'لنت نقره ای': UC برکلی علمی کارشناسان مورد بحث بازگشایی اقتصاد پس از COVID-19

به عنوان بخشی از دانشگاه برکلی مجازی مکالمات چهار پردیس دانشکده کارشناسان جمع آوری و جمعه برای بحث در مورد چال

توسط NEWSWORLDS در 15 اردیبهشت 1399

به عنوان بخشی از دانشگاه برکلی مجازی مکالمات چهار پردیس دانشکده کارشناسان جمع آوری و جمعه برای بحث در مورد چالش های بازگشایی اقتصاد پس از همه گیر به پایان می رسد.

تعدیل توسط پردیس سخنگوی دن Mogulof پانل مورد بحث و بررسی اثرات این بیماری همه گیر در ایالات متحده و اهمیت آزمایش و گزارش ثبات است. اعضا همچنین ارائه بینش به "لنت نقره ای" در محل کار و آموزش و پرورش که ممکن است در نتیجه از این بیماری همه گیر.

"ما دیده ایم بسیاری از ناهمگونی در سراسر تنظیمات در نظر چگونه این بیماری همه گیر را ایفا می کند — به حدی که بیمارستان ها توانسته اند به جای این که عفونت رخ داده است و واقعا ارائه خدمات که نیاز مردم گفت:" مایا پترسون, روزنامه نگار و پردیس آمار زیستی و اپیدمیولوژی-دانشيار طول livestream. "ما در حال شروع به دیدن که در حال حاضر توسعه یافته به این مرحله بعدی نیز هست."

جاناتان Kolstad, روزنامه نگار و دانشگاه, دانشیار, تحلیل اقتصادی و سیاست تکرار این افکار حاکی از این است که درجه ای از تکه تکه شدن در سطوح مختلف از ایالات متحده پاسخ بود "قابل توجه است." او افزود که هماهنگی در هر نقطه است "بحرانی" به عنوان اقدامات متحده است که عدم پاسخ یا پاسخ غیرموثر به این بیماری ممکن است "گران" به کشورهای دیگر زمانی که بازگشایی اقتصاد است.

با توجه به جنیفر Chatman, روزنامه نگار و کاردانی دین برای استراتژی های یادگیری در دانشکده هاس کسب و کار رهبران باید در پیدا کردن یک تعادل بین واقعی بودن و اطمینان بخش به کارکنان خود را. برای پیدا کردن این تعادل Chatman افزود: رهبران باید پیش بینی چگونه دیگران واکنش نشان می دهند به هر دو کلمات و اعمال خود را به منظور جلوگیری از خسارت در دراز مدت است.

"اگر وجود دارد هر زمان که در آن بودن عمدی رهبر مورد نیاز بود در حال حاضر زمان" Chatman گفت: در طول livestream. "رهبران ندارد و لوکس از ارسال پیام های متناقض."

در طول livestream تمام چهار اعضا توافق کردند که برای اولین بار از سیاست مسئله ای است که نیاز به خطاب به آغاز بازگشایی اقتصاد در حال آزمایش ظرفیت و قابل اعتماد جمع آوری داده ها.

دیوید لوین, روزنامه نگار و صندلی هاس تجزیه و تحلیل اقتصادی و سیاست گروه اضافه شده است که نظارت دقیق از اقدامات پیشگیرانه در محل قبل و بعد از آزمایش رخ می دهد مهم است که به نگه داشتن مردم بی خطر است.

"هدف ما در اینجا این است که صفر, گیربکس" پترسن گفت: در طول livestream. "آنچه که ما می خواهم که قادر به انجام شناسایی افرادی که تبدیل شده اند آلوده به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است و مطمئن شوید که آنها را به حمایت آنها نیاز دارند."

پرسش از مخاطبان را برانگیخت بحث در مورد تغییرات احتمالی به محل کار محیط با توجه به حرکت به عملیات مجازی در نور COVID-19.

یک پوشش نقره ای برای این بیماری همه گیر است که تازه کشف شده اثربخشی کار از راه دور است که برخی از سازمان ها در حال دیدن Chatman گفت. Kolstad اضافه شده است که مکمل سیاست های عمومی باید اجرا شود اگر دائم انتقال به کار از راه دور در آینده است.

این گفتگو در نهایت به این سوال که آیا یا نه دانشگاه باید رزومه عادی آموزش در پاییز. با توجه به Chatman آن است که "اجتناب ناپذیر" برای دانشگاه ها به استفاده از نوعی از "هیبرید" تعادل بین کلاس های حضوری و از راه دور فعالیت است.

"آن را نمی توان از کامل پناهگاه در محل و همه چیز بسته به 100% دوباره" پترسن گفت: در طول livestream. "ما همچنین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که این سیستم در محل برای گرفتن کسانی که همه چیز زود فراموش مدرج هدفمند و هوشمندانه مداخلات بهداشت عمومی است که امیدوارم ما جلوگیری از رسیدن به یک محل که در آن ما نیاز به کامل مستند دوباره."

تماس با کلارا ردس در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @Crodas_dc.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن