Skytyper هواپیما در جنگ جهانی دوم به مسابقه قایقهای موتوری در OC نمایش هوایی

از کارکنان گزارش انتشار: 10:20 AM EDT Jul 29, 2020OC نمایش هوایی تنظیم شده است به ویژگی های دریچه گاز کامل مسا

توسط NEWSWORLDS در 8 مرداد 1399

OC نمایش هوایی تنظیم شده است به ویژگی های دریچه گاز کامل مسابقه از آب در مقابل آسمان است.

یکی از GEICO Skytyper هواپیما را به چالش 47-پا دست GEICO قایقهای موتوری به یک جفت از مسابقه در امتداد اقیانوس شهر ساحلی در طول Aug. 15-16 رویداد.

بلافاصله پس از Skytypers' نمایش هوایی, تظاهرات, یکی از, از خود راضی خلبانان از بین بردن پایین به پایین در ارتفاع بالای عرشه از آب آن محدود همتای دست GEICO به پا زدن کردن دوئل.

این جفت ارز خواهد شد مسابقه در هر دو جهت برای اطمینان از جریان و شرایط باد نمی دیکته برنده این مسابقه یک نبرد از مهارت و تخصص است.

"هر مسابقه کاملا غیر قابل پیش بینی" گفت: GEICO خدمه رئیس Gary ولگرد. "مایع از مسیر دائما در حال تغییر شرایط مانند موج اندازه و قدرت باد که تا حد زیادی ما را تحت تاثیر قرار با سرعت و با قابلیت کنترل. با جنگ جهانی دوم هواپیما جیغ پایین از آسمان و مسابقه خیلی نزدیک آن را احساس مانند آن می تواند زمین بر روی عرشه قایق."

80-سال-هواپیما های قدیمی است که توسط یک صفحه 550 اسب بخار Pratt & Whitney موتور. دست GEICO پیستون مجهز به موتورهای توربو تولید 2,200 مجموع اسب بخار.

جنگ جهانی دوم SNJ رتبه در سرعت بالا 213 مایل در ساعت در ارتفاع 6000 فوت است. ایده آل شرایط آب خانم GEICO مسابقه قایق رسیده است سرعت بالای 210 مایل در ساعت در طول ضبط-تنظیم سرعت اجرا شود.

"قایق دشوار خواهد بود به ضرب و شتم به دلیل آن است که قدرت بیشتر و به طور کامل دولت از هنر. اما ما با تکیه بر کارشناس مدیریت هندسه و فیزیک برای استخراج حداکثر خروجی ممکن است در خارج از این فهرست هواپیما گفت:" تام دالی سیتی, GEICO Skytyper منجر انفرادی خلبان.

مریلند بومی Travis Pastrana خواهد شد پیوستن به دست GEICO throttleman استیو کورتیس در صندلی راننده متناوب در روز.

بیشتر: U. s. Air Force Thunderbirds به تیتر OC نمایش هوایی در ماه آگوست

بیشتر: OC نمایش هوایی موکول به ماه اوت است. سه جت جنگنده تیم را به انجام

Pastrana, اکشن ورزشی افسانه ای با تعداد زیادی مدال طلا برنده در X بازی مسابقات همراه با مسابقات قهرمانی برنده در supercross, motocross, motocross آزاد و مسابقه رالی. لیلی آمریکایی با قایقهای موتوری انجمن سالن از قهرمانان مشمول جهان قهرمان مسابقه قایقهای موتوری و صاحب لیلی ورزش قایق.

"اقیانوس شهر هوایی نشان می دهد یک فرصت نادر برای شاهد این هوا-دریا دوئل. در این مسابقه چیزی است که ما تنها یک بار در هر سال" کورتیس گفت.

اگر شما بروید:

چه: GEICO Skytyper در مقابل از دست GEICO مسابقه قایقهای موتوری

که در آن: نشان می دهد مرکز نقطه ای است که در 16 خیابان در ساحل

زمان: 2 بعد از ظهر در شنبه 1:30 بعد از ظهر روز یکشنبه

اطلاعات بیشتر: OC نمایش هوایی سایت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن