'Quack' بازیکن شاتگان پیچیده است تصویر جنجال های مدرن

تولید بازیکنان شاتگان از "Quack،" رخ داده بیش از زوم به دلیل همه گیر coronavirus، یک دیدگاه از "لغو فرهنگ" در

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

تولید بازیکنان شاتگان از "Quack،" رخ داده بیش از زوم به دلیل همه گیر coronavirus، یک دیدگاه از "لغو فرهنگ" در جامعه مدرن است.

مراکز بازی در یک جنجال که در آن یک دکتر تلویزیون به نام دکتر بایر (دیوید بویل) که پلت فرم آن شبیه به دکتر اوز است، پس از شیوع سرخک در کتابخانه ای مورد انتقاد قرار می گیرد که کودکان بدون واکسن را می کشد. هنگامی که یک خبرنگار متوجه می شود که کودکان به دلیل مشاوره ای که والدینشان در برنامه بایر شنیده اند، واکسن نزدند، به زودی شغل او در خطر قرار می یابد. Baer's inability to take responsibility for his promotion of the anti-vaccination movement soon spiral spiral out of control, leading to the downfall of his show and personal life, and sparking a desire for revenge.

نوشته شده پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، اثر نمایشنامه نویس الیزه کلارک داستان چند چهره ای است که آرایه وسیعی از جنجال های مدرن را به تصویر می کشد، دست زدن به جنبش ضد واکسیناسیون و همچنین «لغو فرهنگ»، پویایی محیط کار، فراگیر شدن فرهنگ رژیم غذایی و افزایش بدرفتاری در فضاهای آنلاین. کلارک به خوبی نشان می دهد که همدست بودن همه زنانی که با بِر را با انجام مغلطه هایش کمک می کنند، از جمله دستیارش کلی (جویس دومنیکو-هوه) و همسرش (هیلاری هسه) از موفقیت او بهره مند می شوند و در سقوط افکار عمومی اش آسیب وثیقه می بینند. Domanico-Huh در خشش به عنوان کلی، نشان دادن هر دو اضطراب و قدرت در شخصیت او. علاوه بر این، هسه به عنوان همسر بایر، مردیه فوق العاده تیز زبان عالی است. این نمایش ها صحنه های جالبی بین دو زن را به عنوان داستان آشکار می کند.

Boyll همچنین تا حد زیادی اکسل ، نشان دادن بایر را به عنوان نقب زن خالص خود را به وسواس نزول و او می شود ناامید به حفظ شهرت و حرفه ای خود را ، تیم با آلت راست شخصیت اینترنت بروک نقره ای (کریس جینسی). Baer reeks of toxic masculinity and entitlement, a facet Boyll portrays with ease, especially in his scenes with Ginesi's Brock. در حالی که به راحتی می شود براک را تبه کار کرد یا او را به عنوان کاریکاتوری پوچ از رهبران آنلاین آلت راست برکنار کرد، شخصیت او به شدت در حقیقت پایه گذاری شده است، و شخصیت او با چشم انداز سیاسی کنونی صحبت می کند که در آن برخی از مردان به نظر می رسد که آنها قربانی ظلم زنان هستند. جینی، انسانیت را به شخصیت براک می آورد، اما نه به اندازه کافی که مخاطب وسوسه شود تا با او همدردی کند. تصویر سازی لی روندون دیویس از رودخانه، گزارشگری که نقش بایر را در ترویج جنبش ضد واکسیناسیون کشف می کند، فوق العاده پیچیده است و اثرات زیان بار چربی و فرهنگ رژیم غذایی را بر جامعه آمریکا و همچنین موشکافی که از جذام به دنبال یک مرد قدرتمند می آید به تصویر می کشد.

در مجموع، هیچ یک از این شخصیت ها قهرمان داستان باقی نمی ماند. در برخی از نقطه، همه آنها گناه کار و نقشه و اشتباه به منظور بیشتر برنامه های شخصی خود را. با این حال، ابهام شخصیت های فردی بهترین دارایی نمایش است - هر شخصیت چیزی هم قابل تحسین و هم در مورد آنها قابل تحسین است، و ثابت می کند که جنجال ها به سادگی سیاه و سفید نیست. در این بازی تأکید شده است که وضعیتی که در آن کسانی که در آن دست به سوء رفتار می کنند و دست به سوء رفتار می کنند، حتی اگر خود آنها نباشد، در تقصیر هستند. در حالی که شخصیت ها خود را می توان به عنوان یک مبارزه غیر همدم به یک دیگر دیده می شود, تشکر از خود بازیگران نیست, به عنوان آنها عمق زیادی به روایت کلارک ارائه می دهد.

قالب زوم تولید، در حالی که با داشتن مسائل فنی جزئی، اجازه داد تا بازیگران هنوز هم با هم در راحتی از فضاهای خود درگیر، نگه داشتن تولید درگیر و بازیگران امن است. بازیگران کاغذ ها را به یکدیگر منتقل می کنند و به شکلی عمل می کنند که انگار در یک اتاق هستند، و به جای روی صحنه، حس واقع گرایی را به آنچه در غیر این صورت روی پرده ها به تصویر می کشد، اضافه می کنند.

در نهایت، "Quack" داستان خوب نوشته شده، پیچیده از مشهور مدرن، لغو فرهنگ و تعامل آنلاین مشکل ساز است، در یک روایت است که درگیر شدن در هر دو پوچ و شباهت خود را به وقایع زندگی واقعی است. Quack تا اندازه ای از طرح یرای این که چرا ما هرگز نباید هر کسی را که در تلویزیون می بینیم پرستش کنیم، چرا که ما هیچ ایده ای نداریم که آنها پشت پرده چه نوع فردی هستند.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن