آسمان Adams منجر به آکادمی علوم کامپیوتر

بیا پاییز, آسمان, Adams منجر خواهد شد و برنده جایزه آکادمی علوم کامپیوتر در سانتا باربارا ، او جایگزین ریچارد

توسط NEWSWORLDS در 6 تیر 1399

بیا پاییز, آسمان, Adams منجر خواهد شد و برنده جایزه آکادمی علوم کامپیوتر در سانتا باربارا ، او جایگزین ریچارد جانستون به عنوان مدیر انتخاب او به عنوان دستیار کارگردان در سال گذشته و پیش از انتقال. جامع آموزش برنامه دیدم چهار جوان, زنان برنده شدن در این کنگره برنامه چالش در سال 2019 و دانش آموزان و معلمان را به دست آورد مرکز ملی زنان و فناوری اطلاعات جایزه هر سال است.

آدامز تدریس محاسبات در سانتا باربارا بالا از سال 2016 و افزود: S. B. دبیرستان به تقویم خود را در سال 2019. "من فقط دوست دارم بچه ها. من فکر می کنم آنها بسیار جذاب هستند" آدامز گفت. "این واقعا سرد برای آموزش [علوم کامپیوتر] در یک دبیرستان. واقعا وجود دارد نه فرصت زیادی برای آنها را به یاد بگیرند که آن را در آن سن و سال."


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


Adams شور و شوق برای علوم کامپیوتر در سنین پایین آغاز شد با تشکر از برادر بزرگتر. او آموخت که چگونه برای نوشتن "چیزی ساده مانند یکی از کسانی که برنامه های که در آن شما بخواهید آن را چیزی و آن پاسخ های شما," او گفت:. او به دست آورده کارشناسی ارشد خود را در آموزش و پرورش از UCSB در سال 2016 و لیسانس خود را در علوم کامپیوتر از دانشگاه براون در سال 2014.

مشغول تشویق افراد جوان علاقه پویا کار بخش او همچنین توصیه می شود این دختران که کد باشگاه در Adams ابتدایی گرفته شده سرب در توسعه SBHS سالانه Hackathon و تاسیس یک برنامه تابستان برای ورودی 7 و 8 کلاس به نام تابستان CS. آن برنامه که لغو شد در این تابستان به دلیل COVID-19 شامل هنر و طراحی اردوگاه که در کمپ طراحی هنری چند قطعه با استفاده از پردازش زبان برنامه نویسی است. جلسه دوم شامل طراحی اردوگاه که در آن دانش آموزان توسعه صفحات وب از ابتدا با استفاده از HTML و CSS و زبان های برنامه نویسی.

دبیرستان برنامه ایجاد شده توسط مدیر سابق جان Becchio در سال 2012 با ساده قصد کمک به باشگاه رباتیک یادگیری ابتدایی برنامه برای رقابت. حساب دیفرانسیل و انتگرال, معلم, Johnston استخدام شد و Becchio در آورده دکتر زو چوب از کال پلی و سازمان کمک رسانی به زنان جوان و کمتر دانش آموزان با SBHS معلم جو ولاسکو. با علاوه بر این از یک AP کلاس علوم کامپیوتر و نوآورانه برنامه درسی آموزش داده شده توسط پل Muhl یک تحلیلگر ارشد در Toyon تحقیقات و آکادمی اولین مدیر این برنامه تبدیل به یک محرک موفقیت است.

آدامز اهداف بلند برای ترم آینده. همکاری نزدیک با مربیان دیگر او می خواهم برای افزایش طیف وسیعی از کلاس های ارائه شده در آکادمی ادامه به افزایش تنوع و پشتیبانی در این برنامه برای کمتر دانش آموزان و گسترش مشارکت و فرصت برای فعالیت های فوق برنامه در آماده سازی برای یک حرفه ای در این زمینه است. زمینه سفر به سانتا باربارا فن آوری شرکت ها بخشی از یادگیری بسته و همچنین سفر به دره سیلیکون و سیلیکون ساحل.

آدامز رهبری اشاره شد توسط آکادمی مدیره بنیاد رئیس جمهور پائولا Cassin: "آسمان Adams تاثیر شده است احساس در CS آکادمی به عنوان یک حمایت معلم و مربی الهام بخش برای بسیاری از دانش آموزان از جمله زنان که کمتر در این زمینه است." او طبیعی مناسب برای آکادمی می دوزند ترم پاییز در حال حاضر مجموعه ای برای برخی از کلاس های آنلاین به طور کامل بیمه ،


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن