Solarizing ساده تر ساخته شده

به عنوان هر کس پناهگاه در محل خانه ما استفاده از انرژی است که رفتن را از طریق سقف. چرا استفاده از آن سقف به م

توسط NEWSWORLDS در 25 اردیبهشت 1399

به عنوان هر کس پناهگاه در محل خانه ما استفاده از انرژی است که رفتن را از طریق سقف. چرا استفاده از آن سقف به مهار قدرت از خورشید برای ایجاد انرژی ؟

اگر آجیل و پیچ و مهره از تحقیق خرید و نصب پانل های خورشیدی سیستم به نظر می رسد قریب به اتفاق جامعه محیط زیست شورای (CEC) ارائه می دهد یک گروه خرید مدل به کمک مالکان نصب برق خورشیدی از طریق یک بازی ساده و بدون هیچ زحمتی رایگان روند در قیمت با تخفیف.

از مارس CEC برنامه خدمت کرده اند تقریبا 800 خانه و با توجه به مارس قیمت, سازمان انرژی های تجدید پذیر برنامه مدیر ارشد. برنامه های اجرا برای یک مدت زمان محدود به مطمئن شوید که توصیه می شود فروشندگان و محصولات به طور کامل بررسی.

"در این بازار همیشه در حال تغییر ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال کار با شرکت هایی که در حال حاضر به خوبی انجام می دهند از نظر مالی و جامد ارائه خدمات و محصولات" قیمت توضیح داد. "هر بار که ما برای اجرای یکی از این برنامه های ما خواهد مذاکره با تخفیف قیمت. محلی کمیته بررسی فروشنده برنامه های کاربردی و هر زمان که ما یک برنامه را اجرا کنید ما آمده در آن را با یک تخته سنگ پاک برای تعیین که ما در حال رفتن به با شریک است."

این تابستان CEC اجرا خواهد شد Solarize ونتورا و Solarize سانتا باربارا برنامه برای مشتریان مسکونی و نیز راهاندازی Solarize غیر انتفاعی برنامه که کمک می کند تا سازمان های غیر انتفاعی نصب سیستم های خورشیدی فوتوولتائیک رایگان.

جفت خود را از انرژی خورشیدی با ذخیره سازی انرژی در حال تبدیل شدن به یک روند است و یک گزینه است که آن نیز در دسترس از طریق CEC برنامه های. "دو دلیل وجود دارد که چرا مردم در نظر جفت خود خورشیدی با ذخیره سازی انرژی" قیمت گفت. "ساده ترین یکی است که شما می خواهید به قدرت هنگامی که برق می رود در این رویداد عمومی-ایمنی سیستم خاموش شدن یا به هر دلیل دیگر. دوم این است که وجود قطعی صرفه جویی مالی برای بسیاری از مشتریان است که جفت خود را از انرژی خورشیدی و ذخیره سازی."

اگر نصب خورشیدی است که در لیست خواسته های خود را به اعتبار مالیاتی فدرال در دسترس برای مسکونی خورشیدی سیستم های بزرگ را فراهم می کند انگیزه ای برای انجام آن هر چه زودتر به جای بعد. سیستم های نصب شده قبل از پایان سال 2020 باید 26 درصد اعتبار مالیاتی که پایین می رود به 22 درصد در سال 2021 و از بین می رود در سال 2022.

ببینید cecsb.org/go-solar.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن