به سادگی 805: سه معیار مهم برای مدیریت زمان

من عاشق این عبارت از پاتریک Lencioni (یکی از من بیشتر fave کسب و کار نویسندگان). چیزی است که وجود دارد در مورد

توسط NEWSWORLDS در 19 تیر 1399

من عاشق این عبارت از پاتریک Lencioni (یکی از من بیشتر fave کسب و کار نویسندگان). چیزی است که وجود دارد در مورد این که خیلی مختصر به طوری دقیق و بنابراین به نقطه. این آدرس وسواس ما با چند وظیفه ای و صحبت می کند به همه چیز — از ما نخوانده به زندگی ما ارزش است. هشت کوچک کلمات ... یک تاثیر عظیمی!

به عنوان یک بهره وری مشاور و یکی از بزرگترین مناطق که من تمرکز بر روی با مشتریان خود است و زمان-مدیریت سیستم. ما از طریق خود تقویم و زمان سیستم های با دندانه های شانه به دنبال "ایجاد زمان بیشتر است." به ناچار مکالمه نوبت نسبت به اولویت تنظیم می باشد.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


چگونه می توانم آنها تعیین آنچه مهم است, آنچه سزاوار بیشترین توجه و تمرکز ؟ من شنیده ام بسیاری از ایده های بزرگ, ابزار, ترفندها و روش های اطراف اولويتها; اما در نهایت همه آنها می آیند به این ایده ساده: به صورت جداگانه هر یک از ما می دانند که بهتر از هر کس دیگری آنچه که ما را به انجام.

با که گفت, در اینجا سه "فرد" معیارهای تعیین اولویت ها و سازماندهی زمان خود را.

  • داوری: شما بهترین قاضی هستند از آنچه شما باید انجام دهید. اجازه دهید احساسات خود را تیز قضاوت خود را. این صدا ممکن است از عقل. اجازه دهید من "احساسات" بخشی از من است ؛ آیا شما همیشه احساس اضطراب و احساس گناه و یا مطلق وحشت هنگامی که شما متوجه است که شما ارائه با توجه به دو روز و شما حتی شروع به قرار دادن آن با هم ؟ این احساسات می تواند یا فلج یا استفاده به عنوان یک سکوی پرشی به جلو حرکت می کند ... و سریع! اغلب بیشتر وحشت ما احساس می کنیم بیشتر در لحن ما تبدیل شدن به آنچه ما نیاز به انجام!
  • نسبیت: برخی از وظایف همیشه مهم تر از دیگران است. اجازه دهید خود را توسط هدایت این سوال که "چه شده است بهترین استفاده از وقت من در حال حاضر؟" من پیشنهاد می کنم به نوشتن این جمله در یک یادداشت چسبنده و لغزش به بالا از کامپیوتر خود و یا بر روی خود را در آینه حمام تا شما آن را ببینید ، آن را قدرتمند سوال و یکی که واقعا ما کمک می کند تا تبدیل شدن به واقعی.
  • زمان: همیشه خودتان را با یک نیاز شروع زمان خود را برای دیدار با مهلت. در اینجا تئوری من: مهلت واقعا مهم نیست اگر شما در میانهی شب آغاز شده است. آن است که واقعا آسان برای گرفتار کردن با مسئولیت های متعدد در پروژه ها و وظایف است. در پایان روز نگاه به آینده, دیدن آنچه در حال آمدن است و چه دلیل است که تاریخ و قار قار کردن آنها را بر روی تقویم خود را. به عنوان مثال: پروژه X است که به علت در ژوئن 15 — من می دانم که من نیاز به سه روز به کار بر روی آن. من نگاه به آینده من ببینید چه چیزی بر روی افق و من متوجه است که من تاریخ شروع به بر روی آن است در مارس 26th به من به زمان نیاز دارم. حتی اگر شما نمی رسما شروع و 26 آن خواهید بود وجود دارد شما خیره در چهره به عنوان یک (ملایم) یادآوری!

دفعه بعد شما در حال مواجهه با یک شمع بر روی میز کار خود را و شما خودتان را گفت که این همه مهم است به یاد داشته باشید این هشت کوچک واژهها: اگر همه چیز مهم است پس از آن هیچ چیز مهم است!


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن