چندین زندانیان و نگهبانان در شهرستان سانتا باربارا زندان تست مثبت برای COVID-19

در شب جمعه, سانتا باربارا, کلانتر, اعلام کرد که سه تن از زندانیان و نه بازداشت کارکنان در سانتا باربارا زندان

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

در شب جمعه, سانتا باربارا, کلانتر, اعلام کرد که سه تن از زندانیان و نه بازداشت کارکنان در سانتا باربارا زندان شهرستان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 آوردن به واقعیت یک سناریو است که حقوق مدنی گروه ها و فعالان هشدار داده اند می تواند زندگی زندانیان و کارکنان در معرض خطر جدی. زمانی که نه کارکنان و کارگران در زندان آزمایش مثبت هفته گذشته تست از همه زندانیان و کارکنان در زندان دستور داده شد و نه کارگران اضافی گزارش جمعه به ارمغان می آورد تعداد کل زندان کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19 در هفته گذشته به 18.

در حالی که کلانتر, ایالات متحده است که تنها چهار نفر از کسانی که 18 مشغول به کار به طور مستقیم با زندانیان این وضعیت موجب نگرانی در میان گروه هایی که به مدت طولانی هشدار داد که COVID-19 می تواند به سرعت گسترش از طریق تسهیلات اگر آن را تا کنون رسیده از اهل بیت جمعیت. در حال حاضر آن است که از آن خواهد شد تا به کلانتر, به اطمینان حاصل شود که آن باقی می ماند موجود به بیشترین حد ممکن است.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کلانتر دفتر اعلام کرده است که از سه زندانی که تست مثبت برای COVID-19 دو برگزار می شد در جمعیت عمومی و سوم برگزار می شد در قرنطینه پس از تحویل از یک مرکز در آریزونا. سه زندانی در حال حاضر در حال برگزار شد در منفی-تابلوهای فشار به معنای به حداقل رساندن امکان گسترش بیشتر. زندان کارکنان می گوید که همه زندانیان بودند که در مجاورت نزدیک به دو زندانی در جمعیت عمومی تست شده اند و که هیچ زندانی آزمون باید دوباره مثبت است.

در سراسر کشور زندان و زندانها و بازداشتگاه ها را دیده اند انفجار COVID-19 با توجه به این واقعیت است که تنگ و اغلب در شرایط غیر بهداشتی در داخل این امکانات را در مراحل مانند اجتماعی فاصله اما غیر ممکن است. تا جاده زندان فدرال در لامپوک شد سرد به عنوان مثال از این پدیده: از زمان شروع این بیماری همه گیر بیش از 1100 زندانیان و کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID-19 و حداقل چهار زندانی اند و به عنوان یک نتیجه از این بیماری منجر به طرح دعوی در دادگاه توسط کالیفرنیای جنوبی آیتالله سیستانی بیش از آنچه به آنها تماس بگیرید "پزشکی و بشردوستانه" بحران آورده فرهنگ غفلت و عدم مراقبت.

برای کاهش احتمال عفونت گسترده از زندان شهرستان جمعیت بیش از یک سوم تسهیلات به زندانیان آزاد شدند مطابق با اورژانس را در ماه آوریل توسط شورای قضایی کالیفرنیا که کاهش وثیقه به صفر به پایین ترین سطح بدون خشونت مجرم. بسیاری از کسانی که منتشر شده تا به حال هنوز به دادگاه برای جرم و برگزار می شد به دلیل عدم توانایی خود را به پرداخت هزینه وثیقه. با این حال برخی از سازمان ها خواهان اقدامات برای جلوگیری از احتمال گسترده عفونت و محافظت از زندانیان با شرایط بهداشتی معلولیت و عوامل دیگر مانند سن است که آنها را به ویژه آسیب پذیر به COVID-19. در نامه ای به سانتا باربارا از شهرستان مشاور در ژوئن 19 گروه ناظر حقوق معلولین کالیفرنیا به نام برای گام های بیشتر برای محافظت از زندانی جمعیت و آزادی زندانیان که مطرح اثبات تهدید به امنیت عمومی. در این نامه همچنین آمده است که از کسانی که در زندان تلقی می شود بسیار آسیب پذیر به COVID-19, 76 درصد از این پر خطر زندانیان ، Latinx. در این نامه همچنین شامل نقل قول از نامه ارسال شده به جمهوری دموکراتیک کنگو یکی از صراحت بیان "اگر من قرارداد COVID-19 من کاملا احتمالا یک مرد مرده."


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب