باید ضروری کارگران خطر پرداخت ؟ آنچه ما می دانیم درباره پیشنهاد بعدی محرک

Nate ناودان یا مجرای سرازیر York Daily Recordمنتشر شده 8:25 AM EDT آوریل 4 سال 2020حتی با ماندن در خانه سفارشا

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

حتی با ماندن در خانه سفارشات در محل در ده ها تن از کشورها در سراسر کشور میلیون ها نفر از آمریکایی ها که تلقی شده است ضروری است در ادامه به ارائه گزارش کار در طول شیوع کروناویروس.

حزب دموکرات هستند پیشنهاد افزایش در پرداخت هزینه برای آن دسته از کارمندان که چیزی آنها خواستار یک "قهرمانان صندوق" به گفته رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. باب کیسی D-PA یکی از پنج شرکت حامیان مالی اندازه گیری آنها امیدواریم که برای اضافه کردن به محرک لایحه.

"برای این آمریکایی ها کار از خانه یک گزینه نیست. اجتماعی فاصله یک گزینه نیست" شومر گفت.

هفته بعد سناتور میت رامنی R-UT پیشنهاد خود را مالیات حقوق و دستمزد برنامه های اعتباری لقب "پاتریوت پرداخت" طرح.

در اینجا آنچه ما می دانیم درباره چه کسی خواهد بود واجد شرایط چقدر پول می شود ساخته شده موجود و وضعیت هر دو طرح در کنگره است.

که ضروری کسب و کار خواهد بود واجد شرایط زیر دموکرات' طرح ؟

در پیشنهاد خود را دموکرات می گویند کارفرمایان در صنایع انجام "کار ضروری" را برای درخواست صندوق. این شرکت ها ملزم به شرکت در دولت بودجه طرح اما اگر آنها مورد نیاز خواهد بود برای پیگیری پرداخت و بازگشت unspent بودجه به دولت فدرال است.

خواستار طرح برای همه دولت فدرال ضروری کارگران را به واجد شرایط. پیشنهاد روشن است و گفت که در بودجه خواهد بود "محدود به خط مقدم و عمومی مواجه مواضع" نه کسانی که کار در این صنایع از راه دور.

پرداخت خواهد بود ساخته شده برای کسانی که شاغل پس از فدرال اعلام اضطراری برای بهداشت عمومی در ژانویه. 27.

در یک بیانیه دیابت کیسی لیست چند حرفه را به عنوان واجد شرایط از جمله

  • مراقبت های بهداشتی حرفه ای
  • اولین پاسخ
  • مراقبت شخصی, خانه بهداشت کارگران
  • رانندگان کامیون
  • فروشگاه خواروبار کارگران

Pa. در حال ظهور نقطه داغ: آنچه ما می دانیم و نمی دانیم که یک ماه به همه گیر

ردیابی COVID-19: نقشه Pa. شهرستانهای تایید موارد در طول زمان سنی

"ما در یک جنگ علیه COVID-19 و ما مدیون قدردانی ما را به همه کارگران که قرار دادن خود را در سلامت و ایمنی در معرض خطر با مبارزه در خط مقدم از این بیماری همه گیر" کیسی در بیانیه ای گفت.

سناتور. شومر نیز با اشاره فروشگاه های مواد مخدر کارگران و داروسازان به عنوان میان کسانی که واجد شرایط می تواند. وزارت امنیت داخلی دارای یک لیست طولانی از صنایع دیگر آن را توصیه می کند به عنوان در نظر گرفته شود ضروری است.

آنچه در مورد میت رامنی طرح ؟

رامنی طرح برای کارگران ضروری به عنوان تعریف شده توسط وزارت کار و کنگره می تواند شامل کسانی که کار در بیمارستان و توزیع مواد غذایی و پردازنده های بهداشتی تولید کنندگان.

چنین کارفرمایان را به گواهی کارکنان خود کار می کرد "در شرایطی که افزایش توانایی های بالقوه خود برای COVID-19 قرار گرفتن در معرض." کارکنان باید کار می کرد حداقل 100 ساعت در ماه در نظر گرفته شود.

کارفرمایان که واجد شرایط هستند می توانید برای واجد شرایط اعتبار مالیاتی باید با انتخاب کردن آنها به برنامه ممکن است بین 1 و 31 ژوئیه سال 2020 است.

"پاتریوت پرداخت یک راه برای ما برای پاداش های اساسی ما کارگران به عنوان آنها همچنان به حفظ آمریکایی ها سالم و تغذیه" رامنی در بیانیه ای گفت.

چگونه مقدار پول را ضروری کارگران را دریافت کنم ؟

این دموکرات لایحه پیشنهاد $25,000 حق بیمه, پرداخت, افزایش, اما می توان فاصله را معادل یک افزایش از 13 دلار در هر ساعت از هم اکنون تا پایان سال 2020 است.

پاداش خواهد بود در پوش 25.000 دلار برای هر کارگر درآمد کمتر از $200,000 در هر سال و محدود به $5,000 برای کارکنان که درآمد بالاتر از این مبلغ است.

دموکرات ها نیز پیشنهاد یک بار ضروری کارگر استخدام تشویقی پرداخت $15,000 حفظ بهداشت و مراقبت از کارگران همراه با پاسخ اول کار آن شغل است.

رامنی خواستار طرح برای مالیات بر حقوق و دستمزد اعتبار تا 12 دلار در هر ساعت برای کارگران ضروری درآمد کمتر از 50000 دلار در یک سال و سالانه در ماه مه و ژوئن و ژوئیه. این برنامه را یک چهارم از افزایش در پرداخت پرداخت می شود توسط فرد کارفرما و بقيه توسط دولت فدرال از طریق یک اعتبار مالیاتی حقوق و دستمزد

برای کارمندان ضروری است ساخت بین 50.000 دلار به $90,000 مالیاتی اعتبار خواهد فاز با 24 دلار برای هر 500 دلار به دست آورده است.

پرداخت خواهد بود ساخته شده در هر زمان که کارفرما به طور منظم دریافت پرداخت خود را. کارکنان که کار تمام وقت با کارفرمایان را انتخاب کنید که به ارائه به طور کامل در دسترس افزایش پرداخت خواهد دریافت اضافی $5,760 در بودجه بیش از تابستان است.

چه وضعیت این پیشنهاد ؟

حزب دموکرات در حال هل دادن برای این پیشنهاد می شود در کنگره فاز چهار بسته محرک.

این لایحه که می تواند یک برچسب قیمت به عنوان بالا به عنوان $1 تریلیون دلار است که هنوز هم تحت بررسی به عنوان چند متحده شروع به اجازه می دهد کسب و کار برای بازگشایی شده است.

Nate چوت است که یک تولید کننده با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را دنبال کنید در توییتر @nchute.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن