'آهسته آهسته': رانندگی DUI سرعت گذشته حزب بلوک در نیویورک، دو بار، پلیس می گویند

تد چکیورک روزانه رکورد منتشر شده در 4:03 PM EDT Aug 16, 2020یک مرد مست در اوایل ماه امسال دو بار به صورت بی پر

توسط NEWSWORLDS در 26 مرداد 1399

یک مرد مست در اوایل ماه امسال دو بار به صورت بی پروا از یک حزب بلوک یورک گذشت، سپس در برابر افسران مقاومت کرد، هنگامی که آنها سعی کردند او را دستگیر کنند، با توجه به اتهام اسناد.

آنجل لوئیس مورالس-رئیس، 30 سال از بلوک 100 خیابان همیلتون، یورک، با اتهامات رانندگی بدون مجوز، رانندگی یک خودرو ثبت نشده، مقاومت در برابر دستگیری، DUI، استفاده غیر قانونی از هدفون، رانندگی بدون بیمه و موارد متعدد نقض ترافیک خلاصه روبرو است.

او دارای یک جلسه مقدماتی برای 3 سپتامبر قبل از قاضی منطقه جیمز اچ مورگان، با توجه به دادگاه آنلاین dockets.

مورالس-ريس به اتهام متهم شدن متهم شد و با وثيقه ي ناامن ده هزار دلاري آزاد شد به او نتوان برای اظهار نظر رسید.

• شارژ اسناد جزئیات را ارائه می دهد

حدود ساعت 9:49 بعد از شب 8 آگوست پلیس شهر یورک در منطقه خیابان های لینکلن و توماس گشت زنی می کرد که صدای صدای یک خودرو را از لاستیک هایش می زدند.

سپس آنها یک سدن سفید در سال ۲۰۰۲ مزدا را که به سمت شمال در خیابان پرشينگ شمالی می رفت، مشاهده می کرد.

در حالي که ماشين از اينجا رد شد... تقاطع، یک حزب بزرگ به گوشه شمال شرقی تقاطع وجود دارد که سپس فریاد بر روی وسیله نقلیه،" اسناد دولت.

در حالي که پليس ماشين رو تعقيب مي کرد و توسط مورالس-ريس راند مي شد، دوباره شتاب گرفت و از پارتي که در خيابان لينکلن بود گذشت. کسانی که در حزب شرکت می کنند مزدا را می دید و فریاد می زدند "آهسته آهسته"

مورالس-ريس سپس از طريق يک علامت توقف رانندگي کرد، در يک خيابان يک طرفه به عقب رفت و به سرعت از پليس دور شد.

هنگامی که مورالس سرانجام در خیابان همیلتون توقف کرد، در ابتدا از ماشین خود خارج شد و پلیس به او گفت که برگرد داخل، و سپس وقتی افسر به او دستور داد بیرون، او نخواست.

دو افسر پلیس تلاش کردند تا مورالس-رِیِس را با گرفتن اسلحه اش دستگیر کنند. افسران شروع به انجام محافل با موضوع او به عنوان ادامه به چرخش در اطراف است.

پلیس قادر به گرفتن دستبند در یکی از مچ دست مورالس - Reyes ' ، اما او همچنان به مقاومت و به طوری که آنها او را به زمین ، جایی که آنها قادر به دست آوردن کنترل او را به دست آورد.

بیشتر: کفش، يه سري کفش، هر دوتاش چطور؟ بهترین خرید لپ تاپ مظنون سرقت کفش های متمایز

بیشتر: معلم سابق دانشگاه نیویورک به جرم تجاوز جنسی به 2 دانش آموز محکوم شد تا با وثیقه آزاد بمونم

مورالس-ريس بوي الکل مي داد، چشمان براقي داشت و در پليس فجيع مي گفت. افسرها یه ظرف باز از نور کوُرُس داخل مزدا پیدا کردن

در طول مصاحبه، مورالس-ريس گفت که قبل از اينکه سوار ماشينش بشه، با کسي که توي يه مهموني ميشناخت مشاجره کرده، جايي که چهار تا آبجو ي بزرگ ميخورده.

تد چک یک روزنامه نگار چند سکویی جنایی/اضطراری با روزنامه ٔ نیویورک دیلی رکورد است. او می تواند در ساعت tczech@ydr.com 717-771-2033 و یا در توییتر در @TedCzechYDR



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن