کوسه Lab دسته هشت کوسه سفید کردن کارپینتریا ساحل

با تشکر از مقررات حفاظت از منابع غذایی آنها و ماهی های خود را سفید کوسه در حال رشد در تعداد بیش از 50 سال گذشت

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

با تشکر از مقررات حفاظت از منابع غذایی آنها و ماهی های خود را سفید کوسه در حال رشد در تعداد بیش از 50 سال گذشته. بنابراین بیش از حد رؤیت است. در واقع وجود دارد شده است پنج برابر افزایش در رؤیت در جنوب کالیفرنیا در دهه گذشته و همچنین به عنوان یک چشم انداز مثبت در ساحل, تعطیلی به خاطر آنها. "این نه پدربزرگ و مادربزرگ خود را' اقیانوس دیگر گفت:" زیست شناس کریس لاو با اشاره به زمان قرن گذشته هنگامی که شکارچیان راس بودند بسیار کمتر و دورتر در میان است.

هنوز کوسه گزش فوق العاده نادر توضیح داد لاو, مدیر CSU بلند ساحل کوسه آزمایشگاه در طول یک شنبه وبینار توسط UCSB. تنها دو تا سه ثبت شده در کالیفرنیا هر سال با وجود 20 میلیون نفر زندگی می کنند و بازی در کنار ساحل بین سانتا باربارا و سن دیگو به تنهایی. چرا که ساحل تعطیلی واقعی اثرات در اقتصاد محلی و لاو در حال کار با نجات غریق و پارک های ادارات به ارائه راهنمایی در چه زمانی و چگونه به آن را دشوار می نامد. "این واقعا باید بر اساس علم خوب است," او گفت:.

جنوب کالیفرنیا یک مهد کودک است زیستگاه برای سفید کوسه که طول پنج پا در هنگام تولد و چوب نزدیک به ساحل در طول سال اول خود را از زندگی به تغذیه در stingrays و دیگر کوچکتر طعمه. بزرگسالان اویختن در آبهای عمیق تر به شکار برای مهر و موم و شیر دریایی از جمله از جزایر کانال. برای تمام داده های لاو و تیم خود را (و آنها را به یک مقدار زیادی) آنها هنوز به توضیح دهد که چرا نوجوانان به نظر می رسد انتخاب نقاط مورد علاقه در امتداد خط ساحلی و در سال بیش از سال. در حالی که برای آن سن انفر و سانتا مونیکا سواحل است. در حال حاضر آن را Padaro ساحل در کارپینتریا که در آن یک شناگر شد بنا به گزارش سرمازده در پای او در اوایل این ماه.


سانتا باربارا مستقل ارائه تمام coronavirus داستان به صورت رایگان
به طوری که همه خوانندگان برای دسترسی به اطلاعات حیاتی در طول این زمان.
دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


کوسه آزمایشگاه به اجرا در شبکه گیرنده های صوتی برای پیگیری کوسه سفید حرکت از مرکزی کالیفرنیا تمام راه را به پایین به باخا کالیفرنیا و مکزیک که در آن آنها مهاجرت به نژاد است. دانشمندان همچنین حفظ اطلاعات جمع آوری شناور کردن شن و ماسه در نزدیکی نقطه Padaro. آنها با برچسب هشت نوجوان کوسه ها در این منطقه در هفته های اخیر. لاو گفت: تیم خود را نیز جمع آوری هوایی هواپیماهای بدون سرنشین اطلاعات برای کمک به ایجاد یک مدل پيشبينی زمانی که تعاملات بین مردم و کوسه ها ممکن است بیشتر احتمال دارد. عوامل عبارتند از: آب و هوا, امواج, زمان و نوع فعالیت های ساحلی مانند شنا, گشت و گذار, شوی دست و پا زدن های شبانه روزی ،

در حالی که این مطالعه در حال انجام است و لاو گفت: شواهد نشان می دهد که کوسه ها به طور کلی آیا در مورد مراقبت از مردم است. "آنها فقط شنا کردن حق," او گفت:. لاو به یاد می آورد که چند سال پیش ردیابی 20 کوسه سفید juvies خاموش منهتن ساحل که در آن بیش از 1000 نفر برخوردار از آب در هر روز به مدت یک ماه. خوانندگان بودند به معنای واقعی کلمه های امواج با کوسه ها, او گفت:, اما وجود دارد هیچ گزارشی از گزش و یا حتی برجستگی است.

است که می گویند تعاملات نمی تواند اتفاق می افتد لاو رفت. شناگران و خوانندگان باید به عقل سلیم اقدامات احتیاطی مانند بیرون رفتن در جفت و نگه داشتن چشم خود را پوست کنده برای فعالیت است. آرام کوسه کروز همراه با دم به آرامی حرکت سمت به سمت دیگر. تهاجمی خواهد دارت و دایره. "این به آن معنا نیست که کوسه در حال رفتن برای حمله به" لاو گفت: "اما آن را به شما گفتن به عقب." اگر شما در حال نگه داشتن آهنگ از یکی و از دست دادن آن را احتمالا پشت سر شما لاو گفت. کوسه در حال خفا شکارچیان و به دنبال این عنصر از تعجب.

اما به یاد داشته باشید لاو گفت که کوسه ما دیدن کردن سانتا باربارا کانتی سواحل تقریبا همیشه آنهایی که جوان نمی شکار برای وعده های غذایی بزرگ حتی اگر آنها نگاه ترسناک به ما. "10-بالا و پایین صفحه است که هنوز هم یک کودک نو پا" او گفت:.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب