'او متولد شد به آن:' هانوفر منطقه ژیمناست انگیزه خانواده در بخش راه 🤸♀️

مت Allibone York Daily Recordمنتشر شده 5:29 PM EDT Jul 9, 2020Jaime پرات خواهد به شما بگویم که او درگیر شد در

توسط NEWSWORLDS در 20 تیر 1399

Jaime پرات خواهد به شما بگویم که او درگیر شد در ژیمناستیک از او متولد شد.

ظاهر کلیشه پاسخ درست است. دختر هانوفر YMCA, ژیمناستیک, مدیر لیزا پرات, Jaime در اتاق عمل به عنوان یک کودک و بر روی حصیر با سن 2.

ژیمناستیک, تنها, ورزش, او می خواست برای رقابت در.

او را در آغوش خسته کننده رژیم آموزش و شیوه زندگی گیج کننده است که می آید با یک درجه یک ژیمناست. و پس از یک ماه از nonstop, استخدام او را با اعتماد به نفس در انتخاب کالج به عنوان یک افزایش دبیرستان junior.

پرات شفاهی متعهد به دانشگاه آرکانزاس در این هفته. جدید آکسفورد junior گفت: او را کامل و کمک هزینه های تحصیلی ورزشی هنگامی که او ثبت نام در مدرسه در دو سال است.

"چند سال گذشته من یک مقدار زیادی از به رسمیت شناختن و من قادر به در ذهن چه در سطح مدرسه من می خواستم گفت:" پرات سطح 10 ژیمناست است که رقابت در تاریخ و رویدادهای ملی. "من می دانستم که کجا و چه جو من می توانم خودم را در."

بیشتر: هانوفر ژیمناست خزانه به بخش من فرصت امیدوار است او می تواند الهام بخش نسل بعدی

بیشتر: هانوفر YMCA یک نقطه مقصد برای ژیمناست ها

ژیمناستیک تمایل به شفاهی متعهد به کالج زودتر از ورزشکاران در سایر رشته های ورزشی و پرات دریافت بخش قابل توجهی من به عنوان یک دانشجوی سال اول. با این حال, جدید, NCAA, استخدام, قانون تصویب در بهار گذشته مانع از مربیان کالج از متناظر با ورزشکاران به طور مستقیم تا پس از 15 ژوئن خود را زیر سال دوم.

اما به عنوان یک ژیمناستیک متعصب از یک ژیمناستیک, دیوانه, خانوادگی, پرات گفت: او در حال حاضر به حال یک ایده آنچه که او می خواست در یک مدرسه. بنابراین زمانی که مدارس اجازه داده شد برای رسیدن به او حدود یک ماه پیش او آماده برای عجله توجه است.

پرات دریافت بهره از حداقل 16 بخش من برنامه در سراسر کشور و تنگ او را انتخاب کردن به آرکانزاس یوتا و آبرن.

او رفت و با Razorbacks به دلیل برنامه مربیان و سطح قرار گرفتن در معرض این تیم دریافت در ثانیه. سر مربی Jordyn است موفق به کسب یک مدال طلا با تیم آمریکا در المپیک 2012 و دستیار کریس بروکس بود که مردان متناوب در بازی های المپیک 2012. SEC شبکه نیز به طور منظم televises ژیمناستیک با آن "جمعه شب در ارتفاعات" سری.

"آنها چک کردن همه چیز من به دنبال در یک مدرسه گفت:" پرات که در زمان غیر رسمی سفر خود به مدرسه با خانواده او حدود دو هفته پیش. "پردیس بسیار قابل پیاده و بسیار زیبا به ویژه در پاییز."

با گردباد استخدام دوره در حال حاضر بیش از پرات است که رها می شود با تمرکز بر هنر و صنعت خود را دوباره.

او هنوز اهداف و به انجام رساندن بیش از دو سال آینده.

ژیمناستیک خانواده

لیزا پرات اختصاص داده است خیلی از زندگی بزرگسالان به هانوفر YMCA, ژیمناستیک, برنامه.

او به عنوان یک برنامه هماهنگ و جوانان مربی از سال 1993 تا 2003 و اما در سمت چپ پس از او دختر بزرگتر, Amanda می تواند در یک باشگاه در لنکستر. هنگامی که او بازگشت به هانوفر YMCA در سال 2007 به عنوان ژیمناستیک, مدیر, او مصمم به ساخت این برنامه به طوری که هیچ پدر و مادر را مجبور به انتخاب او بود.

او صرف 12 سال گذشته ایجاد یک برنامه است که در حال حاضر تولید بخش من ژیمناستیک و تاریخ ملی مقدماتی. که شامل آماندا که در ادامه به رقابت collegiately در تاوسن.

Jaime رشد کرده است تا به تماشای این برنامه به طور پیوسته تبدیل به رقابتی تر است.

"(جیمی) است که رفتن به قرار دادن برنامه های ما در سراسر نقشه" گفت: لیزا که اضافه هانوفر YMCA تولید چهار بخش من مرتکب در کلاس از سال 2020 است. "میوه ها از کار ما به عنوان یک برنامه می پرداخت. ما بسیار هیجان زده در مورد آنچه اتفاق می افتد با کار سخت و فداکاری در اینجا."

به عنوان یک دیرین, ژیمناستیک, مربی, لیزا پرات می دانستم که او جوان و با استعداد از سنین پایین است. اما او گفت: Jaime بالقوه بود واقعا متوجه شده که او در مدرسه توسط هانوفر Y مربی Minyoung Kwon سابق دستیار در دانشگاه آیووا.

جیمی را به تبدیل شدن به یک تاریخ ملی مقدماتی و سطح 10 ژیمناست در تمام اطراف — بالاترین تمایز در ایالات متحده آمریکا, ژیمناستیک, تاریخ بازی های المپیک برنامه.

لیزا مذاکرات با هیجان در مورد دخترش را با موفقیت و حتی خواندن افتخاری متن در مورد او از افسانه ای اوکلاهما مربی K. J. Kindler. هنوز لیزا باعث می شود مطمئن شوید که برای اتصال Jaime موفقیت به هانوفر YMCA کلی موفقیت است.

این یک طرز فکر Jaime همچنین سهام.

"او متولد شد به ژیمناستیک و بزرگ شده در این برنامه در هر مرحله از راه" لیزا گفت. "من خیلی نگران این برنامه تمام آن Minyoung به عنوان سر مربی که ارزیابی همه این بچه ها تحت فشار قرار دادند و او را به انجام بیشتر.

"بسیاری از کودکان و نوجوانان از طریق همان مراحل است. اما او حس های مختلف از خود انگیزه."

اضافه شده Jaime: "این برنامه به من اهمیت بسیاری چون من به تماشای رشد آن در حال رشد است. من به یاد داشته باشید هنگامی که (سابق هانوفر Y ژیمناست) لیبی Groden یک بورس تحصیلی به دانشگاه راتگرز و الهام بخش من. من می خواهم به انجام همین کار را برای بچه های کوچک است که پس از من می آیند."

هر دو لیزا و جیمی گفت: آنها سعی کنید به نگه داشتن خود را, ژیمناستیک, رابطه جدا از خود شخصی یک چیزی ساده تر از انجام گفت. لیزا گفت: او آموخته از آماندا روز در این برنامه برخی از باید ها و نبایدها وقتی که می آید به مربیگری فرزند خود را.

هنوز هم هر دو از آنها گفت: Jaime طرز فکر و فداکاری ساخته شده است که این وضعیت آسان به حرکت. بر خلاف آماندا که همچنین تشویق کننده, در جدید, Oxford, Jaime همواره صرفا متمرکز در ژیمناستیک.

افزایش junior در آغوش میزان کار مورد نیاز برای تبدیل شدن به نخبگان در ورزش, آموزش پنج روز در هفته برای مدت پنج ساعت در یک زمان. او دارای یک مخلوط مدرسه در برنامه جدید آکسفورد و مدرسه برگ در 12:30 بعد از ظهر به آموزش قبل از شرکت در یک کلاس آنلاین در شب.

"برای ژیمناست, آن را در مورد آنچه آنها می خواهند و این سطح از تعهد آنها می خواهند به" لیزا گفت. "جیمی هرگز منحرف. او می خواهد به در ورزشگاه هر روز و درک اهمیت تعادل و مدیریت زمان است."

بیشتر: نیویورک شهرستان, ژیمناست دریافت جایزه برتر در غرب ویرجینیا بعد از ارشد فصل به پایان می رسد با توجه به کروناویروس

بیشتر: نیویورک شهرستان بومی تثلیث توماس به نام ثانیه ژیمناست از سال

برای به انجام رساندن اهداف

جیمی که گفت: رویدادهای مورد علاقه طبقه و میله کند که برخی از سرگرمی های خارج از ژیمناستیک. او دوست دارد به خواندن و تماشای فیلم و صرف زمان با خانواده اش.

و حتی اگر او صرف یک تن از زمان در ورزشگاه او بسیار آگاه در مورد نگه داشتن بدن او سالم است. او اغلب شنا پس از تمرین که Kwon است توصیه می شود برای پیشگیری از آسیب دیدگی.

او فقط بازگشت به آموزش در هانوفر YMCA اما تا به حال شده است آموزش در موقت بدنسازی خانواده اش ساخته شده در خارج از خانه خود را. لیزا گفت: این برنامه امیدوار است به میزبانی منطقه ای دیدار در نیویورک نمایشگاه مرکز در نوامبر اما این بستگی دارد که محدودیت های مربوط به بیماری همه گیر که در آن زمان.

قبل از او سر به دانشگاه, Jaime برخی از اهداف عمده برای دو سال آینده.

"من می خواهم به واجد شرایط برای Nastia Liukin جام زیرا برخی از بهترین سطح 10s رفتن وجود دارد," او گفت:. "و من می خواهم به تاریخ تیم ملی. من هنوز هم تا حد زیادی به کار است."

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن