تعطیل خاموش شدن ناگهانی?

عکس: توسط داریو کستیللجس, Oaxaca, Mexico اول, اجازه دهید من روشن شود. من یکی از کسانی که بر این باورند coronav

توسط NEWSWORLDS در 29 تیر 1399
عکس: توسط داریو کستیللجس, Oaxaca, Mexico

اول, اجازه دهید من روشن شود. من یکی از کسانی که بر این باورند coronavirus جعل شده است و یا که در آن از نابسامانی و بالقوه نابسامانی را در هر راه است اغراق آمیز. داشتن قرارداد و جان سالم به ویروس خودم میدانند چگونه از آن خطرناک است و چگونه به طور جدی باید گرفته شود. که گفت: به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک که در عمل با توجه به گزاف اجاره و هزینه های عملیاتی در سانتا باربارا با یک حاشیه کوچک به عنوان بسیاری از کسب و کارهای کوچک من باید شدید استثنا برای این تصمیم بار دیگر نزدیک کسب و کار به عنوان ابزاری برای کنترل گسترش ویروس.

در مورد خاص من خود و اجرای یک دیرینه بوکس و کیک بوکسینگ ، ما شده ایم بخشی جدایی ناپذیر از سانتا باربارا کوچک جامعه کسب و کار برای بیش از 20 سال است. ما تهیه نسبتا کوچک اما بسیار اختصاصی و پایه مشتری وفادار. در آن زمان ورزشگاه شده است قادر به ارائه اعضای ما با یک سرویس آنها را دوست دارم و خودم را با مناسب و معقول اگر نه در هر راه مرفه زندگی می کنند. همانطور که اشاره کردم و آن را به عنوان با بسیاری از کسب و کار در سانتا باربارا ما کار بر روی یک تیغ نازک حاشیه یک حاشیه است که بدست نازک تر و نازک تر به عنوان اجاره همچنان به صعود. هنوز هم ما جان سالم به در برد و در یک راه کوچک که به لطف آن وفادار عضویت پایه رونق است.

در حال حاضر می آید coronavirus و سه ماه اول خاموش شدن ناگهانی. که تیغ نازک حاشیه برش از طریق کسب و کار من است منابع و من سمت چپ بیش از $10,000 در بدهی با بیش از هزاران دلار از بدهی بسیار نزدیک افق است. در حالی که من صاحبخانه بود و سخاوتمندانه به اندازه کافی ببخش اجاره یک ماه به طور کامل و تسلیم پرداخت هزاران دلار بیشتر تعویق چیزی بیش از یک شل شدن طناب دار است که در نهایت باید سفت و شکستن گردن از کسب و کار من. چنین بدهی irremediable در این زمان.

بازپرداخت آن را مبتنی بر این درک است که کسب و کار من نیاز بازگشایی خواهد شد و در عمل قابل ملاحظه ای بیش از 100 درصد است. چگونه دیگری در زمان یک سال به پرداخت به طور منظم من اجاره و اسکناس به علاوه مقدار زیادی به اندازه کافی برای بازپرداخت آنچه که من مدیون? این بررسی یک داستان است.

در حالی که یک هسته بخشی از اعضای من در ادامه به پرداخت در اولین shutdown من هنوز هم از دست داد و بیش از نیمی از عضویت خود و از آن خواهد شد برخی از زمان اگر تا کنون قبل از اینکه مردم به اندازه کافی راحت به بازگشت به خود را قبل از ویروس عادات.

این ما به ارمغان می آورد به دور جدید از خاموش شدن ناگهانی. آن است که به سادگی قابل دفاع به خصوص با توجه به سه ماه قبلی از خاموش شدن ناگهانی و بدهی خاموش وارده به یک بار دیگر درخواست و تقاضا که مردم را معیشت خود برخی مثل خود من که مردم صرف یک سوم یا بیشتر از زندگی خود را از عرق کردن و نگرانی و پرورش به یک زندگی.

بد به عنوان ویروس است و این را نمی توان وسیله ای است که در آن کنترل می شود.

آن است که فراتر از آن غیر قابل قبول است که شهرستانها نمی توانند تقاضا و اجرا با پوشیدن ماسک و حفظ مناسب اجتماعی فاصله دو شیوه است که هزینه بیش از قیمت یک ماسک و ناراحتی خفیف در عین حال می توانید به آسانی و تقاضا است که صاحبان کسب و کار از بین بردن معیشت خود را ترک و خود را به همان اندازه در زندگی-از بین بردن بدهی و به طور بالقوه بی پایان قانونی و گیرایی. اگر یک کسب و کار است که به اندازه کافی خوش شانس با این حال به شدت آسیب دیده به نحوی زنده ماندن خاموش کردن آنچه که اتفاق می افتد زمانی که خاموش است برداشته است ؟ این ویروس resurge و ما حق بازگشت که در آن ما شد.

این چیزی است که اتفاق افتاده است ، محرومیت یک درمان یا واکسن دو چیز را در راه است که می تواند با اتکا به آن را دوباره اتفاق می افتد مگر اینکه مردم مجبور هستند خود را به تغییر رفتار اجتماعی. و این تغییر رفتار مردم است که در آن تمرکز و اجرای قانون تلاش شود.

بسته شدن همه کسب و کار است که بیش از حد گسترده و بیش از حد فکر یک سکته مغزی. کسب و کارهای کوچک مانند معدن باید هر قابلیت عملیاتی خوبی در CDC دستورالعمل های ایمنی. ما می توانیم حد اشغال. ما می تواند نیاز به ماسک. ما کار خوبی تهویه مناسب و به طور منظم مقادیر فضا. بار کنترل این بیماری همه گیر نمی افتد بر روی شانه ها از کسب و کارهای کوچک و مستاجران به طور کلی.

اگر شما در حال رفتن به ناکرده ما را به کار و سپس شما باید ناکرده صاحبخانه را به اتهام اجاره شرکت های آب و برق به پرداخت هزینه برای گاز و برق یا آب dealerships خودرو به جمع آوری ماشین پرداخت. اگر بسته شدن کسب و کار پاسخ است و سپس باید وجود داشته باشد یک به یک نسبت: ممنوع برای کسب و رهایی از پرداخت. من صحبت کردن در مورد به تعویق انداختن پرداخت که به من گفت: به تعویق انداختن فقط اجتناب ناپذیر است. شما نمی توانید در همه انصاف به من بگویید من می توانم کسب و در عین حال من هنوز هم باید پرداخت. آن است که آشکارا نامعقول به درخواست کسی به انجام غیر ممکن است. فرماندار Newsom صحبت می کنند به عنوان glibly به عنوان او را دوست دارد در مورد سوئیچ دیمر اما disingenuously بی ضرر استعاره وجود آن زندگی می کند او صحبت کردن در مورد نه سوئیچ.

همانطور که گفتم در ابتدا من تا به حال ویروس من می دانم که آن را واقعی و من به طور کامل در اردوگاه انجام آنچه لازم برای جلوگیری از آن. اما من اعتقاد ندارم به جز در نهایت بی ثمر کوتاه مدت که تعطیل کسب و کارهای کوچک که بسیاری از آنها مثل من هستند آشکارا قادر به عامل با خیال راحت پاسخ است. اگر من اشتباه می کنم و تعطیل کسب و کار پاسخ پس از آن وجود دارد باید همزمان آمرزنده اجاره و هزینه های دیگر. می گویند که نیاز به همه این افراد و شرکت ها برای چشم پوشی پرداخت برای کالاها و خدمات غیر واقعی است که بدون پاسخ. خاموش کردن کسب و کار ما و انتظار ما هنوز هم به پرداخت است به همان اندازه غیر واقعی و شاید بیشتر از آن.

ما در حال طفره رفتن ما وظیفه مدنی. ما می خواهیم به انجام بخشی از ما, اما ما می خواهیم به انجام آن نیاز به ماسک, حفظ, اجتماعی دور نگه داشتن ما در محیط کار تمیز و به طور کلی عامل مسئولانه و در دستورالعمل های ارائه شده توسط سلامت کشور-سازمان های مراقبت و حرفه ای.

ما را به انجام بخشی از ما اما بخشی از ما است که به ما قربانی معیشت به طوری که ما در سمت چپ با هیچ چیز اما یک کسب و کار از بین برد و بدهی های فلج کننده در زمانی که این است که در نهایت بیش از.

جاش Schneyer مالک و سرمربی خیابان دولت باشگاه بوکس.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن