او فکر او تا به حال مورد ضرب و شتم COVID اما پس از آن این ویروس ممکن است باعث حمله قلبی

مایک Argento York Daily Recordمنتشر شده 9:19 AM EDT Jul 28, 2020ترزا کلاین دریافت همه روشن به بازگشت به کار در

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

ترزا کلاین دریافت همه روشن به بازگشت به کار در روز 21 ژوئن.

کلاین به حال فقط جنگیدند از شدید COVID-19 عفونت recuperating در خانه و در 21st, آن را تا به حال مشخص شده است که او در روشن. و یا پس از آن به نظر می رسد. او برنامه ریزی شده بود برای بازگشت به کار – 50-سال-قدیمی نیویورک ساکن است و یک پرستار ثبت شده در WellSpan را در بیمارستان نیویورک – پس جمعه.

در آن یکشنبه, کلاین و شوهرش نوئل بازدید Gettysburg. او شوهر, free-lance, عکاس اغلب آثار در میدان جنگ مستند میدان جنگ حفظ برای خدمات پارک و دیگر سازمان ها و نشریات. (افشای کامل: او نیز سنت به روزنامه Gannett سال گذشته مستند فوتبال دبیرستان در منطقه است.)

آنها رفت و برای یک پیاده روی و کلاین احساس خوب کمی از ورزش و هوای تازه.

صبح روز بعد او گفت که او حلق آویز کردن در خانه از اتلاف وقت در رسانه های اجتماعی که اواخر بعد از ظهر و زمانی که او احساس درد قفسه سینه. "این یک احساس متفاوت," او گفت:. "آن را دیدنی و جذاب, اما من می دانستم که چیزی بود."

آن را مانند احساس فشار در قفسه سینه او مانند کسی بود فشار در قفسه سینه. شوهر او بود و او نام او را به او بگویید به خانه حق دور. "چیزی که اتفاق می افتد," او گفت:.

او شروع به احساس حالت تهوع. سپس او احساس درد در آغوش او به خصوص دست چپ او که احساس مانند آن شکسته شده بود.

"من فکر می کنم من با داشتن یک حمله قلبی," او گفت ،

She texted دو پرستار او می دانست و هر دوی آنها پاسخ داد: "رسیدن به بیمارستان است. در حال حاضر است."

او می دانست که به عنوان یک حرفه ای مراقبت های بهداشتی چیزی بود که او تا به حال به انجام. "اما من نمی خواهم به آن را انجام دهد" او گفت:. "هنگامی که آن را به شما, شما لازم نیست آن را خیلی جدی. شما نمی خواهید را به یک الاغ از خودتان اگر چیزی اشتباه است."

چیزی اشتباه بود.

او مبارزه در برابر رمان کروناویروس نبود ،

'هنوز هم یادگیری در مورد این ویروس'

COVID-19 است از بحث فنی یک ویروس تنفسی حمله به ریه ها پر کردن آنها را با مایع چسبناک و اگر بدون کنترل خفه کننده آلوده.

اما مانند برخی از ویروس های دیگر آن را نیز دستمزد جنگ علیه بدن در جبهه های دیگر. یکی از کسانی که در جبهه ها به نظر می رسد سیستم عروقی که در آن ویروس باعث لخته شدن خون به شکل globules از jellied خون تهدید کننده قلب, مغز و دیگر ارگان ها و بافت ها.

بیشتر: من با COVID اما به دلیل تست شکست من هرگز ممکن است برای اطمینان می دانم

بیشتر: 2 خانواده سوال که چگونه لذت بخش هکتار به کار گرفته COVID مرگ عزیزان خود

در آوریل پاتولوژیست انجام کالبد شکافی از کسانی که مرده بود از COVID-19 آغاز شد و با توجه به لخته شدن خون. یک مطالعه منتشر شده در مجله لانست EClinical پزشکی شرح داده شده کالبد شکافی انجام شده در هفت بيماران و همه نشان داد مقادیر عظیم از لخته شدن خون.

"این چشمگیر بود چرا که اگر ما از آن انتظار می رود در ریه ها ما در بر داشت آن را تقریبا در هر ارگان که ما در نگاه ما کالبد شکافی مطالعه" امی Rapkeiwicz صندلی از بخش پاتولوژی در دانشگاه نیویورک Langone Medical Center, سی ان ان گفت در ماه جولای.

بیش از حد لخته شدن خون می تواند باعث بثورات مانند شیوع بیماری و پدیده ای به نام "COVID انگشتان پا" التهاب دردناک است که باعث می شود یک فرد آلوده را از انگشتان متورم و به نوبه خود به رنگ قرمز روشن. آن را نیز می تواند باعث سکته مغزی شده اند که گزارش شده در بیماران جوانتر که تصور می شود کمتر در معرض خطر جدی اثرات بهداشتی از ویروس.

و بر این باوریم که این لخته می تواند باعث حملات قلبی است.

شده اند وجود دارد گزارش های بیماران مبتلا COVID-19 داشتن حملات قلبی و کسانی که بیماران اغلب "به طور قابل توجهی بدتر" نتایج گفت: دکتر تام Maddox, صندلی, کالج آمریکایی Cariology علم و کیفیت کمیته.

اما در این نقطه, Maddox که می آموزد در واشنگتن دانشگاه دانشکده پزشکی در سنت لوئیس گفت: کمی شناخته شده است در مورد نحوه لخته شدن خون رخ می دهد که آیا آن را ناشی از به طور مستقیم توسط ویروس و یا اینکه آیا آن است که یک نتیجه از بدن در مبارزه با التهاب شديد ناشی از ویروس است.

"بسیاری وجود دارد ما هنوز در حال یادگیری در مورد این ویروس," او گفت:.

بزرگتر نگرانی گفت: در حال بیمارانی که حملات قلبی و یا علائم اما حاضر به رفتن به بیمارستان از ترس از ابتلا COVID-19.

"ما باز برای کسب و کار" مادوکس گفت. "ما می تواند درمان شما و ما شما می توانید جلوگیری از گرفتن COVID."

'دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اتاق نشیمن من'

کلاین شروع کار او به عنوان یک پرستار عملی مجاز LPN. حدود پنج سال پیش او به اتمام مدرک برای تبدیل شدن به یک RN شروع کردن در WellSpan را افراتا بیمارستان و پس از انتقال به بیمارستان نیویورک جایی که او مشغول به کار در پزشکی/عمل جراحی کف.

در طول همه گیر کف او تبدیل شد به یک COVID طبقه درمان بيماران بیمار به اندازه کافی برای در بیمارستان بستری شود اما نه آنقدر بد است که آنها نیاز به یک دستگاه تنفس مصنوعی. آن دسته از بیماران در بخش مراقبت ويژه.

در ژوئن 9, Kline نبود احساس خیلی خوبی است. نبود هر چیزی وحشتناک, او گفت:. او احساس ضعف فقط به طور کلی خستگی و دمای 100.6. ضعف و خستگی بودند نگران کننده است. "من تا به حال مسائل هیچ وجه با نگه داشتن 20-چیزی پرستاران در کف من," او گفت:.

او می دانست که چیزی شد و روز بعد او آزمایش COVID. دو روز بعد نتایج آمد – او آلوده شد.

او convalesced در خانه. تب او مشخصی در 102 و یک بار بعد از بیدار بر روی نیمکت او آنچه او به عنوان "دوست داشتنی توهم است."

"من از خواب بیدار بر روی نیمکت, عرق کردن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در اتاق نشیمن من," او گفت:. "این خوب نیست."

تب پاک کردن بعد از چند روز و پس از حدود یک هفته او به خوبی در راه به بازیابی تنها چند روز به دور از بازگشت به کار هنگامی که او تا به حال حمله قلبی است.

هنگامی که او را به بیمارستان رفت, او ملاقات خارج از استروژن و همراهی در روش استاندارد در زمان COVID. آنها انجام یک EKG و در زمان برخی از خون به آزمایشگاه کار می کنند و سپس چون او قبلا آزمایش مثبت برای ویروس او گرفته شده بود به COVID چادر خارج ER. آن باران, او گفت:, و یک پرستار آمد و اجازه نشستن در زیر سایه بان که در آن آمبولانس پارک. او هنوز هم تا به حال به دلیل نبود هر COVID تخت در دسترس او گفته شد.

او EKG نشان داد "برخی از تغییرات," او گفت: اما او bloodwork آمد منفی برای قلبی مسائل.

او رفت و برگشت به آنچه به نام غلاف در ER. پزشک درخواست شد سوالات خود را زمانی که او احساس "خرد کردن درد قفسه سینه" مانند یک وزن در سینه او, او گفت:. او نمی تواند نفس بکشد. او را لعن و فریاد که او در حال رفتن برای مردن شوهرش به او گفت بعد. او تا به حال هیچ حافظه از آن خودش است.

او از خواب بیدار شد بعد از آن در کاتتر آزمایشگاه. او بود و او تا به حال هیچ ایده چگونه او وجود دارد. او ترسیده بود اما به عنوان یک پرستار سعی در آرام باقی می ماند.

"من به معنای واقعی کلمه فکر کردم من که قرار بود به مرگ" او گفت:.

هیچ سابقه ای از بیماری قلبی

معلوم شد یک لخته بزرگ خون مسدود شده بود حیاتی قلب و عروق قطع جریان خون به قلب او. متخصص قلب و عروق نصب استنت در رگ – از طریق قرار دادن یک کاتتر اجرا از ران او. یکی دیگر از لخته خون متصل شده و خود را به استنت و متخصص قلب و عروق تا به حال به نصب یک دوم او گفت:.

چیز عجیب و غریب بود و بقیه از رگ های خونی در قلب او پاک شد, او گفت:. او تا به حال هیچ سابقه قلبی مسائل.

Maddox گفت که غیر معمول نیست. "برای بسیاری از بیماران, اولین نشانه از بیماری قلبی, یک حمله قلبی," او گفت:. "اما ما باید برای اقامت هشدار به امکان" که COVID منجر به افزایش خطر ابتلا به حمله قلبی.

این بیماری 'شوهر'

قلبی قسمت سمت چپ کلاین قلب عملکرد در حدود 25 درصد, یک درصد است که نشان می دهد نارسایی قلبی, او گفت:. او یک external defibrillator است که مانع از قلب او از رفتن به آریتمی. او ممکن است به یکی از دستگاه های نصب شده در قفسه سینه خود را برای حفظ ضربان قلب است و اگر قلب او نیست دوباره بجای اول برگشتن او می تواند به دنبال در یک پیوند است.

این بیماری او گفت: "بمکد."

"آن را درست می کند بنابراین بسیاری از چیزهای مختلف آن را عجیب و غریب," او گفت:. "اگر آن را به حال شده است که برای لخته من می تواند به بهبود و بازگشت در محل کار. این سرنوشت من در اینجا. من باید عصبانی کردن کسی در زندگی گذشته است."

مقاله نویس/خبرنگار مایک Argento شده است یک رکورد روزانه کارمند از سال 1982. او را در رسیدن به 717-771-2046 و یا در mike@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن