Shantay به ذبح: هفته 3 از 'rupaul's Drag Race All Stars' نشان می دهد هیچ کس امن است

این هفته در "rupaul's Drag Race تمام ستاره ها" استراتژی ره گیری رقابت در راه است که همه را به لرزش در چکمه های

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

این هفته در "rupaul's Drag Race تمام ستاره ها" استراتژی ره گیری رقابت در راه است که همه را به لرزش در چکمه های خود را.

پیراهن زنانه دامن بلند چالش این هفته به ارمغان می آورد چیزی متفاوت به جدول. هشت باقی مانده کوئینز باید رقابت در طراحی داخلی چالش ارائه خود را امضا هتل سوئیت کامل برای یک پنج ستاره "Ru-tique" هتل.

Miz ترقه, Shea Couleé و ماریا به پاریس Balenciaga, یکی, تیم, خدمت, اصلی "دختران طلایی" واقعی بودن خود را با '80s, میامی الهام گرفته از مجموعه هتل. درخت روغن قلم و Miz همراه شگفت آور و با وجود Miz اساسی درام با ... تقریبا همه. شیا حتی می ایستد تا برای دفاع از Miz پس از الکسیس متئو اشتباه موقعی یکی از مکالمات خود را و فرض Miz باید پرتاب سایه به سمت او.

اما پیوند میان درخت روغن قلم و Miz نیست کمک خود را "طلایی دهید کاخ و رفت و آمد مکرر." به جای آن تا حدودی majorly. کس صورتی و فیروزه ای در اتاق به نظر می رسد مانند چیزی از پینترست اما skit فاقد طنز و ناامید از "دختران طلایی"وسواس قضات است.

Jujubee, هند Ferrah و الکسیس' تیم ما را به "glamazone," تجهیز مجموعه خود را با ارتش سبز, دیوار, مبلمان ترکه یا چوب کوتاه و پشه "Ru-pellant." Jujubee به وضوح طول می کشد سرب و می درخشد در طول عملکرد تیم هل دادن هند و الکسیس از کانون توجه است.

بلر St. Clair و ضرب وشتم میلر در حال تیمی دوباره ساخت تا تیم نهایی با خود "24 عیار را تجربه کنند." خود را اتاق میگذرد با لوکس با آشغال طلا به اندازه کافی برای هر کسی را به اعتقاد آنها زندگی مانند یک کارداشیان. بلر و ضرب وشتم گزاف گویی کردن از هر یک از دیگر انرژی برای آنها مبهم "گران" تم با جالب ترین اجراهای شب.

این هفته باند خواستار "سه به نظر می رسد در یک" و ملکه نیست عقب نگه دارید. Jujubee بیرون می آید و به دنبال مانند یک "ملکه برای تمام فصول" در تعطیلات با مضمون گروه, خدمت, طلسم ریخته گری جادوگر دیدار سکسی بابا نوئل در دیدار زرق و برق دار عید پاک اسم حیوان دست اموز. شیا metamorphosizes از رنگارنگ کاترپیلار جنین به یک خیره کننده پروانه شکستن پوسته خود را هر دو به معنای واقعی کلمه و ظاهرا با بیمار نگاه کنید.

هر چند بلر و ضرب وشتم لوکس سوئیت عالی حاکم بود در maxi چالش Jujubee اعلام شده است بالا همه ستاره شب. با وجود سه فصل سابقه در "rupaul's Drag Race" این Jujubee اولین چالش برنده و آن را قطعا به خوبی سزاوار. او به عنوان شادی در ستایش Ru کشد هر کس به واقعیت به نام پایین ملکه شب.

شیا همواره ثابت شده است که او به مقصد به پیروزی در این فصل از "rupaul's Drag Race All Stars" اما قضات تکان دهنده نمی پرنیان با او به نظر می رسد این هفته ادعا او پروانه قطعه صرفا "حیله گر." او قرار است در پایین همراه با ماریا و هند که به نظر می رسد و اجرای برنامه بودند underwhelming در مقایسه با دیگر ملکه است.

شیا بودن در پایین صمیم قلب نمایش هرج و مرج در این فصل را "Ru-macrocy." رفتن از بالا به پایین ملکه در یک هفته خسته کننده و عمده fluke برای شیا اما آن را می دهد رقبا یک مزیت بزرگ. در Werk اتاق ملکه وزن گزینه های خود را در مجموع اعتراف به این که رای گیری برای شیا خواهد بود از استراتژیک ترین حرکت با توجه به تهدید موضع در رقابت است.

Jujubee عاطفی deliberates میدارد و او رژ لب برای شب به عنوان او می سازد راه خود را به مرحله اصلی به لب همگام سازی برای او میراث. افسانه ای "rupaul's Drag Race All Stars" فصل چهار برنده Monét X تغییر است نشان داد به این هفته lip sync قاتل آینده در یاد شماره.

انجام به Lizzo را "آب" Monét می کند سحر و جادو در mainstage به راحتی تسلط بیش از Jujubee عملکرد. Ru اعلام Monét برنده چالش معنی او باید نشان دهد که این گروه تصمیم گرفته است برای ارسال به صفحه اصلی.

در اکثر اضطراب زده لحظه ای از فصل پنج Monét نشان می دهد که حذف ملکه است ... خوشبختانه نمی شیا! در عوض هر کس می گوید: خداحافظی به ماریا پاریس Balenciaga. در حالی که ما خدا را شکر که حاوی زندگی می کنند یک روز دیگر و امیدوارم برنده این فصل آن را ناراحت کننده برای دیدن یاد همه ستاره ترک صحنه. با یکی از آخرین نگاه دوربین ماریا sashays دور sassily ما یادآوری میکند: "در یک اتاق پر از 10s من همیشه رفتن به جایزه بزرگ."

سارا Runyan را پوشش می دهد تلویزیون است. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب