقط می خواهم به بازی بازی های ورزشی مانند بسکتبال و من می خواهم برای شروع اسکی دوباره" وانگ گفت.

طبیعی ورزشی هدیه ای که رو وانگ به طولانی موفق و حرفه ای در ژیمناستیک بازنشسته زمانی که او فارغ التحصیل از کال, اما فرصت ها و درس های آن را به او خواهد یک عمر گذشته. وانگ دهکدهای را فتح به نوار بالا در داخل ورزشگاه و بیرون اما بدون شک او ادامه خواهد داد به افزایش آن را در هر جنبه ای از زندگی خود را به خوبی پس از یک پیاده کردن به جهان حرفه ای.

Eriko Yamakuma پوشش مردان ژیمناستیک. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن