Shantay به ذبح: Grand finale از 'rupaul's Drag Race All Stars' است لذت بخش برای پایان دادن به سرگرم کننده فصل پنجم

هفته بی وقفه حسادت باند به نظر می رسد و باز کردن تصادفی تاب "همه ستاره 5" در نهایت ما به ارمغان آورده به فینال

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

هفته بی وقفه حسادت باند به نظر می رسد و باز کردن تصادفی تاب "همه ستاره 5" در نهایت ما به ارمغان آورده به فینال!

رقابت برای تاج 100.000 دلار و یک نقطه در "مسابقه کشیدن Hall of Fame" در حال نهایی ما سه کوئینز — Jujubee, ميز ترقه و Shea Couleé. اما آنها نه تنها در مبارزه خود را برای تاج و تخت. در نمونه "همه ستاره 5" مد ما با آمار نهایی (و خوشبختانه مبارک) و تاب: حذف ملکه هستند!

Reuniting در Werk اتاق ملکه بازگشت به بازشماری درام از فصل از جمله هند Ferrah و جرثقیل بری دشمنی خود حذف و البته مبارزه درام.

تقریبا همه از این درام مراکز در سراسر هند که معذرت خواهی به جرثقیل و اکراه دفاع متهم الکسیس متئو و ضرب وشتم میلر از مبارزه در برابر درخت روغن قلم. با ضرب وشتم بازگشت الکسیس به کسی که برای دفاع از خود و مبارزه درام است و در نهایت پایان دادن به عنوان شیا معذرت خواهی به الکسیس در ابتدا برای پریدن به نتیجه گیری و اعتقاد به هند است.

با این درام قرار داده و به بقیه هم آن را برای رویداد اصلی از آخر. برای نهایی maxi چالش از فصل درخت روغن قلم, Jujubee و Miz باید, نوشتن, ضبط و رقص به خود آیات در RuPaul تک "کف زدن است."

این چالش این است که فقط به عنوان زیبا و پر اب و تاب آن را به عنوان برای تلفن های موبایل کامل با تولید بالا رقص اعداد طراحی شده توسط Todrick سالن و حمایت از حذف ملکه از این فصل است.

Jujubee می آید به این هفته با احتیاط از روش رقص اما گرسنه برای نهایی برنده شدن در این رقابت است. شعر او جذاب و برجسته خود را خیره کننده, خواننده, اما او choreography شیرین و ساده است. Jujubee باعث می شود همه چیز او می کند سرگرم کننده و پر از زندگی درخشان روی صحنه به او زرق و برق می اندازد و باعث می شود بهترین از سومین بار در فینال سه بر "rupaul's Drag Race."

Miz آیه بسیار در نام تجاری برای خود, خدمت, '50s, وزرق برق, با لباس, نقاشی با مداد رنگی رنگ و البته کمدی است. Miz آمده است یک راه طولانی در این فصل گرفتن از او سر و واقعا relishing در زمان او روی صحنه است. با او چشمگیر سابقه در این فصل آن را تعجب آور نیست که او به یاد کارایی که ویترین صحت و استعداد بسیار زیاد.

در حال حاضر به صورت نمادین ترین عملکرد از شب ... شیا. شیا واقعا با توجه 110% در این فصل به طور مداوم تعجب آور ما با فک و رها کردن به نظر می رسد unfaltering شور و شوق و چشمگیر رقص روش. Todrick می دهد شیا چالش برانگیز ترین choreography و او هنوز هم باعث می شود آن را نگاه کنید گردیده cartwheeling بر روی رقصندگان' شانه و خدمت پیچیده handography با سهولت. شیا واقعا ثابت می کند که او می خواهد تاج خروج از آن همه را در کف با او standout عملکرد.

باند فرودگاه این هفته به ما می دهد "همه ستاره Eleganza," امکان حذف کوئینز یک فرصت برای خدمت به یک نگاه جدید در مرحله اصلی در کنار ما سه کوئینز. Jujubee نمایش یکی از بهترین به نظر می رسد در این فصل درخشان مانند یک الهه, زرق و برق دار در مرحله اصلی. Miz شیپور خاموشی به روسی او میراث آینده در یک زرق و برق دار صورتی لباس شب تاب با مروارید و کارتن. شیا به ارمغان می آورد یکی دیگر از خیره کننده لباس صورتی به باند فرودگاه با الهام از او و مادرش لباس prom کامل با '60s کندوی عسل و تعظیم صورتی.

این نهایی lip-sync فصل خوشبختانه هیچ lip-sync قاتل و هیچ رای گیری. در عوض نهایی ما سه نفر باید رقابت در یکی از آخرین lip-sync در برابر یکدیگر برای تاج و تخت. به عنوان "من احساس" توسط Janelle Monáe نقش ملکه در خدمت هیجان انگیز ترین و بسیار پیش بینی lip-sync این فصل است. شیا به راحتی دزد نشان می دهد با انرژی بالا و خیره کننده آبی, لباس شب, Jujubee به ارمغان می آورد شور و شوق عمده با زرق و برق دار طبقه کار و Miz می کشد و از همه متوقف می شود با پرشور somersaults و pirouettes.

این فصل مسابقه نزدیک بود و هر چند ما دوست دارم به یک سه راه کراوات وجود دارد تنها می تواند یک برنده خواهد بود. با مقدار پیش بینی Ru اعلام کرد که برنده "همه ستاره 5" است .... Shea Couleé!

اگر چه هر یک از نتیجه ملکه را سزاوار این پیروزی, دیدن درخت روغن قلم با یک عصا در دست او است که فوق العاده احساسی و به شدت لذت بخش است. شیا از صمیم قلب سزاوار تاج داده بی پایان او استعداد مثبت و شفقت هر دو در داخل و خارج از این رقابت است. داشتن آورده نوآورانه و نمادین به نظر می رسد و اجرای به "rupaul's Drag Race" شیا درستی ادعای او نقطه در "مسابقه کشیدن Hall of Fame" پس از دو فصل سخت کار کنند و رشد.

و با که می آید آخر "همه ستاره 5"! هر چند ممکن است ما را از محتوا (حداقل تا زمانی که "rupaul's Drag Race: Vegas Revue") در این فصل واقعا ما داده مثبت و قدرت آن را از طریق اجتماعی فاصله تابستان است.

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب