شیراز ادیسون و PG&E ارائه مشوق برای بزرگ-باتری سازی

شیراز ادیسون و PG&E مشتریان در آتش بالا مناطق دسترسی به یک برنامه تشویقی برای نصب باتری بزرگ برای ذخیره بر

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

شیراز ادیسون و PG&E مشتریان در آتش بالا مناطق دسترسی به یک برنامه تشویقی برای نصب باتری بزرگ برای ذخیره برق است. برنامه است که می تواند در ترکیب با استفاده از پانل های خورشیدی را فراهم می کند $2,640 انگیزه — که 20 درصد از $13,500 هزینه باتری تاسیسات با توجه به خدمات عمومی کمیسیون برای مشتریان نه تنها در آتش مناطق, اما همچنین کسانی که با تجربه حداقل دو قدرت ایمنی Shutoffs سال گذشته است. گوناگون "تابآوری" معیار می تواند به افزایش انگیزه ای برای 100 و 85 درصد از باتری هزینه های.

بودجه برای این برنامه که طول می کشد از طریق 2025 می آید از $166 میلیون در ratepayer مجموعه به صورت یک برنامه به نام خود نسل انگیزه برنامه لازم الاجرا توسط سنا لایحه 700. مسکونی سازی قدرت به مقدار 7 درصد از برنامه با سهم رفتن به سهام تابآوری بودجه خورشیدی آرایه های پمپ حرارتی آب گرم کن و تجدید نسل از فن آوری های.

باتری سازی برنامه نیز موجود است برای کسانی که در پزشکی پایه برنامه های در برق شرکت های دیگر که برای تامین معاش و نیازهای مشتریان مانند آتش ایستگاه های مواد غذایی, بانک ها و پناهگاه بی خانمان در مناطق با خطر آتش سوزی.

بیشتر می تواند آموخته شود در مورد ادیسون برنامه در اینجا و PG&E برنامه در اینجا.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن