مرکز تخصصی پرستاری در جنوب سانتا باربارا شهرستان

Alto Lucero، یک مرکز مراقبت ارشد، تف فاصله از مرکز خرید لا Cumbre، به عنوان نقطه داغ از موارد coronavirus در

توسط NEWSWORLDS در 22 مرداد 1399

Alto Lucero، یک مرکز مراقبت ارشد، تف فاصله از مرکز خرید لا Cumbre، به عنوان نقطه داغ از موارد coronavirus در ساحل جنوبی، با 39 ساکنان و 21 کارکنان تست مثبت ظهور کرد. ساختمان حداقل سه هفته است که در قرنطینه است، با توجه به اعضای خانواده ساکن. معلوم نیست که چند مرگ در آن جا صورت گرفته است، اما داده های ایالتی نشان دهنده ٔ عدد بین یک تا ۱۱ است. تلاش های خبرنگاران مستقل برای تماس با مدیران Alto Lucero بی ثمر ثابت شده است. این شماره های مورد افزایش از 27 ساکنان و کمتر از 11 موارد کارمند گزارش شده در تاریخ 28 ژوئیه است.

جان کوگلر افسر اورژانس یکم از بحث درباره ٔ جزئیات در مورد آلتو لوسرو در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه، ابا نکرد. اما در ماه ژوئن، مقامات بهداشت عمومی پنج مرگ در مرکز مراقبت از اوکس کشور سانتا ماریا را تایید کرده بود. از آن زمان، هفت نفر دیگر فوت کرده اند و مجموع آن به ۱۲ نفر می رسه. بهداشت عمومی به درخواست های توضیح تناقض پاسخ نداده است.


داستان های برتر را با ثبت نام در خبرنامه روزانه ما، ایندی امروز در صندوق پستی خود دریافت کنید.


Koegler همچنین مرگ جدید در یک مرکز پرستاری ماهر در شهرستان سانتا باربارا شناسایی, پنجمین هفته گذشته برای ساحل جنوبی. عدم اطمینان اطراف این مرگ و میر -- Buena ویستا مراقبت از مرکز نیز با کمتر از ذکر 11 مرگ -- توسط گزارش زیر و snafus داده ها که گرفتار سانتا باربارا شهرستان و کالیفرنیا COVID سیستم آمار از یدلایمخیرات ژوئیه 31 بزرگ. Koegler افزود: موارد گزارش شده در وب سایت شهرستان برای امکانات پرستاری ماهر ممکن است منعکس کننده از دو هفته گذشته. بهداشت عمومی در حال حاضر در گواهی مرگ به دنبال تعیین مرگ COVID، به جای انتظار بر روی سیستم CalREDIE دولت است.

بنابراین تا کنون، 73 نفر در اثر COVID-19 در این شهرستان جان خود را از دست داده اند، افزایش چهار نفر از کنفرانس مطبوعاتی قبلی بهداشت عمومی در 7 اوت. در آن زمان، 462 نفر شناخته شده اند که آزمایش مثبت داشته اند، هر چند Koegler همچنین اشاره کرد که با گزارش دولت snafu، بخش او در واقع تعداد کل موارد مثبت و منفی در شهرستان نمی دانم. کوگلر گفت: این محاسبات آنها را از روی میزان مثبت و یا زمان بندی یا تاثیر آن نمی داند.

۷۸ مورد امروز گزارش شد: ۴۵ مورد در سانتا ماریا، ۱۳ مورد در شهر سانتا باربارا، پنج مورد در لومپوک، چهار مورد در منطقه ٔ ناهمترکیب در شمال کانتی، سه مورد در اورکات، دو مورد در ایلا ویستا و مناطق ناگنجایج Goleta و Gaviota، یکی در شهر Goleta، و سه تا از موقعیت جغرافیایی ناشناخته. از زمان آغاز شیوع بیماری در ماه مارس، حدود ۹۰۰۰۰ آزمایش انجام شده است، که آنها می داند، Koegler هشدار داد؛ از این بین، ۸۲۰۰۰ نفر منفی و ۷۴۰۰ نفر مثبت بودند. Koegler گفت: دیگر 250 نتیجه ای نبودند. بیمارستان ها ۷۶ بیمار کوروناویروس را در خود نگه داشته که ۳۱ نفر از آن ها در ICUs ها هستند.

به دلیل تاخیر در آزمایش -- آن را در حدود یک هفته طول می انجامد برای دریافت وقت ملاقات در سایت های تست رایگان -- بهداشت عمومی بود با آزمایشگاه دیگری به نام اجازه دهید چک شده در امید چرخش سریعتر ، Koegler گفت.

Koegler زد پایین مراحل کارفرمایان و کارکنان باید در صورتی که کارگر بیمار می شود، که در جزئیات در publichealthsbc.org. او تاکید کرد که افراد بدون علائم، اما که در تماس نزدیک با یک فرد آلوده شده بود، باید به مدت 10 روز پس از مصرف تست در خانه باقی می ماند تا اطمینان حاصل شود که آنها مسری نیست. هر کسی که هر گونه علائم بیماری باید در خانه باقی می ماند، او افزود، اما به خصوص کسانی که از سرفه و سرماخوردگی، بیماری های گوارشی، سردرد، یا از دست دادن طعم و بوی.


هر روز، کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت برای مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را از آنچه اتفاق می افتد در سراسر جامعه سانتا باربارا. اکنون راهی برای فعال کردن مستقیم این تلاش ها وجود دارد. حمایت از مستقل با ایجاد یک سهم مستقیم و یا با اشتراک به ایندی +.

به

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب