فوتبال در محل: چگونه خرس در پاسخ به COVID-19

این پناهگاه در محل سفارشات اجرا برای جلوگیری از گسترش coronavirus معنی برای قرار دادن آن ملایم شرایط غیر معمول

توسط NEWSWORLDS در 18 اردیبهشت 1399

این پناهگاه در محل سفارشات اجرا برای جلوگیری از گسترش coronavirus معنی برای قرار دادن آن ملایم شرایط غیر معمول. تغییرات ما رو به عنوان یک جامعه ما را مجبور به انطباق — برای تغییر سبک زندگی ما به منظور زندگی می کنند, به کار, به لذت بردن از خودمان و در برخی شرایط به سادگی برای زنده ماندن.

شرایط جدید مجبور روال جدید. اعضای کال مردان فوتبال تیم مانند بسیاری از ورزشکاران و پرسنل در سطوح مختلف ورزشی در سراسر جهان مجبور شده اند به بداهه نوازی نیز به عنوان مربیان و بازیکنان را به انجام آنچه آنها می توانند به کار را از طریق های مختلف — البته لازم است — جهان قرنطینه.

هر کجا که آنها خود را پیدا کنید کال مردانه بازیکنان فوتبال در حال انجام آنچه آنها می توانند به در شکل باقی بماند و با هم بمانند.

"ما فقط در تلاش برای ماندن در ارتباط با بازیکنان تا آنجا که ما می توانیم. ما یک زوم تماس هر هفته توضیح داد:" سر مربی کوین Grimes. "ما انجام داده ایم انواع چیز را به نگه داشتن بچه ها با هم و مشغول, مطمئن شوید که برای دیدن هر یک از دیگر در صورت حداقل یک بار در هفته."

مربیان انتشار اطلاعات در مورد هر گونه موضوعات مرتبط نگه داشتن بازیکنان پهلو به پهلو از دانشگاهی و اداری و نظارتی تحولات است. بازیکنان را نگه داشته و در تماس بیش از حد به یکدیگر ارسال تمرینات و استفاده از بازیکنان فقط جلسات برای حفظ رفاقت.

"آن را به خوبی برای نگه دارید تا با یکدیگر گفت:" تاریخ به جلو تامی ویلیامسون. "زوم تماس هستند و قطعا به خوبی قادر به دیدن کل تیم در یک بار دوباره آن را از نوع خوب فقط به دیدن چهره هر کس را."

آبی و طلا گرفته اند یک رویکرد منحصر به فرد به زوم جلسات به عنوان به خوبی.

"از نظر ساختمان تیم ما انجام بسیاری از آموزش تمرکز حواس در هنگام زوم جلسات. ما در واقع انجام مراقبه" گفت: اشتباه دوم هافبک لوکاس چرچیل که رهبری خرس در این فعالیت با برنامه او توسعه یافته قبل از پناهگاه در محل سفارش به اثر رفت.

اکثر دانش آموزان و سازمان ها در ادامه به دیدار تقریبا اما کال مردان فوتبال تیم داده است آن جلسات تیم به معنی فراتر از ساده به روز رسانی. ستایش هر دو بازیکنان و مربیان مراقبه کمک می کند تا کال بازیکنان آرامش در شرایط استرس زا و حفظ تجارب مشترک حتی در حالی که جدا از هم تیمی های.

"شما باید برای پیدا کردن یک خروجی از برخی از مرتب کردن بر اساس به ذهن خود استراحت و توانایی به روز کردن خود و به مقدار زیادی از زمان بهبودی" Grimes گفت. "من فکر می کنم مراقبه اجازه می دهد تا ما را به انجام این کار است."

گرایمز و کارکنان خود را نیز با استفاده از این جلسات به میزبان سخنرانان مهمان آوردن کال فوتبال فارغ التحصیلان حاضر به صحبت در مورد حرفه خود را روشن و خاموش بشه و به بیان حکمت به بازیکنان است. این سخنرانیها زوج با Q&A جلسات داده اند بازیکنان جدید بینش.

"این واقعا خوب برای دیدن بازیکنان موفق است که هنگامی که شما کفش هایی که نه تنها موفق در این زمینه, اما باید فرصت های شغلی راه اندازی کردن زمینه" ویلیامسون گفت.

این تجربه بیش از زوم نیز برجسته طبیعی جدید برای خرس — مربیان تنها مجاز به برگزاری هشت ساعت از غیر فیزیکی فعالیت یک هفته و نمی تواند هر گونه مجازی عمل و یا جلسات تمرین در هر NCAA دستورالعمل.

دلایل این کار واضح است: هیچ یک از NCAA به کالج مدیران به مربیان می خواهد برای قرار دادن دانشجو-ورزشکاران در معرض خطر توسط آنها آموزش مناسب و بدون کادر پزشکی. اما آن را ایجاد چالش های جدید برای بازیکنان که به طور معمول خواهد بود در میان منظم جلسات آموزشی. در فوتبال حفظ مهارت های آگاهی, تیم, شیمی و مهارت های توپ همه متکی به تکرار و سازگار عمل. بدون که خرس ها همه به صورت جداگانه کار به ماندن آمادگی ذهنی و جسمی.

"بچه ها ماندن در شکل. بدیهی است که ما باید به خودمان به صورت جداگانه, اما من می دانم که هر کس می خواهد به ماندن در شکل شده است و هل دادن خود را" چرچیل گفت. "واقعا وجود دارد نه بسیار دیگری برای انجام این کار در حال حاضر به غیر از تمرین و شما می دانید که تماشای Netflix بکشد."

در حالی که پناهگاه در محل ساخته شده است که هر نوع تمرین تیم تمام است اما غیر ممکن آن را اجازه داده است بازیکنان به کار بر روی مهارت های فردی است که آنها معمولا نمی خواهد به کار در این زمان از سال است. همانطور که در حال حاضر خرس متمرکز باقی مانده جسمی مناسب و به حداکثر رساندن خود را به لمس بر روی توپ.

"آن است که سخت نیست هنگامی که شما خودتان را در یک روال" ویلیامسون توضیح داد. "من سعی می کنم به نگه داشتن خودم در برنامه ای که من وارد مدرسه و سپس گرفتن یک تمرین است."

کالج ورزشکاران از سراسر کشور را در بر داشت خود را بدون روشن روال فصول گذشته اما مربیان در حال حرکت به ارائه بازیکن با منابع برای کمک به آنها همچنان به تمرین. در حالی که آنها نمی توانند بازیکنان را به صراحت آنها می توانید آنها را در برنامه تمرینات و ایده ها به منظور کمک به بازیکنان در شکل باقی بماند.

هر چند تیم از سراسر کشور در حال مواجهه با شرایط مشابه از NCAA و در حال انجام آنچه آنها می توانند به ماندن در شکل تفاوت باقی می ماند در میان بازیکنان. مربیان در حال کار سخت را به بازیکنان ساختار آموزش در تنظیمات مختلف اما این واقعیت باقی می ماند که این تنظیمات متفاوت است. کال مربیگری کارکنان انجام بهترین خود را برای کمک به بازیکنان صرف نظر از تفاوت های آن.

"ما دستیار مربیان انجام یک کار بزرگ ساختمان 15 دقیقه تصویری آموزش توسط خودتان, آموزش, جفت, آموزش در threes با توجه به آنچه همه خانواده است به کار با" Grimes گفت. "بعضی از بچه ها اصلا خواهر یا برادر برای کار با برخی انجام می دهند. برخی می تواند با پدر و مادر خود را, برخی نمی توانند."

این وضعیت برجسته برخی از مشکلات پناهگاه در محل به شمار — در حالی که همه بازیکنان در صورت مشابه قوانین و مقررات, آنها را به اشتراک نمی شرایط مشابه است. تفاوت باقی می ماند که هر فردی چهره چالش های منحصر به فرد است که می تواند به جلوگیری از آنها را از تمرین در مد مطلوب.

"من می توانم در یک مقدار زیادی از راه دور در حال اجرا و مقدار زیادی از وزن بدن-تمرین چون من اصلا وزن و یا هر چیزی در اطراف در اینجا" ویلیامسون گفت. "این یک محیط متفاوت است. بسیاری از زمینه ها در اطراف خانه من بسته شده, بنابراین من واقعا نمی تواند رفتن و کار در تیراندازی مهارت بسیاری به عنوان من می خواهم."

هیچ کس می تواند مطمئن باشد که سال 2020 فصل خواهد آمد یا چه چیزی آن را مانند نگاه کنید اما چند به احتمال زیاد امکانات در بازی هستند. آن را می تواند رخ دهد در پاییز طبق معمول پخش می شود بیش از دو ترم را در بهار و یا رخنه کردن در یک شیوه ای هنوز ناشناخته است.

اعتماد به نفس بالا باقی می ماند این است که در بعضی از فرم یا دیگر کالج فوتبال از سر گرفته خواهد فصل آینده است. اگر و هنگامی که آن را ندارد, هر دو گرایمز و تیم او خواهد شد نیاز به زمان کافی برای آماده سازی.

"این می رود بدون گفت: همه مربیان در سقوط ورزش می خواهم یک دیگر پیش فصل به بازیکنان آماده و برای زمان از دست رفته در ترم بهار" Grimes گفت.

که می شود گفت, خرس باقی می ماند آماده برای هر احتمال است. در حالی که آنها هنوز متمرکز بر خود و تغییر انتظارات خود را برای مبارزات انتخاباتی آینده مانند بسیاری از تیم ها در سراسر کشور آبی و طلا در حال انجام بهترین آنها می تواند به آماده شدن برای بازگشت به حالت عادی در حالی که درک است که در حال حاضر لازم است و انحراف از آن است.

"بدیهی است که این ویروس و سلامت مردم بسیار مهم تر از ورزش یا هر چیزی. این مهم است که ما مراقبت از آن" ویلیامسون گفت. "اگر ما یک فصل در هر نقطه بدیهی است که هر کس می خواهد دامن زده برای بازی و خوشحال خواهد بود برای شرکت مهم نیست چه شرایطی هستند."

جاسپر Kenzo Sundeen پوشش مردان فوتبال. تماس با او را در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن